Brug for hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2018

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Sådan noget fis (undskyld, men det syntes jeg det er). Selvfølgelig skal i ikke betale, I ved jo ik engang om skaden er sket pga isskraberen  - hvilket jeg finder usandsynligt. 

Vi tænker også at det lyder vildt, hvis det skulle have været sneskraberen, men samtidig siger de at de hørte det, da den blev skrabet. Jeg var der også, men har ikke ænset noget.

Selv hvis det er min mand, så er det jo virkelig bare uheldigt, for han har jo kun gjort det for at være venlig og tilbyder ydermere at skrabe bilen. Det skulle han så ikke have gjort

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Vi tænker også at det lyder vildt, hvis det skulle have været sneskraberen, men samtidig siger de at de hørte det, da den blev skrabet. Jeg var der også, men har ikke ænset noget.

Selv hvis det er min mand, så er det jo virkelig bare uheldigt, for han har jo kun gjort det for at være venlig og tilbyder ydermere at skrabe bilen. Det skulle han så ikke have gjort

Gad vide om en (hvad de hedder dem der laver sådan) Kan se hvornår den er blevet lavet og hvordan?

Jeg synes det er noget fis at sige; Jamen vi ville have betalt den, men så så vi prisen. Så må de sku finde et billigere sted. 

Anmeld Citér

5. november 2018

FruStolpe

Prisen på ruden kan sagtens være valid. En rude med varme, sensor mm løber virkeligt hurtigt op i pris. 

Hvis det var sket hos os, tror jeg vi havde brugt den forsikring med mindst selvrisiko og så delt i porten. Det gad jeg ikke blive uvenner med familien over. 

Anmeld Citér

5. november 2018

Soonmom

En sneskraber kan da ikke lave en dyb ridse i ruden? 

Og komme og sige der efter en uge, arh den synes jeg ikke holder.

Det er self svært når det er familie, men jeg ville kræve beviser for at det var der skaden var sket.

Havde de mand så ikke set det da han skrabede ruden , hvis vi for et SEK vælger at tro på dem 

Anmeld Citér

5. november 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart

En sneskraber kan sagtens ridse en rude - også ganske meget. Af samme årsag skraber jeg aldrig vores forrude, men bruger lunkent vand eller af-isningsspray.

Jeg synes bestemt ikke I skal betale en ny rude helt selv. Hvis I skal betale noget så må de tage den over forsikringen og så kan I evt. tage selvrisikoen.

Anmeld Citér

5. november 2018

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

En sneskraber kan da ikke lave en dyb ridse i ruden? 

Og komme og sige der efter en uge, arh den synes jeg ikke holder.

Det er self svært når det er familie, men jeg ville kræve beviser for at det var der skaden var sket.

Havde de mand så ikke set det da han skrabede ruden , hvis vi for et SEK vælger at tro på dem 

Hverken min mand eller jeg har set eller hørt noget på den pågældende aften og vi var mildest talt i chok da de sagde det.

Anmeld Citér

5. november 2018

Nielsen88

Anonym skriver:

Sagen er den at min svoger og svigerinde har fået ny bil. Det er deres første bil og de er selvfølgelig rigtig glade for den. Forleden dag, da der var kommet lidt frost, skulle vi ud og køre. De har endnu ikke fået en sneskraber til deres bil, så min mand tilbyder dem at låne vores. Han vælger at skrabe deres ruder for dem.

Efter en uges tid vender de nu tilbage og fortæller, at min mand har påført bilens forrude en dyb rids på ca. 15 cm lige i synsfeltet. De ønsker at vi skal betale for at de kan få skiftet ruden. Det koster 5000 kr.

Jeg må indrømme at vi er lidt rystede. Det er jo ikke fordi at jeg ikke forstår, at de er dødærgerlige over at de har fået en ridse i ruden, men kan bare slet ikke forstå at vores sneskraber skulle have gjort det.

Min mand og jeg er i tvivl. Skal vi erstatte ruden eller ej?

Kan ikke lade være med at tænke hvordan jeres egen bil's ruder ikke må se ud, når de får en dyb ridse af en gangs brug

Anmeld Citér

5. november 2018

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Ved ikke om en sneskraber kan ridse ruden, men jeg har 7-9-13 aldrig ridset ruden med en sneskraber, eller hvad jeg nu lige har indenfor rækkevidde, når jeg ordner bilen for sne... og jeg har haft bil og kørt bil i 26 år... Men man kan jo være uheldig... 

Jeg ville ikke betale ruden helt, men kun selvrisikoen, så den må de tage over deres forsikring og kan i enten dele risikoen eller tage hele risikoen på jeres kappe, for ikke at blive uvenner med familie, men jeg ville stille mig kritisk... og stille mange spørgsmål og ikke bare æde det råt...

Anmeld Citér

5. november 2018

Babilooo

Hvor hård har han trykket 

Her i Nordsjælland har der altså højest været dug / meget lidt krystalliseret dug som har skulle fjernes. Jeg har kunne tage det mest med den bløde side af skraberen..

umiddelbart lyder det meget uheldigt. Er skraberen intakt - der er ikke noget som sidder fast i den eller steder hvor den er defekt..?

Anmeld Citér

5. november 2018

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Hvor hård har han trykket 

Her i Nordsjælland har der altså højest været dug / meget lidt krystalliseret dug som har skulle fjernes. Jeg har kunne tage det mest med den bløde side af skraberen..

umiddelbart lyder det meget uheldigt. Er skraberen intakt - der er ikke noget som sidder fast i den eller steder hvor den er defekt..?

Han har skrabet som han normalt ville gøre. Skraberen er helt intakt og har testet den må vores egen rude - begge sider.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.