Hvor meget bruger i på mad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2018

Mom

Profilbillede for Mom

Hvis vi kun tækker husholdning (altså alt det man kan købe i et supermarked), så bruger vi omkring 1.500 kr. om ugen. 2 voksne, 2 teenagere og 1 barn

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2018

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Vi er 2 voksne og 3 børn (1 ble barn)
hver anden uge er vi 5 børn. (2 teenagere)
vi klarer den for 1.000 kr om ugen. (ca) til mad og diverse. 

Anmeld Citér

31. oktober 2018

kajs1512

Jeg er ikke sikker, men jeg vil skyde på vi (2 voksne) bruger 1200-1500kr i ugen. Det er efter min mening højt, men vi sparer ikke på det område  Og går også tit ud og spiser.

Anmeld Citér

31. oktober 2018

Baby2017

Anonym skriver:

Haha jeg mener selvfølgelig i ugen 

Puha så er jeg mere rolig

tænkte at 1200 er meget optimistisk. 

Jeg har lige handlet for lidt over 500, så skulle der være til en hel uge udover mælk og diverse småting.

vi bruger omkring 4000kr pr. Måned og vi er 2 voksne og et barn. Heri er også bleer, skumklude, shampoo tandpaste og div. Husholdningsting. 

Anmeld Citér

31. oktober 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart

Vi er 2 voksne og 1 barn og vi ligger nok på en 1000-1200 om ugen for tiden hvilket jeg selv synes er for højt. Men vi kører med måltidskasse og sparer generelt ikke meget på indkøbene så der er nok mange ting vi kan gøre anderledes hvis vi skal.

Anmeld Citér

31. oktober 2018

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

Vi bruger Ca 4000 kr om måneden på mad og diverse shampoo, rengøringsmidler osv. 

Vi er 2 voksne og 3 børn. 

Anmeld Citér

31. oktober 2018

Ellie79

Anonym skriver:

Hej, hvor meget bruger i på mad i måneden. 

Jeg vil i denne måned forsøge at handle for Max 1200 til 2 voksne og 3 børn (hver anden uge 4 børn) 

Jeg har idag handlet og har 100 kr tilbage som jeg forventer at skulle gå til mælk, gær og lidt pålæg senere på ugen

Omkring 1500 om ugen - 2v og 3b. 

Anmeld Citér

31. oktober 2018

AlwaysAno

Vi bruger 1200-1600kr om ugen. Men vi køber også præcis det vi har lyst til og meget økologisk ☺️

Anmeld Citér

31. oktober 2018

Anonym

2500-3000 i ugen.

Dobbelt husførelse.

2 voksne, 4 børn.

Inkl. cigaretter til far.

Ingen økologi.

Vi har ikke noget loft for, hvad vi må bruge, så nogle uger kan det godt blive dyrere.

Anmeld Citér

31. oktober 2018

Anonym

Her er budgettet på 2500 om måneden. Vi er to voksne og et barn på 2 år. Hvis vi har været rigtig gode og holdt os til madplanen, så kan vi godt komme ned på 2000. Den her uge handlede jeg til fx aftensmad til hele ugen for 350kr. Og synes vi får ret lækker, spændende mad 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.