Oddi skriver:
Når du nu har pcos kan jeg kun anbefale dig at spise efter en kostretning beregnet til piger med pcos, kisskost/lchf har mange godt erfaringer med. Her blev jeg selv gravid efter tre måneder på kisskost og metformin og min pcos var slem.
Så hvis jeg var dig ville jeg lægge projekt baby lidt på hylden og så fokuserer på kosten, motion ( hvilket også er mega vigtigt når man har pcos - pulsen skal op og musklerne i brug) og så hyg dig med manden når I har lyst.
Og så vil jeg sige, I har været igang længe. Så giver det ikke noget så ville jeg nok starte op på en fertilitetsklinik så I kan få noget hjælp vis hormoner osv.
Jeg har pco, altså ingen symptomer på dette
jeg har relgmæssig mens og får ægløsning hver mdr på 16-17 dagen i cyklus :-)
vi har også valgt at ikke fokusere så meget på st prøve at lave baby udover regelmæssig sex
Lige i øjeblikket tænker jeg mest på mit vægttab og en stor fest vi skal holde til sommer
men jeg tænkte jo netop hvis man kunne selv gøre noget, så ville dette være det rigtige sted at spørge
vi er blevet henvist til fertilitet klinik og det var også der vi fik beskeden at jeg skille tabe mig inden, så det er dee vi arbejder os hen ad, men man får stadig ondt i maven over at se alle de nyligt gravide på facebook, insta osv :-)
Havde ikke hørt om LHCF eller kiss kost før, er der måske nogle bøger eller noget omkring dette?
Længere oppe i tråden var der en som anbefalede “spis dig gravid” så dette tror jeg kunne være et forsøg værd :-)
Anmeld
Citér