Bliver det ikke snart vores tur :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.737 visninger
23 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. oktober 2018

Anonym trådstarter

årh jeg har brug for at komme ud med mine frustrationer! 

Min mand og jeg har prøvet at blive gravide i 4 år, aldrig lykkedes! Ikke engang bare en bio  

vi er blevet tjekket og jeg har pco, så fik beskeden jeg skulle tabe mig inden fertilitet vil hjælpe. Dette er helt fint, forstår jo udmærket hvorfor :-) 

men når jeg ser opslag efterhånden hver dag at alle bliver gravide på facebook, så bliver jeg sku lidt trist hver gang :-( 

den sidste unge pige i vores familie, har lige idag slået op at de skal være forældre til april.. 

årh jeg er jo super glad på deres vejne, men hvor er jeg bare super ked af det, at det ikke var os ���� 

Vi håber snart at en lille spire snart vil sætte sig fast :-( 

måske nogle har nogle råd til hvad der måske kunne hjælpe udover vægttab, da jeg er i fuld gang med den rette kost og mortion :-) 

tænker nogle har noget som de har prøvet hvor det måske har hjulpet? 

Jeg får selv ægløsning, så det er ikke det som skal komme, men fertilitetslægen mistænkte æggene ikke blev store nok, men dette er aldrig blevet tjekket :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2018

Janet1989

Er din mand/kærestes sæd blevet tjekket? 

Måsle noget opstart med vitaminer eller lignende ... ellers har jeg ikke andet råd end vægttab .. 

Anmeld Citér

11. oktober 2018

Anonym

Anonym skriver:

årh jeg har brug for at komme ud med mine frustrationer! 

Min mand og jeg har prøvet at blive gravide i 4 år, aldrig lykkedes! Ikke engang bare en bio  

vi er blevet tjekket og jeg har pco, så fik beskeden jeg skulle tabe mig inden fertilitet vil hjælpe. Dette er helt fint, forstår jo udmærket hvorfor :-) 

men når jeg ser opslag efterhånden hver dag at alle bliver gravide på facebook, så bliver jeg sku lidt trist hver gang :-( 

den sidste unge pige i vores familie, har lige idag slået op at de skal være forældre til april.. 

årh jeg er jo super glad på deres vejne, men hvor er jeg bare super ked af det, at det ikke var os ���� 

Vi håber snart at en lille spire snart vil sætte sig fast :-( 

måske nogle har nogle råd til hvad der måske kunne hjælpe udover vægttab, da jeg er i fuld gang med den rette kost og mortion :-) 

tænker nogle har noget som de har prøvet hvor det måske har hjulpet? 

Jeg får selv ægløsning, så det er ikke det som skal komme, men fertilitetslægen mistænkte æggene ikke blev store nok, men dette er aldrig blevet tjekket :-) 

Jeg har en veninde hvor hende og manden havde prøvet at blive gravide i 2-3 år og det ville ikke lykkedes. Heller ikke med bio. 

Men dag sagde jeg til hende. Prøv en halv time før i skal have sex at manden køler bollerne med med en pose frosne ærter eller sådan noget. 

Jeg havde engang læst af sædkvaliteten forhøjes når der var koldt. Det prøvede det og sp blev de gravide i første forsøg derefter. 

Tilfælde eller ej kan man jo så diskuterer. 

Men det er vel værd at forsøge 

Anmeld Citér

11. oktober 2018

FruTMA

Har I tjekket, om det kan skyldes, at I bliver påvirket af noget kemi i hverdagen? Jeg tror, man kan få det tjekket med en blodprøve, men er ikke sikker. Det kunne fx være hormoner fra en deodorant, for meget dåsemad eller maling, det er jo efterhånden over det hele

Jeg håber, det snart bliver jeres tur

Anmeld Citér

11. oktober 2018

Anonym trådstarter

Janet1989 skriver:

Er din mand/kærestes sæd blevet tjekket? 

Måsle noget opstart med vitaminer eller lignende ... ellers har jeg ikke andet råd end vægttab .. 

Jep manden er tjekket og det var super kvalitet :-) vægttab er igang, jeg er heldigvis ikke ikke overdrevet overvægtig, men 20 kilo må gerne ryge :-) 

Anmeld Citér

11. oktober 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har en veninde hvor hende og manden havde prøvet at blive gravide i 2-3 år og det ville ikke lykkedes. Heller ikke med bio. 

Men dag sagde jeg til hende. Prøv en halv time før i skal have sex at manden køler bollerne med med en pose frosne ærter eller sådan noget. 

Jeg havde engang læst af sædkvaliteten forhøjes når der var koldt. Det prøvede det og sp blev de gravide i første forsøg derefter. 

Tilfælde eller ej kan man jo så diskuterer. 

Men det er vel værd at forsøge 

Det er værd at forsøge alle ideer er velkomne 

Anmeld Citér

11. oktober 2018

Anonym trådstarter

FruTMA skriver:

Har I tjekket, om det kan skyldes, at I bliver påvirket af noget kemi i hverdagen? Jeg tror, man kan få det tjekket med en blodprøve, men er ikke sikker. Det kunne fx være hormoner fra en deodorant, for meget dåsemad eller maling, det er jo efterhånden over det hele

Det har vi faktisk ikke tjekket, jeg bruger dog ikke meget af kemi, og det jeg bruger er mest parfume fri, men kan jo prøve at få det tjekket, men hvor gør jeg det? :-) 

Anmeld Citér

11. oktober 2018

Anonym trådstarter

FruTMA skriver:

Det har vi faktisk ikke tjekket, jeg bruger dog ikke meget af kemi, og det jeg bruger er mest parfume fri, men kan jo prøve at få det tjekket, men hvordan gør jeg det? :-) 

Anmeld Citér

11. oktober 2018

Jixy

Profilbillede for Jixy

App’en “Kemiluppen” er god, med den kan du scanne dine produkter og hurtigt få svar på hvad der er i 

Anmeld Citér

11. oktober 2018

FruTMA

Anonym skriver:

Det har vi faktisk ikke tjekket, jeg bruger dog ikke meget af kemi, og det jeg bruger er mest parfume fri, men kan jo prøve at få det tjekket, men hvordan gør jeg det? :-) 

Jixy har et godt bud Ellers kan man låne og købe bøger om, hvordan man undgår kemi. Altså hvis man kan få en blodprøve eller urin test, er det ved lægen. Jeg må dog indrømme, at jeg ikke ved om det er "normalt" at få lov til. Der var bare engang en serie i tv om fertilitet, hvor en masse barnløse par deltog, og de blev testet for det, og der var nogle, der havde enormt meget af nogle enkelte forbudte stoffer, selvom de levede rimeligt sund. Jeg kan huske den ene var en mand, som havde købt en deodorant i udlandet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.