Jeg har det fint med det, men hos os er der så heller ikke tale om, at ungerne tilbringer størstedelen af deres tid med pædagoger set hen over en hel uge. De er mest sammen med pædagoger i hverdagene, men ikke så meget mere end os forældre (8timer/ 5 timer). Bortset fra enkelte pasninger så bruger de både deres weekender og ferie sammen med os forældre.
Jeg elsker mit arbejde og ville hade at være hjemmegående. Hvis jeg var hjemmegående, ville det så heller ikke betyde, at jeg ville tilbringe så meget mere tid med mine børn hver dag. Jeg har meget sociale børn, som ofte ville have legeaftaler og her vil især den store i hvert fald ikke have mor/far med.
Vi har så også vores børn hos gode dagplejere, børnehaver og sfo, som har givet vores unger så mange gode ting. Min datter har rigtig gode venner, hvoraf de 3 er nogle, hun har gået i dagpleje, børnehave og nu skole og sfo med. Det er en stor glæde at se dem kaste sig om halsen på hinanden, når de møder ind i skolen, selv de har set hinanden dagen før
.
Vores søn har ikke så mange tætte venner endnu, da han lige er rykket fra dagpleje til børnehave, men der er allerede nogle stykker, han snakker meget om.
Anmeld
Citér