Nogen der har taget samme beslutning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2018

Mynewlife

HåberPåMirakler skriver:

Jeg vil have p piller fordi mine hormoner køre rundt pga pcos, og jeg kan ikke holde til en Spontan abort igen. Jeg bliver jo ok nemt gravid, men kan ikke holde på barnet.

Så det er derfor 

Og tak for din besked 

Arh på den måde 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2018

Plejemoren

Jeg har godt nok ikke mistet som du har. Jeg har bare ikke kunnet blive gravid. Jeg har endometriose i svær grad. Jeg har også været meget i gennem og sagde til sidst til min kæreste at jeg ikke kunne mere. Vi var gennem 5 forsøg med kunstig befrugtning, og alle gange fik de kun mellem 3 og 5 æg ud. 

Min kæreste respekterede fuldt ud den beslutning, og vi er senere blevet gift. Nu er vi begge to “for gamle” til at få egne børn. Han 43 og jeg 42. 

Vi har valgt at åbne vores hjem for tre plejebørn, hvoraf den mindste kom til os fra fødselen af. Vi synes bestemt ikke vi mangler noget i vores liv. 

Så længe han siger han står ved din side uanset, tror jeg du bliver nødt til at stole på det. Man kan sagtens have et godt liv uden børn, og du virker meget afklaret med at du i hvertfald ikke igen skal i gennem det du har været i gennem de sidste år, hvilket jeg meget godt kan sætte mig ind ��

Stor kram til dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.