Svigerforældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2018

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Men jeg synes i glemmer at MANDEN har selv valgt her . 

Jeg har aldrig tvunget manden til noget jeg har aldrig bedt om endnu er barn . Det er en fælles beslutning om endnu et barn . 

Der er sjovt nok ikke kun 2 stakkels børn i det her . Men i tænker kun på en manden og hans to børn . Men mand som selv har været med i en beslutning . En mand som er blevet tilbudt utal af gange at få hjælp og støtte med hans børn både far mor og svigerforældre afslår med besked om der ikke er noget galt trods kommunen er på bege børn . Jeg læner mig ikke bare tilbage og lade de stakkels børn i stikken og har et Amazon liv med far som far i øvrigt selv har valgt . 

Keg synes det er meget tankevækkende at alle har sp ondt af den her stakkels far som selv har været med i alle valg og beslutninger hele vejen igennem , den her far der har fået utal af hånds udrækninger . 

Hav en skøn dag  

Men hvorfor synes du, at det er formildende, at I begge har handlet uovervejet og dumt? Og at det er fire børn, fremfor to, der kommer til at lide under konsekvenserne? Det gør da kun siuationen endnu værre - ikke bedre?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2018

Mortilmajbørn

Du er meget forhippet på at gøre alle opmærksom på, at far var mindst lige så interesseret i at få et fælles barn. I min verden ændre det ikke på, at det virker uansvarligt og ikke gennemtænkt at få dette barn. 

Two wrongs don't make a right. 

Håber alle fem børn får en så rolig og stabil barndom som muligt med de rammer forældrene har skabt. 

Anmeld Citér

9. september 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg tror, dine svigerforældre har svært ved hele situationen. At I vælger at få barn i et kaos.

hvad er det dine svigerforældre gør sådan helt præcist? Siger de tingene direkte til dig? 

Jeg tænker, du skal lade være med at bruge krudt på dem, for det lyder til, at de er det mindste problem i jeres liv pt. 

Anmeld Citér

9. september 2018

300515

Du har taget en beslutning på dine egne vegne, dine eksisterende børns vegne og dit kommende barns vegne. Det valg påvirker 2 andre børn og deres familie. Din kæreste har truffet et valg på vegne af sig selv, sine børn og sin familie. Og det valg påvirker dig og dine børn. Begge parters beslutning er uansvarlig og uden den mindste hensyntagen til de parter, der ikke selv har truffet valget. I må derfor også leve med, at de uskyldige parter udtrykker sig på forskellig vis ang deres bekymring og/eller utilfredshed med jeres valg. Ærlig talt, synes jeg det taler for bedsteforældrene og mit syn på dem, hvis de ikke ligefrem er positive..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.