Svigerforældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Det har jeg hellere aldrig sagt men måske de skulle forklare ham tingene os i stedet for at skyde med skarpt på mig og sortællw mig hvor uansvarlig JEG er! I stedet for kunst have ondt af deres søn som i del grad pressede mere på led endnu et barn . 

Men jeg lader den ligge her . Som sagt havde jeg ikke brug for medlidenhed , men at få lift for mine tanker som man ikke bare kan snakke højt om og det er muligt her ved at være anonym  

det er faktisk ikke fordi jeg ike kan sætte mig ind i man er bekymret for sine børnebørn , men trods utal af forsøg fra men side på st hjækpe de her børn er jg gentagende gange blevet fejet af vejen både af mor kæreste og svigerforældre med besked om der intet er med de her to børn og de ingen hjælp behøver . 

Men det er selvfølgelig os altos nemmest at skyde med skarpt efter den som skriver opslaget og den som ikke står midt i problemerne .  

hav en skøn dag . 

Tja - jeg ville aldrig nogensinde have valgt at blive gravid i den situation. Så et eller andet sted har du jo selv valgt.

Du vidste godt, hvilket kaos der var, og alligevel valgte du at blive gravid. Og jeg ved jo så ikke, om din kæreste har været med til at vælge, at han ikke skal have del i forældremyndigheden for jeres kommende barn.

Men ellers er der jo ikke så meget at sige. Du bliver jo nødt til at leve med konsekvenserne af dit valg.

Held og lykke med det hele.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2018

Anonym trådstarter

Tommelise skriver:

Tja - jeg ville aldrig nogensinde have valgt at blive gravid i den situation. Så et eller andet sted har du jo selv valgt.

Du vidste godt, hvilket kaos der var, og alligevel valgte du at blive gravid. Og jeg ved jo så ikke, om din kæreste har været med til at vælge, at han ikke skal have del i forældremyndigheden for jeres kommende barn.

Men ellers er der jo ikke så meget at sige. Du bliver jo nødt til at leve med konsekvenserne af dit valg.

Held og lykke med det hele.

Jeg Kan bestemt Os sagtens leve med konsekvensen af mit valg . 

Ellers havde jeg slet ikke tager valget . 

Jeg sætter kunne aldrig drømme om at sætte flere børn til verdenen uden at have tænk igennem at man altid kan havde alene og skal klare alt selv . 

Tuaind tak  

Anmeld Citér

9. september 2018

Anonym

Anonym skriver:

Men jeg synes i glemmer at MANDEN har selv valgt her . 

Jeg har aldrig tvunget manden til noget jeg har aldrig bedt om endnu er barn . Det er en fælles beslutning om endnu et barn . 

Der er sjovt nok ikke kun 2 stakkels børn i det her . Men i tænker kun på en manden og hans to børn . Men mand som selv har været med i en beslutning . En mand som er blevet tilbudt utal af gange at få hjælp og støtte med hans børn både far mor og svigerforældre afslår med besked om der ikke er noget galt trods kommunen er på bege børn . Jeg læner mig ikke bare tilbage og lade de stakkels børn i stikken og har et Amazon liv med far som far i øvrigt selv har valgt . 

Keg synes det er meget tankevækkende at alle har sp ondt af den her stakkels far som selv har været med i alle valg og beslutninger hele vejen igennem , den her far der har fået utal af hånds udrækninger . 

Hav en skøn dag  

Ingen har da skrevet, at de har ondt af din kæreste? Hjælper det at fortælle, at I begge har handlet uansvarligt og uigennemtænkt? 

Anmeld Citér

9. september 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Jeg Kan bestemt Os sagtens leve med konsekvensen af mit valg . 

Ellers havde jeg slet ikke tager valget . 

Jeg sætter kunne aldrig drømme om at sætte flere børn til verdenen uden at have tænk igennem at man altid kan havde alene og skal klare alt selv . 

Tuaind tak  

Jeg synes så bestemt ikke, du har tænkt det igennem.

Jeg synes, du har handlet umodent og uansvarligt, og du har da slet ikke tænkt på barnet, som nu bliver født ind i dette kaos.

Du skriver, at manden har presset på for at få et barn. Men du kunne jo have sagt nej - du kunne have sagt , at du ikke ville være med til sætte et barn i verden i den situation. 

Vi kender ikke dine svigerforældre. Måske synes de, at du blander dig for meget, og de er sikkert rigtig kede af den situation, deres søn står i med sin eks. Stakkels børn der skal leve i det. 

Men der er ingen grund til en kilometerlang debat. 

Men håber da det bedste for børnenes skyld.

Anmeld Citér

9. september 2018

Anonym

Anonym skriver:

Men jeg synes i glemmer at MANDEN har selv valgt her . 

Jeg har aldrig tvunget manden til noget jeg har aldrig bedt om endnu er barn . Det er en fælles beslutning om endnu et barn . 

Der er sjovt nok ikke kun 2 stakkels børn i det her . Men i tænker kun på en manden og hans to børn . Men mand som selv har været med i en beslutning . En mand som er blevet tilbudt utal af gange at få hjælp og støtte med hans børn både far mor og svigerforældre afslår med besked om der ikke er noget galt trods kommunen er på bege børn . Jeg læner mig ikke bare tilbage og lade de stakkels børn i stikken og har et Amazon liv med far som far i øvrigt selv har valgt . 

Keg synes det er meget tankevækkende at alle har sp ondt af den her stakkels far som selv har været med i alle valg og beslutninger hele vejen igennem , den her far der har fået utal af hånds udrækninger . 

Hav en skøn dag  

Hvorfor sagde du ikke nej til et barn mere? Én ting er, at HAN tænker med røven, men du behøver da ikke give ham ret?

Anmeld Citér

9. september 2018

Anonym trådstarter

Tommelise skriver:

Jeg synes så bestemt ikke, du har tænkt det igennem.

Jeg synes, du har handlet umodent og uansvarligt, og du har da slet ikke tænkt på barnet, som nu bliver født ind i dette kaos.

Du skriver, at manden har presset på for at få et barn. Men du kunne jo have sagt nej - du kunne have sagt , at du ikke ville være med til sætte et barn i verden i den situation. 

Vi kender ikke dine svigerforældre. Måske synes de, at du blander dig for meget, og de er sikkert rigtig kede af den situation, deres søn står i med sin eks. Stakkels børn der skal leve i det. 

Men der er ingen grund til en kilometerlang debat. 

Men håber da det bedste for børnenes skyld.

God dag 

Anmeld Citér

9. september 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvorfor sagde du ikke nej til et barn mere? Én ting er, at HAN tænker med røven, men du behøver da ikke give ham ret?

Fordi sitiationen var slet ikke sådan her da det barn blev lavede . 

Sitiationen er vendt drastisk en sidste måneder ! 

Og hvem kan forudse er kaos ? 

Anmeld Citér

9. september 2018

L-mor

Du og din kæreste virker meget forhippede på at (gen)skabe den ‘lykkelige familie’ ud af stumperne af to forliste forhold. Det ny fælles barn er symbolet på, at nu er vi en FAMILIE, en LYKKELIG familie og et PAR. 

Problemet for de fleste, der ser på, er nok, at de fire børn, I tilsammen har, har brug for ro, finde ud af hvordan tingene fungerer i deres opbrudte familier, m.m. 

De har ikke brug for nye parforhold, nye bonussøskende og nye halvsøskende. Det kan børn ikke altid slippe for, men i en meget svær skilsmisse har du og din kæreste valgt at skrue betydeligt op for kaos og kompleksitet i børnenes liv.

Du skriver om din rolle i din kærestes og hans børns liv, som om du er hans advokat og børnenes socialrådgiver. Det er to roller, jeg synes, du skal beslutte at trække dig ud af NU. Det lyder til at du har rigeligt med ansvaret som enlig mor til tre børn. Og hvis du var advokat eller socialrådgiver ville du vide, at begge funktioner kræver en saglighed og neutralitet, som du umuligt kan byde ind med.

Anmeld Citér

9. september 2018

Anonym trådstarter

L-mor skriver:

Du og din kæreste virker meget forhippede på at (gen)skabe den ‘lykkelige familie’ ud af stumperne af to forliste forhold. Det ny fælles barn er symbolet på, at nu er vi en FAMILIE, en LYKKELIG familie og et PAR. 

Problemet for de fleste, der ser på, er nok, at de fire børn, I tilsammen har, har brug for ro, finde ud af hvordan tingene fungerer i deres opbrudte familier, m.m. 

De har ikke brug for nye parforhold, nye bonussøskende og nye halvsøskende. Det kan børn ikke altid slippe for, men i en meget svær skilsmisse har du og din kæreste valgt at skrue betydeligt op for kaos og kompleksitet i børnenes liv.

Du skriver om din rolle i din kærestes og hans børns liv, som om du er hans advokat og børnenes socialrådgiver. Det er to roller, jeg synes, du skal beslutte at trække dig ud af NU. Det lyder til at du har rigeligt med ansvaret som enlig mor til tre børn. Og hvis du var advokat eller socialrådgiver ville du vide, at begge funktioner kræver en saglighed og neutralitet, som du umuligt kan byde ind med.

Jeg har trukket mig ud af det for halvanden måned siden . Netop for at skabe ro for mine børn og han kan få ro på sit . 

Jeg vil hverken være hans advokat eller socialrådgiver jeg har hele vejen igennem bare prøvede at støtte alle igennem tingene . Men er har så ikke været muligt . Og derfor vælger Jeg os at trække mig i baggrunden . Så han selv Ian få styr på sine ting . 

Jeg har været alene længe og har er fint forhold til far som fungere på alle punkter . 

Men jeg vil da ikke benægte vi sammen stadog nok har prøvede at skabe en “lykkelig” familie igen . Og jeg fralægger mig intet ansvar under her overhovedet for jeg har bestemt os er stort ansvar . 

Anmeld Citér

9. september 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Fordi sitiationen var slet ikke sådan her da det barn blev lavede . 

Sitiationen er vendt drastisk en sidste måneder ! 

Og hvem kan forudse er kaos ? 

I dit første indlæg skriver du direkte, at I valgte at få et barn midt i et kaos.

I har planlagt at få et barn, selv om I ikke engang har prøvet at bo sammen. 

Jeg synes, I burde have tænkt på, at der altså allerede var fire børn at tage hensyn til. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.