Mor11 skriver:
Hej damer.
Apropos hvornår man går fra det ene stadie til det næste
hvornår synes i man er ude over fasen hvor man vil synes det er tidligt/hurtigt at blive gift?
jeg ved godt det er en helt personlig sag og alle skal gøre som det passer dem! Men, hvad tænker i?
Min kæreste og jeg har været sammen i 2 år og jeg er simpelthen så giftesyg! Haha
vi har været meget igennem på de par år, så det føles helt klart også som om vi har været et par meget længere (det føler andre i øvrigt også, de er altid i chok over at der kun er gået 2 år) og så er han bare det bedste jeg ved 
nå, men gift bliver jeg selfølgelig ikke uden min kæreste frier
så det er ikke noget der sådan for alvor er på tale - eller jo, men jeg tror ikke det sker foreløbigt. Så denne tråd er mest bare for hyggen og nysgerrighedens skyld
Jeg synes man skal gøre det man føler for 
Jeg kan da godt tænke mit når folk kommer og fortæller at de har været sammen i 5 måneder og nu skal giftes, men det er ikke min sag 
for mit eget vedkommende er der gået 11 år og nogle måneder før vi tog skridtet og blev gift.
Mine svigerforældre var noget mere modige.. de mødte hinanden d. 30 oktober 1999 og blev gift d. 28 oktober 2000 og de holder stadig sammen 
Anmeld
Citér