Rette tid for bryllup? Meninger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2018

Tystys14

jjuhl skriver:

Hmm den er faktisk lidt svær. Et sted mellem 3 og 10 år hvis jeg skal basere det på mit nuværende forhold. Efter 3 år havde vi den første sådan virkelige store krise, tænker i hvert fald det skal være efter sådan en. Og nu har vi kendt hinanden i 10 og tænker faktisk sådan lidt, at nu er det lige meget, at det er for sent faktisk

Min mand/kæreste og jeg har været sammen i 9 år snart og det sjovt jeg tænker også, Jaaa nu det forsent til at blive gift. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2018

Soonmom

For mig er det at blive gift noget man kan gå og glæde sig til og drømme om. 

Min kæreste og jeg har været sammen i 4 år og jeg er der slet ikke endnu

Så måske omkring de 8 år 

Anmeld Citér

30. august 2018

Anonym

Jeg har altid ment at man skal ha været kærester nogle år...gerne 3-4 år inden man blev gift. Og heller ikke flytte ind for hurtigt! Uh ha! 

Så mødte jeg ham den dejlige - og så blev alt gjort til skamme og vi er pænt hurtige ude ( ifølge min målestok. Men det føles bare SÅ rigtigt! Noget som jeg aldrig har følt før)

Mødte min kæreste 4/2-16 

vi blev kærester 10/4-16 og han flytter ind i juni måned. 

Vi blev gravide januar 2018 og venter nu vores første barn 1/10. Og så blev vi da lige gift i lørdags på rådhuset  ( så tager vi den store tur om nogle år med kirke og en ordentlig fest). 

Og wow - det er for vildt det hele. Men jeg tror på ham og mig. Og jeg tager mig selv i at synes at nogle andre går for hurtig frem ...  Men det er nok bare fordi jeg som sagt synes det er så rigtigt med ham og mig, at det bare ikke kunne være anerledes! 

Anmeld Citér

30. august 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Jeg har altid ment at man skal ha været kærester nogle år...gerne 3-4 år inden man blev gift. Og heller ikke flytte ind for hurtigt! Uh ha! 

Så mødte jeg ham den dejlige - og så blev alt gjort til skamme og vi er pænt hurtige ude ( ifølge min målestok. Men det føles bare SÅ rigtigt! Noget som jeg aldrig har følt før)

Mødte min kæreste 4/2-16 

vi blev kærester 10/4-16 og han flytter ind i juni måned. 

Vi blev gravide januar 2018 og venter nu vores første barn 1/10. Og så blev vi da lige gift i lørdags på rådhuset  ( så tager vi den store tur om nogle år med kirke og en ordentlig fest). 

Og wow - det er for vildt det hele. Men jeg tror på ham og mig. Og jeg tager mig selv i at synes at nogle andre går for hurtig frem ...  Men det er nok bare fordi jeg som sagt synes det er så rigtigt med ham og mig, at det bare ikke kunne være anerledes! 

Årh det lyder dejligt! 

Jeg kender godt følelsen af at tænke “ej! Allerede” om andre, men når jeg så ser på mig selv, har jeg selv været præcis samme sted fx med at få børn tidligt  

Anmeld Citér

30. august 2018

Anonym

jjuhl skriver:

Hmm den er faktisk lidt svær. Et sted mellem 3 og 10 år hvis jeg skal basere det på mit nuværende forhold. Efter 3 år havde vi den første sådan virkelige store krise, tænker i hvert fald det skal være efter sådan en. Og nu har vi kendt hinanden i 10 og tænker faktisk sådan lidt, at nu er det lige meget, at det er for sent faktisk

Det er da aldrig for sent. Mine forældre blev gift efter 38 år som samboende. 

Anmeld Citér

30. august 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes det er svært at svare på, og kommer altid frem til, at det jo nok er forskelligt fra par til par. 

Jeg har været sammen med min kæreste i snart 16 år. Vi købte lejlighed sammen efter 2 mdr'er. Nogle syntes det var vildt hurtigt, andre blev slet ik overrasket. 4 år sener købte vi hus og 2008 fik vores første barn. Nr 2 kom i 2012. Vi er stadig ik gift og har heller ik planer om det.

Vi har tit joker med, at gifte os i smu på rådhuset, bare for at få "det overstået" vh Stine 

Anmeld Citér

30. august 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Mor11 skriver:

Hej damer. 

Apropos hvornår man går fra det ene stadie til det næste  

hvornår synes i man er ude over fasen hvor man vil synes det er tidligt/hurtigt at blive gift? jeg ved godt det er en helt personlig sag og alle skal gøre som det passer dem! Men, hvad tænker i? 

Min kæreste og jeg har været sammen i 2 år og jeg er simpelthen så giftesyg! Haha  vi har været meget igennem på de par år, så det føles helt klart også som om vi har været et par meget længere (det føler andre i øvrigt også, de er altid i chok over at der kun er gået 2 år) og så er han bare det bedste jeg ved 

nå, men gift bliver jeg selfølgelig ikke uden min kæreste frier så det er ikke noget der sådan for alvor er på tale - eller jo, men jeg tror ikke det sker foreløbigt. Så denne tråd er mest bare for hyggen og nysgerrighedens skyld  

Jeg syntes efter 2 år er fint, 1 år er for tidligt. Men for mig kommer det nok også lidt an på ens alder, er man ung, så er det måske bedst at vente mere end et par år, men er man mere i den "modne alder" ( ikke gammel ), så tænker jeg at 2 år er helt fint

Anmeld Citér

30. august 2018

Anonym

Lige umiddelbart tænker jeg et par år, men afhænger for mig mere af typen af forhold man har, end hvor længe det har varet. Vi var fx weekendkærester i over et år før vi flyttede sammen. Boede så sammen i 4 mdr før vi købte hus, og boede så der sammen i halvandet års tid inden han friede. Med andre ord havde vi haft 2 års hverdagsliv sammen, før han friede. Jeg vidste fra vi havde været kærester i en måneds tid at han var manden i mit liv. 

Nu har vi været sammen i 6 år, boet i vores hus i snart 4,5 år, været gift i snaet tre år, vores datter er knap 2 og indenfor 2 uger kommer lillebror til verden. 

Anmeld Citér

30. august 2018

Anonym

Vi lærte hinanden at kende juni 2013, hvor vi bare snakkede frem og tilbage. Jeg skulle absolut ikke have en kæreste, da det ikke var så længe siden jeg var gået fra min søns far. Havde en ide om at jeg ikke skulle have en kæreste de næste 10 år  Men i november omkring min fødselsdag begyndte han at blive mere og mere interesseret i mig så jeg gik i panik og ville ikke snakke med ham mere! Det holdt i en måned, hvor jeg nytårsaften, skrev Godt nytår og undskyld. Han spillede kostbar... i 3 dage  Vi blev officielle kærester 6. februar 2014 og han flyttede ind 17. februar - eller det vil sige han overnattede den dag og tog aldrig rigtig hjem siden.

Juni 2015 blev vi gift og i november samme år blev jeg gravid og fødte i juli 2016 en skøn lille pige

Vi har været hurtige - men vi passer bare sammen! Og til det med alder og hvor hurtigt ting går - min mand er 21 år ældre end mig

Anmeld Citér

30. august 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
Mom skriver:

Jeg syntes efter 2 år er fint, 1 år er for tidligt. Men for mig kommer det nok også lidt an på ens alder, er man ung, så er det måske bedst at vente mere end et par år, men er man mere i den "modne alder" ( ikke gammel ), så tænker jeg at 2 år er helt fint

Vi er slut 20’erne og lidt over midt 30’erne 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.