Nå men eftersom du ikke svarede på mine spørgsmål, så vil jeg sige, at I selvfølgelig skal tale sammen.. Fortæl ham, at du ville blive rigtig glad for, at han gad at rejse sig og hjælpe til lidt mere end han gør nu..
Og ellers må I i gang med at lave en tavle, hvor der hver dag står, hvem der har hvilke opgaver, eller også må du finde dig i, at du skal sætte ham i gang..
Jeg måtte i går sige tre gange til min kæreste, at han skulle huske at støvsuge, før han gjorde det.. Vi har den aftale, at hvis han ikke gør det af sig selv, så sætter jeg ham i gang, og så skal han også gøre det uden at brokke sig..
Derudover så vil jeg sige, at selvfølgelig skal han ikke lægge sig ned på sofaen hele tiden, når I har gæster eller er hos andre.. Men når I bare er derhjemme selv, så må han vel for pokker selv bestemme, om han sidder eller ligger??!!
Er du vimmer, jeg ville blive tosset, hvis min kæreste sagde "du er en voksen kvinde, men JEG skal lige bestemme, at du altså skal sidde op i sofaen, for det andet ser dovent ud".. For pokker han er voksen, så lad ham dog bestemme selv, så længe der er plads til jer andre.. Han bestemmer vel heller ikke, hvilken afslapningsposition du skal have? Eller hvordan du skal opføre dig i dit eget hjem?
Anmeld
Citér