Skal jeg konfrontere hende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Jeg er nok mere en kælling og vil hævne mig. Sådan noget gør rigtig ondt så jeg ville nok også gøre hende ondt og melde til til kommunen også. Spild af ressource penge men synes hun skal føle hvordan det egentlig føles! 

Besvare ikke og diskutere ikke så skriv ikke. Har bare skrevet min mening. 

Hold dog op en barnlig holdning. Du burde selv få lov til at betale sagsomkostningerne. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2018

Rosa-Sophia

Anonym skriver:

Jeg er nok mere en kælling og vil hævne mig. Sådan noget gør rigtig ondt så jeg ville nok også gøre hende ondt og melde til til kommunen også. Spild af ressource penge men synes hun skal føle hvordan det egentlig føles! 

Besvare ikke og diskutere ikke så skriv ikke. Har bare skrevet min mening. 

Wauw jeg bliver harm over dit indlæg. Du synes simpelthen, at det er okay at spilde socialforvaltningens tid, fordi DU er sur på en veninde? Kommunernes familieafdelinger har faktisk meget at se til. Det er da ikke fair, at der skal gå tid fra børn og familier, der oprigtigt har brug for hjælp på grund af en hævnakt. Suk. 

Og jeg skriver som et menneske, der selv har haft kontakt med familieafdelingen og ved hvor traumatisk det er. Jeg har haft det to gange og anden gang var netop på grund af  min søns mormor, der lavede en falsk anmeldelse og ja det er da ubehageligt, og man bliver rasende gal. Men så kommer man altså også videre især når kommunen lynhurtigt kan afklare, at der ikke er hold i underretningen. Det jeg gjorde var at bryde kontakten med min mor og så tale med min psykolog om, hvor væmmelig hendes anmeldelse føltes. Og jeg kan anbefale dig (ts) at gøre det samme. HVIS det er din veninde, der står bag den falske underretning er hun helt sikkert ét af de mennesker, der lever højt på at skabe drama og ravage og de skal have noget at nære deres drama af, og det vil du netop give hende, hvis du synker ned på det niveau. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.