Skal jeg konfrontere hende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.785 visninger
21 svar
114 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. august 2018

Anonym trådstarter

Uhh det kribler sådan i min fingere,  sagen er den jeg har en gammel veninde vi er virkelig uvenner. Jeg har stærkt på fornemmelsen det er hende der har underret os til kommunen i ren hævn akt for nogle måneder siden. Og idag mødte jeg hende så og hun turde slet ikke kigge på mig jeg gloede bare på hende og havde Allermest lyst at til at gå over og sige noget til hende. At hun er en dum kost.

Noget heldigvis at stoppe mig selv  j

eg har bare sådan en stærk fornemmelse at det er hende nu. Hun tør ikk engang at se mig i mine øjne. Hun må have virkelig dårlig samvittighed.. Sjovt skulle vi med det samme tog hun kom meget hurtigt  ned i den anden ende... Jeg har haft det virkelig psykisk svært med den underretning. Jeg er så bange for det sker igen og jeg kan ikke finde ud af om jeg skal konfrontere hende med det hun vil jo nok benægte eftersom underretningen var anonym...  Om jeg bare sætter mere brænde på bålet eller....  kan man skrive til hende eller bør jeg bare lade vær. Hvad havde i gjort hvis det var jer?

Skal lige nævnes at kommunen hurtig lukket sagen igen efter de kom på hjemmebesøg. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Uhh det kribler sådan i min fingere,  sagen er den jeg har en gammel veninde vi er virkelig uvenner. Jeg har stærkt på fornemmelsen det er hende der har underret os til kommunen i ren hævn akt for nogle måneder siden. Og idag mødte jeg hende så og hun turde slet ikke kigge på mig jeg gloede bare på hende og havde Allermest lyst at til at gå over og sige noget til hende. At hun er en dum kost.

eg har bare sådan en stærk fornemmelse at det er hende nu. Hun tør ikk engang at se mig i mine øjne. Hun må have virkelig dårlig samvittighed.. Sjovt skulle vi med det samme tog hun kom meget hurtigt  ned i den anden ende... Jeg har haft det virkelig psykisk svært med den underretning. Jeg er så bange for det sker igen og jeg kan ikke finde ud af om jeg skal konfrontere hende med det hun vil jo nok benægte eftersom underretningen var anonym...  Om jeg bare sætter mere brænde på bålet eller....  kan man skrive til hende eller bør jeg bare lade vær. Hvad havde i gjort hvis det var jer?

Skal lige nævnes at kommunen hurtig lukket sagen igen efter de kom på hjemmebesøg. 

Jeg ville ikke gøre noget. Sagen er lukket og hun er ikke din veninde mere. Ingen grund til yderligere snak og beskyldninger. 

Anmeld Citér

20. august 2018

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg ville ikke gøre noget. Sagen er lukket og hun er ikke din veninde mere. Ingen grund til yderligere snak og beskyldninger. 

Nej for mig psykisk er det svært 

Anmeld Citér

20. august 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Hvad håber du på at få ud af det?

Hun vil helt sikkert benægte, og jeg tænker at du ikke får det bedre.

Anmeld Citér

20. august 2018

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Hvad håber du på at få ud af det?

Hun vil helt sikkert benægte, og jeg tænker at du ikke får det bedre.

Vished måske og ro i mit hoved. I min verden er det ikke ok at melde en til kommunen med en falsk underretning 

Anmeld Citér

20. august 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Vished måske og ro i mit hoved. I min verden er det ikke ok at melde en til kommunen med en falsk underretning 

Men hvis hun benægter, ved du jo ikke om hun taler sandt eller ej, så hvordan får du vished?

glem hende. Jeg forstår godt at det er ubehageligt at blive beskyldt for noget, men du har intet gjort forkert, så glem hende. Vær provokerende og smil til hende, når du ser hende. Men lad det ligge og nyd din familie og gode samvittighed

Anmeld Citér

20. august 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Hun gjorde det som en hævnakt, og hvis du konfronterer hende, vil hun opfatte det som en hævnakt for hendes hævnakt, og så kan hun hævne det, og så er du lige vidt. Lad det ligge. 

Anmeld Citér

20. august 2018

Anonym

Jeg er nok mere en kælling og vil hævne mig. Sådan noget gør rigtig ondt så jeg ville nok også gøre hende ondt og melde til til kommunen også. Spild af ressource penge men synes hun skal føle hvordan det egentlig føles! 

Besvare ikke og diskutere ikke så skriv ikke. Har bare skrevet min mening. 

Anmeld Citér

21. august 2018

Abracadabra

Anonym skriver:

Jeg er nok mere en kælling og vil hævne mig. Sådan noget gør rigtig ondt så jeg ville nok også gøre hende ondt og melde til til kommunen også. Spild af ressource penge men synes hun skal føle hvordan det egentlig føles! 

Besvare ikke og diskutere ikke så skriv ikke. Har bare skrevet min mening. 

Synd for de børn, der reelt set bliver omsorgssvigtede og hvis sag bliver forsinket af voksnes umodne pjat. Men de børn må jo bare leve i et helvede lidt længere, så de voksne kan lege med de offentlige resourcer...

Anmeld Citér

21. august 2018

FruK

Går I i børnehave eller...?! 

Jeg ville vælge den helt modsatte vej. Smil og vis overskud. Vis at det da ikke var noget problem atblive meldt - der var jo ikke noget at komme efter. 

Vær overbærende med hendes barnlige opførsel i stedet for at synke ned på samme niveau - og spilde offentlige ressourcer (som vi alle betaler til) på at “hævne” jer på hinanden. 

Hvad vil du have ud af at konfrontere hende? Hun nægter - og så kan I skændes om det? Glem hende og kom videre.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.