Uhh det kribler sådan i min fingere, sagen er den jeg har en gammel veninde vi er virkelig uvenner. Jeg har stærkt på fornemmelsen det er hende der har underret os til kommunen i ren hævn akt for nogle måneder siden. Og idag mødte jeg hende så og hun turde slet ikke kigge på mig jeg gloede bare på hende og havde Allermest lyst at til at gå over og sige noget til hende. At hun er en dum kost.
Noget heldigvis at stoppe mig selv
j
eg har bare sådan en stærk fornemmelse at det er hende nu. Hun tør ikk engang at se mig i mine øjne. Hun må have virkelig dårlig samvittighed.. Sjovt skulle vi med det samme tog hun kom meget hurtigt ned i den anden ende... Jeg har haft det virkelig psykisk svært med den underretning. Jeg er så bange for det sker igen og jeg kan ikke finde ud af om jeg skal konfrontere hende med det hun vil jo nok benægte eftersom underretningen var anonym... Om jeg bare sætter mere brænde på bålet eller....
kan man skrive til hende eller bør jeg bare lade vær. Hvad havde i gjort hvis det var jer?
Skal lige nævnes at kommunen hurtig lukket sagen igen efter de kom på hjemmebesøg.
Anmeld
Citér