Hurtigt brun

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2018

Babilooo

Anonym skriver:

Nu hvor vi er i 2018 er udseende faktisk blevet mere og mere ekstremt. 

Farven, det tynde talje men stadig en stor rumpet. Det lange hår, falske vipper, falske bryn og meget meget mere. Det er faktisk blevet meget være end det var for 10 år siden. Og specielt den brune ud og den trænede krop er vitterlig det vigtigste. Selvfølgelig en trænede krop er jo okay, for så holder man sig i form, men de ekstemer man gør for at holde sig brun! Der er eks det der hedder melotan, noget man stikker ind i huden for man bliver hurtigere brun. Dette bruger rigtig mange jeg kender, men det kan være meget farligt da det kan fører til blodpropper og hjertestop  

Er det bare mig... kage kan slet ikke genkende noget af det du skriver.

jeg har da på Vestegnen og i Paradiset hotel set de typer du taler om... men der er faktisk ikke nogen af mine veninder der bruger falske øjenvipper eller tager sol osv. Det er så falsk og overfladisk - Instagram fokus.

man beslutter jo selv om man vil være en del af det... og hvilke mænd man vil tiltrække. Synes det ser slutty og billigt ud

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2018

Anonym

Smølfine123 skriver:

jeg har da på Vestegnen og i Paradiset hotel set de typer du taler om... men der er faktisk ikke nogen af mine veninder der bruger falske øjenvipper eller tager sol osv. Det er så falsk og overfladisk - Instagram fokus.

man beslutter jo selv om man vil være en del af det... og hvilke mænd man vil tiltrække. Synes det ser slutty og billigt ud

Øhm bare lige nysgerrig. Hvorfor lige Vestegnen som eksempel? Det foregår da over hele landet 

Anmeld Citér

16. august 2018

Babilooo

Anonym skriver:

Øhm bare lige nysgerrig. Hvorfor lige Vestegnen som eksempel? Det foregår da over hele landet 

Det er bare der jeg har set det mere end nogle andre steder.

Anmeld Citér

16. august 2018

Anonym

Smølfine123 skriver:

Det er bare der jeg har set det mere end nogle andre steder.

Fair nok. Var bare nysgerrig da jeg selv bor på Vestegnen og jeg ser det næsten ikke herude hvor jeg bor. Ser det mere inde i Kbh 

Anmeld Citér

16. august 2018

Anonym

Smølfine123 skriver:

Jeg bor i der “mørke” Nordjylland og her her man det overalt! :-) min søster inkl hun bor i Aalborg og alle hendes veninder går sådan, og mange af mine veninder gør også, det kan ikke engang gå ud af døren uden at få vipperne på

går man en tur i gaden en fredag eller lørdag er de overalt  så er er det efterhånden ret almindeligt, jeg syntes alt det falske ser forfærdelig ud, men hvis de selv syntes om det er det jo sådan :-) 

Jeg kan nu godt lide det “nye” med at man godt må se trænet ud istedet for dengang det var moderne at være et skelet :-) 

Anmeld Citér

16. august 2018

Lje

Nu hvor vi er i 2018 er udseende faktisk blevet mere og mere ekstremt. 

Farven, det tynde talje men stadig en stor rumpet. Det lange hår, falske vipper, falske bryn og meget meget mere. Det er faktisk blevet meget være end det var for 10 år siden. Og specielt den brune ud og den trænede krop er vitterlig det vigtigste. Selvfølgelig en trænede krop er jo okay, for så holder man sig i form, men de ekstemer man gør for at holde sig brun! Der er eks det der hedder melotan, noget man stikker ind i huden for man bliver hurtigere brun. Dette bruger rigtig mange jeg kender, men det kan være meget farligt da det kan fører til blodpropper og hjertestop  

Sidstnævnte lyder helt absurd dumt! Men jeg var helt med på kropsfokus (om end det look, du beskriver, lyder ret utiltalende for mig), det var mere cancer-grillen, som metode, der undrede mig. 

Der er trods alt flere ok selvbrunere, som hverken farver orange eller løber, og ellers ville jeg vælge spraytan - hvis lidt glød fra selvbruner ikke var nok. 

Vh. 

Anmeld Citér

16. august 2018

Anonym

Solkur. Det er hurtig og effektiv. Jeg må tilstå at jeg ikke helt ved hvor det kan købes, muligvis i diverse grupper på facebook. Det er ikke helt lovligt at sælge her hjemme og langt fra kemifri, men som sagt effektivt. Jeg har hørt om det gennem en bekendt. 
Det er noget man sprøjter ind i kroppen, og efterfølgende tager i solarie. Man bliver bare mange gange hurtigere brun end ellers. 

Anmeld Citér

16. august 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart
Anonym skriver:

Solkur. Det er hurtig og effektiv. Jeg må tilstå at jeg ikke helt ved hvor det kan købes, muligvis i diverse grupper på facebook. Det er ikke helt lovligt at sælge her hjemme og langt fra kemifri, men som sagt effektivt. Jeg har hørt om det gennem en bekendt. 
Det er noget man sprøjter ind i kroppen, og efterfølgende tager i solarie. Man bliver bare mange gange hurtigere brun end ellers. 

Suk - jeg har lyst til at foreslå at folk der hopper på sådan noget afskriver sig muligheden for gratis lægehjælp når det går galt. For det kommer det til, før eller siden. Det er så dumt at jeg mangler ord.

Anmeld Citér

16. august 2018

Anonym

IenFart skriver:

Suk - jeg har lyst til at foreslå at folk der hopper på sådan noget afskriver sig muligheden for gratis lægehjælp når det går galt. For det kommer det til, før eller siden. Det er så dumt at jeg mangler ord.

Altså jeg er helt enig og jeg kunne aldrig selv drømme om at bruge det. 
Men nu spurgte trådstater om en hurtig metode. Så må hun jo tage det eller lade være. 

Anmeld Citér

16. august 2018

Janet1989

Spraytan eller sol. 

Jeg selv holder mig farven “spion fra melfabrikken”, hvilket jeg er godt tilfreds med specielt eftersom min mormor har haft hudkræft - i et mild stadie heldigvis! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.