Hurtigt brun

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2018

Babilooo

Hold huden god fugtig, gerne en bodyolie når du går i sol :-) 

men må man spørge hvorfor det skal gå hurtigt? 

Min søster er sindsyg brun, og hun har altid været den blege rødhåret med fregner  hun går i sol hver anden dag i vinter perioden og om sommeren finder man hende altid på min Terresse og slikker sol, så hun bruger virkelig også alt sin tid på at holde farven �� 

ellers er der jo spray tan 

En rødhåret som tager så meget sol..

Er hun klar over den store risiko hun har for hudkræft..?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2018

Mamacita til 2 piger

Ku’ være jeg skulle tjekke det ud så. Har bare så mange dårlige oplevelser med orange hud og striber, så snart man er i kontakt med vand osv.. 

Selvbrunertan er no go. Men spraytan hos en proff er SÅ flot - og ikke så skadeligt som solarie.  

Anmeld Citér

16. august 2018

ErDuHerIkkeSnart

Smølfine123 skriver:

Det trøster mig lidt, at jeg ikke er den eneste “pylre-mor” på siden her til formiddag... nåede lige at tænke, at denne tråd ligeså godt kunne have handlet om, at give gode råd til at komme godt i gang med rygning 

Anmeld Citér

16. august 2018

Babilooo

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Det trøster mig lidt, at jeg ikke er den eneste “pylre-mor” på siden her til formiddag... nåede lige at tænke, at denne tråd ligeså godt kunne have handlet om, at give gode råd til at komme godt i gang med rygning 

Må indrømme .. jeg fatter heller ikke hvorfor man ønsker at være så brun og udsætte sig selv for så meget sol. Jeg bruger faktor 50 når jeg er ude at rejse eller i stærk sol. Jeg må indtømme at jeg synes en brun rødhåret er grotesk. De har da den fineste porcelænshud... hvorfor ødelægge det. 

Der var riiiigtig mange der tog sol ofte i 80’erne.... og mange har hud og kræftproblemer i dag. 

Og tænk på mængden af rynker... ej så heller være lys og bruge noget rouge på kinderne.

Anmeld Citér

16. august 2018

Lje

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Enig. Jeg er faktisk forundret over at høre, at voksne mennesker stadig benytter cancer-grillen for at 'se pæne ud' . Jeg troede, at vi i 2018 var kommet længere end det...

Anmeld Citér

16. august 2018

Anonym

Smølfine123 skriver:

Ja det er hun! Jeg minder hende om det konstant, men det går igennem det ene øre og ud af det andet. Hun er kun 22 og udseende for hende er det vigtigeste  

Anmeld Citér

16. august 2018

Anonym

Jeg er selv en blegfis så tager stortset ikke i mod sol og bliver aldrig rigtig brun. 

Hvis jeg skal noget hvor jeg skal vise hud (ben f.eks). Så dagen før tager jeg en omgang selvbruner skum. Der sidder er halvt døgns tid også vaskes det af. Så er jeg klar til dagen efter at vise flotte solbrune stænger frem. 

Anmeld Citér

16. august 2018

Anonym

Enig. Jeg er faktisk forundret over at høre, at voksne mennesker stadig benytter cancer-grillen for at 'se pæne ud' . Jeg troede, at vi i 2018 var kommet længere end det...

Nu hvor vi er i 2018 er udseende faktisk blevet mere og mere ekstremt. 

Farven, det tynde talje men stadig en stor rumpet. Det lange hår, falske vipper, falske bryn og meget meget mere. Det er faktisk blevet meget være end det var for 10 år siden. Og specielt den brune ud og den trænede krop er vitterlig det vigtigste. Selvfølgelig en trænede krop er jo okay, for så holder man sig i form, men de ekstemer man gør for at holde sig brun! Der er eks det der hedder melotan, noget man stikker ind i huden for man bliver hurtigere brun. Dette bruger rigtig mange jeg kender, men det kan være meget farligt da det kan fører til blodpropper og hjertestop  

Anmeld Citér

16. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Nu hvor vi er i 2018 er udseende faktisk blevet mere og mere ekstremt. 

Farven, det tynde talje men stadig en stor rumpet. Det lange hår, falske vipper, falske bryn og meget meget mere. Det er faktisk blevet meget være end det var for 10 år siden. Og specielt den brune ud og den trænede krop er vitterlig det vigtigste. Selvfølgelig en trænede krop er jo okay, for så holder man sig i form, men de ekstemer man gør for at holde sig brun! Der er eks det der hedder melotan, noget man stikker ind i huden for man bliver hurtigere brun. Dette bruger rigtig mange jeg kender, men det kan være meget farligt da det kan fører til blodpropper og hjertestop  

For ikke at tale lm pigmenteringsfejl. Mange fer bruger melotan og de andre indsprøjtningsmidler for tanning ender med at få hvide pletter på huden der aldrig går væk igen 

Anmeld Citér

16. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

For ikke at tale lm pigmenteringsfejl. Mange fer bruger melotan og de andre indsprøjtningsmidler for tanning ender med at få hvide pletter på huden der aldrig går væk igen 

Lige præcis, og det ser jo heller ikke naturligt at at være så brun  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.