Hurtigt brun

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.459 visninger
30 svar
46 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. august 2018

mmerle

hej piger,

står og mangler en lynkur til at blive brun! Og, hvor dumt det end er, må jeg gå i solarium for at nå dertil. Er der nogle af jer, der ligger inde med det perfekte program til at blive hurtigt brun, altså hvor ofte, hvor længe og hvor mange gange for at blive ordentlig brun?

(var der et par gange i forsommeren, men glemte at gøre det regelmæssigt, så fik ikke det store ud af det, andet end, at min hud fik “vænnet sig til det&rdquo

tak på forhånd 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2018

Babilooo

Hvorfor skal du være brun det er vel ikke livsnødvendigt..?

Anmeld Citér

15. august 2018

Mamacita til 2 piger

mmerle skriver:

hej piger,

står og mangler en lynkur til at blive brun! Og, hvor dumt det end er, må jeg gå i solarium for at nå dertil. Er der nogle af jer, der ligger inde med det perfekte program til at blive hurtigt brun, altså hvor ofte, hvor længe og hvor mange gange for at blive ordentlig brun?

(var der et par gange i forsommeren, men glemte at gøre det regelmæssigt, så fik ikke det store ud af det, andet end, at min hud fik “vænnet sig til det&rdquo

tak på forhånd 

Hvad med spraytan? 

Anmeld Citér

15. august 2018

mmerle

Mamacita til 2 piger skriver:

Hvad med spraytan? 

Synes simpelthen ikke det fungerer ordentligt 

Anmeld Citér

15. august 2018

Anonym

Hold huden god fugtig, gerne en bodyolie når du går i sol :-) 

men må man spørge hvorfor det skal gå hurtigt? 

Min søster er sindsyg brun, og hun har altid været den blege rødhåret med fregner  hun går i sol hver anden dag i vinter perioden og om sommeren finder man hende altid på min Terresse og slikker sol, så hun bruger virkelig også alt sin tid på at holde farven �� 

ellers er der jo spray tan 

Anmeld Citér

15. august 2018

mmerle

Smølfine123 skriver:

Hvorfor skal du være brun det er vel ikke livsnødvendigt..?

Det har du så evigt ret i - men skal til en del arrangementer her i slut august, og er så træt af at ligne en, der har været inde hele sommeren 

Anmeld Citér

15. august 2018

mmerle

Anonym skriver:

Hold huden god fugtig, gerne en bodyolie når du går i sol :-) 

men må man spørge hvorfor det skal gå hurtigt? 

Min søster er sindsyg brun, og hun har altid været den blege rødhåret med fregner  hun går i sol hver anden dag i vinter perioden og om sommeren finder man hende altid på min Terresse og slikker sol, så hun bruger virkelig også alt sin tid på at holde farven �� 

ellers er der jo spray tan 

Tak! Må man spørge, hvor længe af gangen hun tager sol? 

Anmeld Citér

15. august 2018

Mamacita til 2 piger

mmerle skriver:

Synes simpelthen ikke det fungerer ordentligt 

Hvis man skrubber sig dagen før og sørger for en ordentlig omgang bodylotion. Så bliver det ret flot, hvis det er lavet hos ender er dygtig til det.. ��

Anmeld Citér

15. august 2018

mmerle

Mamacita til 2 piger skriver:

Hvis man skrubber sig dagen før og sørger for en ordentlig omgang bodylotion. Så bliver det ret flot, hvis det er lavet hos ender er dygtig til det.. ��

Ku’ være jeg skulle tjekke det ud så. Har bare så mange dårlige oplevelser med orange hud og striber, så snart man er i kontakt med vand osv.. 

Anmeld Citér

15. august 2018

Anonym

mmerle skriver:

Tak! Må man spørge, hvor længe af gangen hun tager sol? 

10 min Per gang :-) nogle gange tager hun 15 min :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.