Anonym skriver:
Som sådan er jeg ikke alene alene . Jeg har en kæreste ham som os er far til barnet . Men af helt særlige og personlige årsager er det bare ikke muligt at vi sammen på nuværende tidspunkt .
Jeg har fra start udmeldt at jg vil opstarte medicinsk behandling igen så snart jeg har født jeg er uden medecin pt i sammenråd med psykiatrien .
Min medecin har hjulpet mig langt hen af vejen når det har været værest , keg har alligevel udrustet af have to kolik børn med sammen diagnose uden medecin . Ikke for at lyde sej eller andet for det er jeg ikke på nogen måde og jeg vil bestemt os gerne anerkende ar jeg er syg og keg udelukket hellere ikke jeg gerne vil have hjælp , men derfor var det for mig en ordentlig bumpe at springe for mig at jeg måske skal have ekstra besøg feks .
Jeg hober det giver mening uden jeg lyder arrogant for det er det sidste jeg er på nogen måde .
Jeg synes, det er flot, du anerkender din sygdom og dermed din sårbarhed som du gør 
Jeg er helt sikker på, at det blot er ekstra besøg ssp har I tankerne i første omgang - ikke til dine børn, for de har det jo godt og trives, men til dig, så de er sikre på, at du også kommer godt på den anden side af den kæmpe belastning, som graviditet, fødsel og spædbarn nu engang er. Ikke kun for dig, men for de fleste kvinder.
Jeg har selv haft ekstra besøg af ssp ved mit andet barn, simpelthen fordi hun var et grædebarn, tangerende kolik, og ssp ville gerne have ekstra besøg for at sikre dels at baby holdt op med at græde igen, og dels at jeg ikke blev for påvirket af al den gråd. Så alle, også de ressourcestærke, kan få behov for ekstra opmærksomhed i en svær/presset periode. 
Anmeld
Citér