Heeej ...
jeg har virkelig brug for luft her og vil forsøge at forklare mig jeg håber virkelig nogen kan hjælpe mig eller svare ...
jeg venter mit 3 barn jeg har to børn fra tidligere og har aldrig haft nogen problemer i forhold til dem med hverken opdragelse kærlighed mad eller hvad det nu kunne være ...
mester første barn fik jeg desværre en depression og har stort set været ramt siden i perioder mere end andre .
Nu venter jeg sol sagt mit 3 barn med en ny mand, og alt er lykken , eller næsten . Desværre har min kæreste en bopælssag kørende med aik x, og to børn som er meget udafreagerende .
Jeg er desværre ramt af depression i tiden og den sag som køre mellem min kæreste og hans x den påvirker mig meget der erange sindsyg beskyldninger på både mig og min kæreste . Beskyldninger som slet ikke er rigtige , jeg har derfor valgt at trække mig helt fra sagen og bor derfor nu alene med mine to andre børn.
I dag har jeg så lige haft besøg af min sundhedaplejske og en anden faglig person for at se om de kunne tilbyde noget hjælp i forbindelse med min depression . Skal luge nævnes at jeg går i psykiatrien og snakker med en psykolog selv jeg er ikke medicineret i tiden .
Men de vil nu bede en sagsbehandler fra spædbørns teamet om at komme med ud til en snak, fair nok . Men hele min hjerne køre på højtryk jeg er død bange for at få fjernet mit barn jeg venter men da virkelig os de to jg har i forvejen, jeg yder virkelig det bedste oh mere til for se to jeg har . Og jeg nyder graviditeten og hygge. Ved den. Jeg går hjemme sygemeldt.
De siger godt nok de ikke er ude i en fjernelse overhovedet, det tænker de slet ikke men de i stedet vil bede sagsbehandleren om at kigge på sagen Om de kan tilbyde noget hjælp og støtte så man får en rigtig god relation til baby i maven .
Men jeg kan ikke slappe af og er død angst og bange for de tager alle Mine 3 børn , jeg er slet slet ikkke kendt i kommunens system .
Andre som har prøvede noget lignende hvor de ikke har fjernet jeres Barn børn ????
Anmeld
Citér