har desværre ingen råd ts men forstår dig så godt!
Vi har samme problem herhjemme, det er ligesom mig der skal have overblikket og han er den der hjælper mig, det er en temmelig ufed følelse. føler jo aldrig jeg kan slappe af for skal hele tiden tænke for den ene og den anden og huske alt muligt.
Som jeg også sagde til min mand, jeg flipper ikke ud fordi du har glemt at tage kød op, jeg flipper ud fordi det er mange ting der ups bliver glemt, eller hov det tænkte jeg ikke over. så får man bare nok til sidst.
og jeg vil så give dig helt ret, det nytter ikke en pind at man bare siger nå det var mandens ansvar så jeg gider heller ikke!
for manden tænker måske ikke over det, men det gør jeg satme og jeg bliver vildt stresset over det, for man er jo aldrig sikker på om han har taget sin del eller om der lige er de 10 opgaver han skulle have gjort også, som minimum er man tvunget til at tjekke for "ups han kunne jo have glemt det"
og så kan man ikke sende børn afsted uden en god madpakke og snacks, i beskidt tøj osv. fordi man stædigt vil have manden til at indse hans rolle.. nej nej. der må være andre metoder.
jeg følger spændt med for at se om der kommer et par guldkorn.
men forstår så godt din frustation ts! 

Anmeld
Citér