Anonym skriver:
så må du spørge
det er første gang jeg skriver til dig og nu anden gang.
Øh. Hvor har jeg skrevet de er dumme og naive? Skriver jo faktisk det modsatte. At de er modne og voksne nok til at forstå at når man tager hjem med en fyr sent og lister ud af døren om morgnen uden at hilse på mor. Så ved man nok godt man ikke komme igen
Vi må være fra to meget forskellige kredse. Jeg kan ikke huske en fyr fra min teenage tid det havde ry for at være en man bare sov med. Jo altså jeg havde en ven jeg bare sov hos. Men det gjorde andre altså ikke
Der var dem der bollede alle, men det var ikke nogen det bollede ingen...
Jeg tror simpelthen ikke på at du har kendskab til din datters venner og venindes sexliv.
Håber virkelig at du laver en joke om, at jeg kan spørge, tror godt nok ikke der er ret mange der begynder at spørge om hvor mange gange den anonyme har svaret en, og det er sørme da ikke noget jeg vil begynde på
Ikke var ikke lige rettet på dig med hensyn til dumme og naive.
Og, nej selvfølgelig har jeg ikke det helt store kendskab til mine store ungers sex liv, og det skal jeg da heller ikke have (de er over 18 begge 2), jeg ved bare hvad de og noget af deres omgangskreds fortæller, og så kan jeg jo både se og hører det når et eventuelt overnattende ungt menneske sover på f. Eks min sofa inde i stuen fordi at der ikke lige er plads andre steder.
Anmeld
Citér