Søn har piger med hjemme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2018

Babilooo

Hck skriver:

Øh, hvorfor kan 2 unge mennesker ikke sove sammen bare for hyggens og nemhedens skyld, uden af knalde på den ene eller anden måde?. 

Du må gerne mene noget andet ... men jeg vil tro at en hormondreven teenagedreng på 17 gerne vil have sex hvis pigen er med på det. 

jeg tror ikke på at det kun er hygge. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2018

Anonym

Hck skriver:

Du er åbenbart meget fikseret på at en 17 årig gut knalder med en ny hver nat?. Du tror på ingen måde at han kan have overnattende gæster uden at have sex med dem?. Må indrømme,, at jeg tænker at han må være noget af en lækkerhaps /en stor charmetrold, hvis han får en ny sexpartner med hjem hver dag. 

Lidt voldsomt at skrive når det er første gang jeg henvender mig til dig 

Det var en joke slap dog af.  

Lidt seriøst, nej jeg tror ikke de hygger sig med te og fællessnak. Specielt ikke når det er så mange forskellige. 

Ts  syttenårige søn er skeoman? Og bare elsker at putte og nusse og snakke i sådan er grad at han bare må have en ny pige hver anden dag og denne pige sover kun hos ham for nemhedens skyld og fordi det jo bare er så hyggeligt! 

Anmeld Citér

1. august 2018

Rosa-Sophia

Først vil jeg sige, at jeg ikke synes, at der er noget som helst galt i uforpligtende sex med skiftende partnere, det kan sagtens være en sund og nysgerrig impuls. Og jeg tænker ikke, at nogen behøver at blive behandlet dårligt bare fordi der ikke er mere i det end sex.

Skulle man male fanden på væggen, så ville jeg være optaget af om han har alt det her sex af de rigtige grunde og ikke fordi han prøver at booste sin selvtillid, opnå status i omgangskredsen eller har nogle problemer som han flygter fra.

Og så vil jeg selvfølgelig også tænke over om han bruger prævention. 

Anmeld Citér

1. august 2018

Anonym trådstarter

Vil godt lige slå fast, at han altså ér en sød og dejlig dreng  er ikke så bange for, at han skulle behandle nogen dårligt.

Vil da også sige, at han har fint med selvtillid og mange venner, så jeg tror ikke umiddelbart, der er noget der bunder i usikkerhed.

Anmeld Citér

2. august 2018

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Lidt voldsomt at skrive når det er første gang jeg henvender mig til dig 

Det var en joke slap dog af.  

Lidt seriøst, nej jeg tror ikke de hygger sig med te og fællessnak. Specielt ikke når det er så mange forskellige. 

Ts  syttenårige søn er skeoman? Og bare elsker at putte og nusse og snakke i sådan er grad at han bare må have en ny pige hver anden dag og denne pige sover kun hos ham for nemhedens skyld og fordi det jo bare er så hyggeligt! 

Helt ærligt, så ved jeg ikke om det er første gang du henvender dig til mig, du er jo en af de utallige anonyme og tænker også at du selv kan slappe lidt af. 

Tja  måske håber han på at få noget, hver gang han har en med hjem  men det er jo ikke ensbetydende med at han ren faktisk gør det, de unge piger er altså ikke alle sammen så naive og "dumme ", så de tror at de er hans helt store kærlighed når de er med ham hjemme. Det rygtes da utroligt hurtigt blandt de unge, om hvem der bare vil score en ny hver aften og hvem man rent faktisk kan sove hos på venskabelig vis, så det ved de fleste af de piger han har med hjemme da også (selvfølgelig medmindre at han tager til en ny by hver aften ). Men igen, i min datters omgangskreds kan de godt sove hos hinanden på kryds og tværs uden at det resultere i sex. 

Anmeld Citér

2. august 2018

Anonym

Hck skriver:

Helt ærligt, så ved jeg ikke om det er første gang du henvender dig til mig, du er jo en af de utallige anonyme og tænker også at du selv kan slappe lidt af. 

Tja  måske håber han på at få noget, hver gang han har en med hjem  men det er jo ikke ensbetydende med at han ren faktisk gør det, de unge piger er altså ikke alle sammen så naive og "dumme ", så de tror at de er hans helt store kærlighed når de er med ham hjemme. Det rygtes da utroligt hurtigt blandt de unge, om hvem der bare vil score en ny hver aften og hvem man rent faktisk kan sove hos på venskabelig vis, så det ved de fleste af de piger han har med hjemme da også (selvfølgelig medmindre at han tager til en ny by hver aften ). Men igen, i min datters omgangskreds kan de godt sove hos hinanden på kryds og tværs uden at det resultere i sex. 

så må du spørge det er første gang jeg skriver til dig og nu anden gang. 

Øh. Hvor har jeg skrevet de  er dumme og naive? Skriver jo faktisk det modsatte. At de er modne og voksne nok til at forstå at når man tager hjem med en fyr sent og lister ud af døren om morgnen uden at hilse på mor. Så ved man nok godt man ikke komme igen 

Vi må være fra to meget forskellige kredse. Jeg kan ikke huske en fyr fra min teenage tid det havde ry for at være en man bare sov med. Jo altså jeg havde en ven jeg bare sov hos. Men det gjorde andre altså ikke  

Der var dem der bollede alle, men det var ikke nogen det bollede ingen... 

Jeg tror simpelthen ikke på at du har kendskab til din datters venner og venindes sexliv. 

Anmeld Citér

2. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Vil godt lige slå fast, at han altså ér en sød og dejlig dreng  er ikke så bange for, at han skulle behandle nogen dårligt.

Vil da også sige, at han har fint med selvtillid og mange venner, så jeg tror ikke umiddelbart, der er noget der bunder i usikkerhed.

Jeg tror du har en frisk og fin søn med mod op livet  

Syntes godt du kan sige til ham at du godt vil vide at der kommer en med hjem og du gerne vil hilse 

Anmeld Citér

2. august 2018

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

så må du spørge det er første gang jeg skriver til dig og nu anden gang. 

Øh. Hvor har jeg skrevet de  er dumme og naive? Skriver jo faktisk det modsatte. At de er modne og voksne nok til at forstå at når man tager hjem med en fyr sent og lister ud af døren om morgnen uden at hilse på mor. Så ved man nok godt man ikke komme igen 

Vi må være fra to meget forskellige kredse. Jeg kan ikke huske en fyr fra min teenage tid det havde ry for at være en man bare sov med. Jo altså jeg havde en ven jeg bare sov hos. Men det gjorde andre altså ikke  

Der var dem der bollede alle, men det var ikke nogen det bollede ingen... 

Jeg tror simpelthen ikke på at du har kendskab til din datters venner og venindes sexliv. 

Håber virkelig at du laver en joke om, at jeg kan spørge, tror godt nok ikke der er ret mange der begynder at spørge om hvor mange gange den anonyme har svaret en, og det er sørme da ikke noget jeg vil begynde på  

Ikke var ikke lige rettet på dig med hensyn til dumme og naive. 

Og, nej selvfølgelig har jeg ikke det helt store kendskab til mine store ungers sex liv, og det skal jeg da heller ikke have (de er over 18 begge 2), jeg ved bare hvad de og noget af deres omgangskreds fortæller, og så kan jeg jo både se og hører det når et eventuelt overnattende ungt menneske sover på f. Eks min sofa inde i stuen  fordi at der ikke lige er plads andre steder. 

Anmeld Citér

2. august 2018

Anonym

Jeg havde gået direkte ind og fået en snak. Jeg vil altså gerne vide, hvem der sover under mit tag.

Anmeld Citér

3. august 2018

Anonym

Min største frygt I hele det her scenarie som mor ville være, at han blev ufrivilligt far... så jeg ville helt sikkert tale med ham om præventions delen og så ville jeg lade resten være. Eller måske lade far tale med ham om det... eller hvis han f.eks. har en storebror

Ellers synes jeg han lyder som en frisk ung mand som udforsker livet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.