Søn har piger med hjemme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Ville nok også snakke om, hvordan man behandler piger godt. Tror ikke de føler sig særlig godt tilpas efter “hej og farvel”.

Hvorfor tænker du at han behandler dem dårligt? Det kan jeg sagtens være at de er fuldstændig indforstået..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Ville nok også snakke om, hvordan man behandler piger godt. Tror ikke de føler sig særlig godt tilpas efter “hej og farvel”.

Det er da en lidt grov antagelse at tage. Ved da ikke om pigerne er indforstået med det. Hvis han melder ud fra start der ikke er mere i det. 

Sådan foretrækker jeg det da selv. Ingen forpligtelser. Og jeg er en kvinde 

Anmeld Citér

1. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Det er da en lidt grov antagelse at tage. Ved da ikke om pigerne er indforstået med det. Hvis han melder ud fra start der ikke er mere i det. 

Sådan foretrækker jeg det da selv. Ingen forpligtelser. Og jeg er en kvinde 

Men her snakker vi jo om piger, der højst sandsynligt ikke engang er fyldt 18

Anmeld Citér

1. august 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Ej undskyld jeg sådan springer ind...

Men jeg fristes til at sige "og hva så?", hvis de begge er 16-17 år og indforstået med at det blot er for en nat. Hvor behandler han dem så dårligt? 

Anmeld Citér

1. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Og? Det er knægten da heller ikke.

De er 16 år og render hjem til en fyr sent om aftnen og lister ud af døren uden at hilse på ts det virker til de er helt med på legen 

Anmeld Citér

1. august 2018

Hck

Profilbillede for Hck
Smølfine123 skriver:

Øh nej - han er 17

Øh, hvorfor kan 2 unge mennesker ikke sove sammen bare for hyggens og nemhedens skyld, uden af knalde på den ene eller anden måde?. 

Anmeld Citér

1. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Og hvad så? 

16-17 årige piger kan også være indforstået med at det kun er en enkelt nat. 

Synes stadig det er en grov udmelding at hentyde til at behandle andre dårligt fordi han får noget på den dumme. 

Anmeld Citér

1. august 2018

Hck

Profilbillede for Hck

Helt ærligt, 2 unge mennesker på 17-18 år kan altså sagtens sove sammen/overnatte hos hinanden uden af de dyrker sex. Vi bor f.eks lidt ude på "landet", hvor den sidste bus kører kl 21 lørdag aften, så vi har også haft mange overnattende, både piger og drenge  og min datter har også ovaernattet flere steder, men det er jo ikke ensbetydende med at de ligger og knalder  

Anmeld Citér

1. august 2018

Anonym

Hck skriver:

Øh, hvorfor kan 2 unge mennesker ikke sove sammen bare for hyggens og nemhedens skyld, uden af knalde på den ene eller anden måde?. 

Jo da. Han sover med en ny de fleste aftner for nemhedens skyld 

Anmeld Citér

1. august 2018

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Jo da. Han sover med en ny de fleste aftner for nemhedens skyld 

Du er åbenbart meget fikseret på at en 17 årig gut knalder med en ny hver nat?. Du tror på ingen måde at han kan have overnattende gæster uden at have sex med dem?. Må indrømme,, at jeg tænker at han må være noget af en lækkerhaps /en stor charmetrold, hvis han får en ny sexpartner med hjem hver dag. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.