Der er længe til men... Jul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2018

Carina:-)

Som jeg læser det har farmor ikke holdt jul med barnebarn endnu

Så jeg ville snakke med hende inden jeg besluttede noget.

Har de planer osv 

At vælge ud fra hvem der spørger først holder ikke helt når nogen nærmest Inv til næste jul juleaften.

Din svigermor ønsker jo også at holde jul ned hendes familie og mon ikke din kæreste har samme ønske.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2018

Sarahs-mor

Min mands forældre er også skilt, mens mine er sammen.

Vi holder hvert andet år hos mine og hvert andet år hos hans. Fx: 1. år: mine forældre, 2. år: hans mor, 3. år: mine forældre, 4. år: hans far.

Hvis vi havde mere plads havde vi nok valgt at holde det hjemme og invitere dem som havde lyst

Men jeg kan godt se I har nogle flere at vælge mellem og det gør det nok mere besværligt, så I nok ikke kan skiftes mellem alle sammen.

ved ikke om I måske kunne indføre en ny tradition? Altså I tager til jul der hvor I har lyst, også evt holder julefrokost for de andre. Hvilket stadig kan være et problem ifht de svigerforældrene der ikke kan sammen, men så må de skiftes hvert andet år?

Anmeld Citér

16. juli 2018

Ciss

Hvis der er 3 parter som alle vil være med jer til jul, kan det deles op.  En gruppe 24. En gruppe 25. En gruppe nytårsaften.

Anmeld Citér

16. juli 2018

Bananaalice

Min datter på 4 måneder har 2 fætre, og dem skal vi holde jul med hvert år har vi besluttet. Er sikker på min mor er lidt ked af hendes barnebarns første jul ikke bliver hos hende, men sådan er det nu, det skal være for børnenes skyld. 

Alle andre er fint tilfredse med et besøg, dog har min kære far fødselsdag juleaften og invitere hver morgen den 24. december på rundstykker og kaffe, så det skal vi prøve at deltage I så vidt muligt  

Anmeld Citér

16. juli 2018

AlwaysAno

Vi har holdt hjemme siden vi fik børn. Vi siger at dem der har lyst er velkomne. Det svinger lidt fra år til pr hvem der kommer og det passer os ganske godt. ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.