Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:
Jeg tænker bare på barnet. Men måske det er meget naturligt. Barnet har lidt svært ved at se grænser og hvad man gør ude og hvad man gør hjemme. Det et lidt derfor jeg synes det er vigtigt barnet lærer at tage tøj på når det går ud blandt andre mennesker. Fordi barnet ikke selv tænker på det. Måske det er forkert af mig så.
Barnet skal snart på lejr med 20 andre børn og 15 voksne og jeg synes jo hun i det mindste skal tage enet t shirt på. Jeg render selv tit rundt i en t Siger og trusser. Men kommer der gæster så tager jeg altid bukser på. Men det er nok min egen blufærdighed der sætter en stopper der.
skal de så også have t-shirt på når de bader? Hvis de kun bruger bikinibukser?
Ja ude blandt folk, midt på gaden, i folks hjem., men på en lejr, jeg tænker der er andre børn, der vil løbe rundt uden t-shirt, når det er varmt, eller de leger ved vander, med vand, eller andet. Der kan også være mænd, der går rundt l bar mave, ligesom alle mulige andre steder.
De er børn. Hvad er det der gør at du synes en 10årig SKAL have t-shirt på? Hvad er det du tror folk siger/tænker om barnet?
Der er forskel på børn og voksne, og fordi vi voksne, ikke løber nøgne rundt, er jo at vi har mere at "skjule". Hun er 10år og ikke genert, super. Er det fordi hun er ved at udvikle sig eller hvad?
Anmeld
Citér