Anonym skriver:
Hvornår synes i et barn er ved at være for stort til at rende uden tøj på (Kun i underbukser) rundt i huset ?
Her tænker jeg f.eks på hvis der pludselig er gæster og barnet ikke har set dette. Og også hvis barnet er ude og overnatte, så barnet ikke render rundt uden andet end underbukser.
Barnet tænker ikke selv over det. Men prøver at forklare at andres grænse måske er de ikke synes det er rart, og også for barnet egen skyld ikke at komme rendende uden tøj på.
Jeg vil gerne at barnet her hjemme på 10 tager tøj på når barnet står op eller i det mindste dækker sig til fordi andre måske ikke føler det rart et barn på 10 kommer rendende uden tøj på.
Hvad er jeres holdning til børn render rundt uden tøj på. Hvad alder synes i er for stort til dette ?
Hæ - hvis du er gæst her, kan du sagtens støde på “børn” på 19 og 21 bare i boxershorts. Min datter begyndte af sig selv at tage en top eller t-shirt på, da hun begyndte at udvikle bryster, og jeg ville ikke presse hverken hende eller hendes brødre til det som 10-årige.
Jeg ville på ingen måde som gæst blive stødt af en 10-årig kun iført underbukser. Skal der spises middag med gæster, synes jeg måske, en t-shirt er passende, men altså, min mand kan da sagtens snuppe en øl eller en kop kaffe med gæster på terrassen med nøgen overkrop, og hvis jeg ikke havde så store komplekser over min mave, ville jeg ikke opfatte det som et problem at vade rundt i bikini, med mindre gæsterne var vildtfremmede.
Mon ikke, det kommer af sig selv, når puberteten sætter ind?
Anmeld
Citér