Svar på optagelse af uddannelse- hvornår? Og hyggesnak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2018

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Anonym skriver:

I år er det d. 28, står der på nettet og i mails man får fra uddannelsesinstitutionerne  

Det er samme uddannelse, jeg har søgt ind på  Venteliste, er det det samme som standby? 

Må jeg spørge, hvor du går henne, og om du er glad for studiet,og evt kan fortælle lidt derfra?  

Åh ok, jamen så er det jo den 28 

Ja standby hedder det, kalder det bare venteliste 

Jeg går på Aalborg Universitet, og er færdig til Januar.

Synes at det er en rigtig god og alsidig uddannelse, hvor vi lærer/har lært en masse om sociale problemer, udsathed, samfundet, psykologi/psykiatri samt en masse teorier, metoder og modeller. Og både med børn/unge, voksne, ældre og handicap.. og meget mere.

Der er en del læsning men, alt giver meget god mening i det hele store billede, særlig efter praktikken �� Ligeledes er der eksamensopgaver efter hvert modul (2 moduler pr. semester). Det 1,5år både mundtlige samt skriftlige..

Skriv gerne en PB, for flere spørgsmål/svar

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2018

sandramor

Jeg blev færdig sol socialrådgiver i januar i år fed uddannelse.... tænker nok bare at rigtig mange søger ind fordi de gerne vil ud og hjælpe borgere og gøre en forskel.... altså vil sige er det bevæggrundene så får man det nok lidt svært eller bli'r klogere

Men kan skisme godt forstå i søger ind på uddannelsen for det er en mega god uddannelse... super spændende og med en masse viden om psykologi, socialt arbejde, samfundsfag og jura...

Jeg søgte ind i 2013 og der fik jeg først svar på mail kl 9 om morgenen kan jeg huske  aaiii var ved at gå til altså!! Men held og lykke til jer der har søgt ind

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.