Svar på optagelse af uddannelse- hvornår? Og hyggesnak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.290 visninger
21 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. juli 2018

Anonym trådstarter

Hey.

Er der andre, der har søgt ind på uddannelse i år? :-) 

Er lidt nysgerrig på, hvad I har søgt ind på og hvor? 

D. 28 forventer jeg svar, men til dem, der før var været møllen igennem- eller dem der bare ved det, er det så fra midnat d. 27-28 (ved skiftet til d. 28) eller først efter kl 12.00 ELLER? Glæder mig så meget så jeg vil nok sidde klar til at tjekke med det samme svaret kommer  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2018

Lucky05

Anonym skriver:

Hey.

D. 28 forventer jeg svar, men til dem, der før var været møllen igennem- eller dem der bare ved det, er det så fra midnat d. 27-28 (ved skiftet til d. 28) eller først efter kl 12.00 ELLER? Glæder mig så meget så jeg vil nok sidde klar til at tjekke med det samme svaret kommer  

Jeg blev godt nok optaget sidste år, men jeg fik svar kl. 00.00. :-) 

tror det er anderledes hvis man får afslag. Så får man det muligvis først i løbet af formiddagen. Jeg fik nemlig afslag et par år inden, jeg søgte ind igen. Men om det er lavet om siden, ved jeg ikke. 

Min søster har søgt ind som pædagog :-) 

hvad har du søgt ind på? 

Anmeld Citér

6. juli 2018

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Er det ikke først den 30. der kommer svar? 

Jeg kom for 3 år siden på venteliste til socialrådgiver på AAU og fik svar derpå den 30. et par minutter over midnat, så vidt jeg husker og endelig optag 4 dage senere. Stod nr. 4 på ventelisten 

Anmeld Citér

6. juli 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hey.

Jeg har søgt om optagelse på socialrådgiver uddannelsen  

Anmeld Citér

6. juli 2018

Anonym trådstarter

Jeg blev godt nok optaget sidste år, men jeg fik svar kl. 00.00. :-) 

tror det er anderledes hvis man får afslag. Så får man det muligvis først i løbet af formiddagen. Jeg fik nemlig afslag et par år inden, jeg søgte ind igen. Men om det er lavet om siden, ved jeg ikke. 

Min søster har søgt ind som pædagog :-) 

hvad har du søgt ind på? 

Åh hvor skønt, det kan jeg li' at høre  Så holder jeg mig helt sikkert vågen 

Jeg fik også afslag i 2015, men husker ikke, hvornår jeg tjekkede, og hvornår svaret kom  Jeg er så bedre stillet nu end dengang, så hååber det er de ekstra år og besværet værd 

Jeg har søgt ind på socialrådgiveren. Pædagog har jeg også på længere nede af listen, men socialrådgiver er mit største ønske  

Anmeld Citér

6. juli 2018

Anonym trådstarter

Chri9000 skriver:

Er det ikke først den 30. der kommer svar? 

Jeg kom for 3 år siden på venteliste til socialrådgiver på AAU og fik svar derpå den 30. et par minutter over midnat, så vidt jeg husker og endelig optag 4 dage senere. Stod nr. 4 på ventelisten 

I år er det d. 28, står der på nettet og i mails man får fra uddannelsesinstitutionerne  

Det er samme uddannelse, jeg har søgt ind på  Venteliste, er det det samme som standby? 

Må jeg spørge, hvor du går henne, og om du er glad for studiet,og evt kan fortælle lidt derfra?  

Anmeld Citér

6. juli 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har søgt om optagelse på socialrådgiver uddannelsen  

Det har jeg også!!  

Hvor har du søgt ind henne?  

Anmeld Citér

6. juli 2018

Anonym

Anonym skriver:

Det har jeg også!!  

Hvor har du søgt ind henne?  

Slagelse og Roskilde  Hvad med dig? 

Anmeld Citér

6. juli 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Slagelse og Roskilde  Hvad med dig? 

Slagelse som nr 1 og så Roskilde og Hillerød  

Hvad er dit snit på?  

Anmeld Citér

6. juli 2018

Anonym

Slagelse som nr 1 og så Roskilde og Hillerød  

Hvad er dit snit på?  

Jeg har taget en fagpakke på Vuc, og mangler stadig to eksaminer, så jeg har søgt kvote 2. Men jeg har fået 12 i de tre fag jeg har været oppe i indtil nu. 

Hvad med dig? Det var da pudsigt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.