Mor11 skriver:
Jeg synes du konkluderer en masse der ingen steder står
fx at der er en masse jalousi og læggen bånd på hinanden, men det fortæller jeg jo netop at der ikke er
fordi vi sørger for at gøre hinanden trygge HVIS der er noget den anden ikke føler sig tryg ved. I øvrigt synes jeg det er sindsygt vigtigt at man er i et forhold hvor det er lovligt at sige hvad man tænker og føler uden at blive gjort forkert for sine usikkerheder og bare få at vide at det er for dumt.. Men når der er gjort hvad vi kan for at skabe trygheden, er vi begge så frie som vi kan være. Jeg ser jo netop mine drengevenner på tomandshånd, men min kæreste var bare ikke tryg ved det i starten af vores forhold. Han havde utrolig mange betænkeligheder ved overhovedet at gå ind i et forhold igen pga nogen tidligere kærester der netop havde vist ham at de ikke kunne stole fuldt og fast på hinanden.
For mig vil det så personligt også være helt enormt underligt hvis min kæreste fik nye bekendtskaber i byen, eller jeg selv, uden at fortælle om dem og tage mig med hvis de skulle ses efterfølgende og følge op på det - hvis det er nye bekendtskaber synes jeg faktisk det er endnu mere relevant at være med end ved gamle, da der ikke er en masse fortid til at dominere samtalen hvor man som kæreste sidder og ikke kan tale med. Ens kæreste er vel så meget en del af ens liv at man ønsker de også skal møde dem man kender? Om det er nye eller gamle venner? Og nej, dermed ikke sagt at man ikke kan ses med venner uden kæresten - men jeg ville føle det sært hvis der kom nye mennesker ind i min kærestes liv (udenfor arbejde) uden at jeg på en eller anden måde blev introduceret. Vi bor trods alt sammen og har et fælles liv. Jeg synes på ingen måde det har med jalousi at gøre. Jeg synes det er at inkludere hinanden i hver sit liv.
by the way, min kæreste er udlægger og er kun hjemme 6mdr i året. Så vi ses RIGTIG meget med mennesker uden hinandens tilstedeværelse
hvis vi havde grundlæggende tillidsproblemer, kunne den livsstil slet ikke lade sig gøre
Vi ser jo bare forskelligt på hvordan er forhold skal være. Og hvis det fungerer for jer på jeres måde. Så fred være med det. 
Jeg var sammen med min eks i 3 år. Vi boede også sammen. Han mødte aldrig nogle af mine venner og jeg mødte kun få af hans. Samt. Mødte først hans familie (udover mor, bror og far) til vores søns barnedåb og det samme gjorde han med min (igen bortset fra mor, fra og bror). 
Lyder som om du føler dig rimelig stødt af det jeg skriver. Som om jeg siger at i er jaloux osv. Det har jeg aldrig sagt du eller din mand var/er. Jeg har sagt jeg selv holder mig fra forhold for at undgå jalousi og alle mulige spørgsmål om min færden. Det har intet med dig at gøre. Jeg er generelt en meget privat person - hvorfor jeg også kun besvarer indlæg der kan besvares anonymt selvom mit profilnavn også er af anonym karakter. 
Jeg synes ikke det er sært at få nye bekendtskaber i byen uden min partner behøver møde dem. Forlanger heller ikke at møde min partners bekendtskaber.
Det kommer vel heller ikke som en overraskelse at jeg går 100% ind for Coca cola forhold. 
Anmeld
Citér