Wauw der bliver godt nok kørt meget hårdt på kvinder, der har problemer
..
Jeg er selv en af de kvinder, der er jaloux.. Og det har overhovedet ikke en skid (undskyld min fransk) at gøre med, at jeg ikke stoler på min kæreste.. Jeg ved 100%, at han aldrig i sit liv kunne finde på at være mig utro.. Men mine problemer stammer helt tilbage fra barndommen.. Der er sket nogle ting der, som gør, at jeg ser min kæreste som den eneste 100% støttende person i mit liv, og det gør, at jeg er ekstrem angst for at miste ham.. Derfor bliver jeg jaloux på andre kvinder, fordi jeg er bange for at miste ham - ikke fordi jeg tror, at han vil flå tøjet af dem..
Jeg er i gang med at arbejde på det her, som mange andre kvinder måske er, men Rom blev altså ikke bygget på én dag.. Sådan noget tager tid, og det er slet ikke sikkert, at det nogensinde bliver bedre..
Og så kan jeg for øvrigt lige sige, at selvom min kæreste også stoler på mig, så ville han heller ikke have det godt med, at jeg mødtes med mænd, uden at han lige mødte dem først..
Så vær venlig at stoppe jeres generalisering og fordømmelse, når I ikke kender folk.. Og så rådgiv TS i stedet for..
Til TS: Jeg forstår dig udmærket.. Jeg ville selv have det på samme måde.. Mit råd til dig er, at du skal snakke med din kæreste om dine tanker og følelser, og så kan I evt. lave en aftale om, at han kommer tidligt hjem, skriver en sms en gang i timen eller noget andet, som måske gør dig lidt mere tryg..
Anmeld
Citér