Han skal Besøge kvinder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2018

Carina:-)

IenFart skriver:

Seriøst? Det er 3 kvinder han skal mødes med, ikke 1. Han fortæller åbent om det?  Det er da simpelthen ikke noget man bare går ind og bestemmer over for hinanden. Så må man tage en snak om usikkerheden og hvad ved jrg.

Ja og selv om det kun var en kvinde så var det ikke ensbetydende med at han ville flå tøjet af hende.

Der er seriøst alt for mange kontrollerende mistroiske jaloux kvinder i verden! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Hvis det er fordi de har en fortid som misbrugere alle sammen, så tænker jeg, da det er ingen problem? 

Jeg ville dog have det lidt underligt, hvis min mand skulle mødes med 3 kvinder helt random.. Men det er jo noget helt andet  

Anmeld Citér

6. juli 2018

Anonym

Carina:-) skriver:

Ja og selv om det kun var en kvinde så var det ikke ensbetydende med at han ville flå tøjet af hende.

Hørt!! 

Forstår simpelhen ikke at man kan finde på at ligge bånd på sin mand bare fordi man selv har et dårligt selvværd og åbenlyst ikke stoler på ham. :/ 

jeg får da et kæmpe problem den dag jeg får en kæreste igen så hvis det er sådsn at forhold skal fungerer. Jeg har kun drengevenner stort set bog mange af dem er nogen jeg har haft noget kørende med. Men det er ligesom slut så hvad er der at være bange for ?  (Okay lidt off topic. Sorry)

Anmeld Citér

6. juli 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Hørt!! 

Forstår simpelhen ikke at man kan finde på at ligge bånd på sin mand bare fordi man selv har et dårligt selvværd og åbenlyst ikke stoler på ham. :/ 

jeg får da et kæmpe problem den dag jeg får en kæreste igen så hvis det er sådsn at forhold skal fungerer. Jeg har kun drengevenner stort set bog mange af dem er nogen jeg har haft noget kørende med. Men det er ligesom slut så hvad er der at være bange for ?  (Okay lidt off topic. Sorry)

Men at man har venner i forvejen inden et forhold tror jeg heller ikke ts ville være loren ved. Men nye bekendtskaber som hun ikke selv har mødt. Jeg forstår godt at hun ikke et tryg - eller, det gjorde jeg i første indlæg - nu hvor vi ved at det er fordi de har en stor ting tilfælles som misbrug, tænker jeg det nok netop er rigtig fint at de mødes uden hun er med til at starte med. Det er nok lettere at tale helt åbent om med ligesindede  

Jeg har i øvrigt også flest drengevenner - nogen af de tætteste har jeg knaldet rundt med førhen. Jeg forstod så udemærket at min kæreste ikke var 100% tryg ved at jeg besøgte dem alene, så jeg gjorde da mit for at gøre ham tryg. Fx ved at introducere dem for hinanden så han kunne se hvordan vores relation ser ud nu. At der intet flirtende er. Og så har jeg fortalt ham rigtig meget om dem -inkl alle deres bagsider. Så han ved at han altså er et pænt meget bedre catch end dem idag er der ingen problemer og ingen usikkerheder de gange hvor jeg ses med en af dem alene. 

Jeg synes ikke der går noget af en, ved at vise lidt forståelse og prøve at afmystificere den slags for sin kæreste. Det er da det mindste.  

Anmeld Citér

6. juli 2018

Anonym

Mor11 skriver:

Men at man har venner i forvejen inden et forhold tror jeg heller ikke ts ville være loren ved. Men nye bekendtskaber som hun ikke selv har mødt. Jeg forstår godt at hun ikke et tryg - eller, det gjorde jeg i første indlæg - nu hvor vi ved at det er fordi de har en stor ting tilfælles som misbrug, tænker jeg det nok netop er rigtig fint at de mødes uden hun er med til at starte med. Det er nok lettere at tale helt åbent om med ligesindede  

Jeg har i øvrigt også flest drengevenner - nogen af de tætteste har jeg knaldet rundt med førhen. Jeg forstod så udemærket at min kæreste ikke var 100% tryg ved at jeg besøgte dem alene, så jeg gjorde da mit for at gøre ham tryg. Fx ved at introducere dem for hinanden så han kunne se hvordan vores relation ser ud nu. At der intet flirtende er. Og så har jeg fortalt ham rigtig meget om dem -inkl alle deres bagsider. Så han ved at han altså er et pænt meget bedre catch end dem idag er der ingen problemer og ingen usikkerheder de gange hvor jeg ses med en af dem alene. 

Jeg synes ikke der går noget af en, ved at vise lidt forståelse og prøve at afmystificere den slags for sin kæreste. Det er da det mindste.  

Jeg forstår stadig ikke den usikkerhed der opstår hos så mange. 

Jeg går meget i byen når min søn er hos sin far. Der får jeg nye bekendte hver gang som udvikler sig til venner med tiden. Man skal jo starte som bekendt for at danne er venskab. Og min mand (hvis jeg havde en) skulle ikke stå i vejen for nye bekendtskaber for mig. Hverken mandlige eller kvindelige.  

forstår ikke hvorfor man vælger at være i er forhold hvor man er utryg og ikke stoler på sin partner. 

Men sådan er vi jo så forskellige  

mit singleliv er 120% selvvalgt. Netop fordi jeg ikke gider utryghed, jalousi og at jeg ikke kan ses med hvem jeg vil - når jeg vil uden at jeg skal udspørges om hvem det er og mistilliden til hvorvidt der er mere end et venskab i det.  

Anmeld Citér

6. juli 2018

lineog4

Carina:-) skriver:

Enig forstår slet ikke den fokus på om det er kvinder. Et menneske skal mødes med 3 andre mennesker af en eller anden årsag, måske skal de lave noget frivilligt arbejde, måske skal de spille kort, måske skal de tale om deres barndom, eller....? Hvis min kære husbond skulle mødes med 3 nye mennesker ville jeg være nysgerrig og støttende og ikke mistroisk. 

Jeg er ikke til svenskernes hen og konstruktivisternws syn på køn som alene konstruktion af os selv. Men det er lige før jeg forstår bølgen, når jeg ser flere siger de ikke ville bryde sig om deres kæreste skulle mødes med 3 kvinder eller en alene fordi de er kvinder, aner jo ikke om det betonlebber (undskyld det totalt politisk ukorrekte udtryk), bedstemødre, gifte, 17 år og helt uden for rækkevidde. 

Anmeld Citér

6. juli 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Jeg går meget i byen når min søn er hos sin far. Der får jeg nye bekendte hver gang som udvikler sig til venner med tiden. Man skal jo starte som bekendt for at danne er venskab. Og min mand (hvis jeg havde en) skulle ikke stå i vejen for nye bekendtskaber for mig. Hverken mandlige eller kvindelige.  

forstår ikke hvorfor man vælger at være i er forhold hvor man er utryg og ikke stoler på sin partner. 

mit singleliv er 120% selvvalgt. Netop fordi jeg ikke gider utryghed, jalousi og at jeg ikke kan ses med hvem jeg vil - når jeg vil uden at jeg skal udspørges om hvem det er og mistilliden til hvorvidt der er mere end et venskab i det.  

Jeg synes du konkluderer en masse der ingen steder står fx at der er en masse jalousi og læggen bånd på hinanden, men det fortæller jeg jo netop at der ikke er fordi vi sørger for at gøre hinanden trygge HVIS der er noget den anden ikke føler sig tryg ved. I øvrigt synes jeg det er sindsygt vigtigt at man er i et forhold hvor det er lovligt at sige hvad man tænker og føler uden at blive gjort forkert for sine usikkerheder og bare få at vide at det er for dumt.. Men når der er gjort hvad vi kan for at skabe trygheden, er vi begge så frie som vi kan være. Jeg ser jo netop mine drengevenner på tomandshånd, men min kæreste var bare ikke tryg ved det i starten af vores forhold. Han havde utrolig mange betænkeligheder ved overhovedet at gå ind i et forhold igen pga nogen tidligere kærester der netop havde vist ham at de ikke kunne stole fuldt og fast på hinanden.

For mig vil det så personligt også være helt enormt underligt hvis min kæreste fik nye bekendtskaber i byen, eller jeg selv, uden at fortælle om dem og tage mig med hvis de skulle ses efterfølgende og følge op på det - hvis det er nye bekendtskaber synes jeg faktisk det er endnu mere relevant at være med end ved gamle, da der ikke er en masse fortid til at dominere samtalen hvor man som kæreste sidder og ikke kan tale med. Ens kæreste er vel så meget en del af ens liv at man ønsker de også skal møde dem man kender? Om det er nye eller gamle venner? Og nej, dermed ikke sagt at man ikke kan ses med venner uden kæresten - men jeg ville føle det sært hvis der kom nye mennesker ind i min kærestes liv (udenfor arbejde) uden at jeg på en eller anden måde blev introduceret. Vi bor trods alt sammen og har et fælles liv. Jeg synes på ingen måde det har med jalousi at gøre. Jeg synes det er at inkludere hinanden i hver sit liv.

by the way, min kæreste er udlægger og er kun hjemme 6mdr i året. Så vi ses RIGTIG meget med mennesker uden hinandens tilstedeværelse hvis vi havde grundlæggende tillidsproblemer, kunne den livsstil slet ikke lade sig gøre  

Anmeld Citér

6. juli 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Sidebemærkning - ift at blive "udspurgt" om hvem man skal ses med. Synes du det er en handling i jalousi hvis ens kæreste spørger hvor du kender BO eller Bente fra som du skal spise frokost med? KUNNE det ikke være helt normalt interesse i sin udkårnes liv, at vide om du skal mødes med en gammel skolekammerat/veninde eller en du har besteget Mount Everest sammen med for 10 år siden? Det er vel dig der lægger noget jalousi ind i sådan et sprøgsmål hvis du tror det handler om, om du har været sammen med dem eller lign? 

Anmeld Citér

6. juli 2018

Anonym

Wauw der bliver godt nok kørt meget hårdt på kvinder, der har problemer ..
Jeg er selv en af de kvinder, der er jaloux.. Og det har overhovedet ikke en skid (undskyld min fransk) at gøre med, at jeg ikke stoler på min kæreste.. Jeg ved 100%, at han aldrig i sit liv kunne finde på at være mig utro.. Men mine problemer stammer helt tilbage fra barndommen.. Der er sket nogle ting der, som gør, at jeg ser min kæreste som den eneste 100% støttende person i mit liv, og det gør, at jeg er ekstrem angst for at miste ham.. Derfor bliver jeg jaloux på andre kvinder, fordi jeg er bange for at miste ham - ikke fordi jeg tror, at han vil flå tøjet af dem..
Jeg er i gang med at arbejde på det her, som mange andre kvinder måske er, men Rom blev altså ikke bygget på én dag.. Sådan noget tager tid, og det er slet ikke sikkert, at det nogensinde bliver bedre..
Og så kan jeg for øvrigt lige sige, at selvom min kæreste også stoler på mig, så ville han heller ikke have det godt med, at jeg mødtes med mænd, uden at han lige mødte dem først..

Så vær venlig at stoppe jeres generalisering og fordømmelse, når I ikke kender folk.. Og så rådgiv TS i stedet for..

Til TS: Jeg forstår dig udmærket.. Jeg ville selv have det på samme måde.. Mit råd til dig er, at du skal snakke med din kæreste om dine tanker og følelser, og så kan I evt. lave en aftale om, at han kommer tidligt hjem, skriver en sms en gang i timen eller noget andet, som måske gør dig lidt mere tryg..

Anmeld Citér

6. juli 2018

Abracadabra

Så hvis det var 3 nye venner med tissemænd, havde det været ok?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.