Han skal Besøge kvinder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.815 visninger
24 svar
64 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. juli 2018

Anonym trådstarter

Som overskrift  min kæreste skal besøge 3 kvindelig bekendte en af dagene. De er lidt ældre end ham. Jeg skal ikke med. Han har snakket med dem et par gange. Men har det ikke super fedt med at han skal ses med dem. Jeg kender dem heller ikke. Men det vil sige det samme hvis jeg mødtes med 3 mænd på en gang.. Selvfølig der er ikke noget forkert i det.. Jeg føgler bare det underligt..

Men sådan er jeg nok bare engang.. Har det ikke særlig godt med det.! Der sker jo intet at han ser sine bekendte, han er en mand med få venner, lige som jeg..  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2018

Nogensmor??

Anonym skriver:

Som overskrift  min kæreste skal besøge 3 kvindelig bekendte en af dagene. De er lidt ældre end ham. Jeg skal ikke med. Han har snakket med dem et par gange. Men har det ikke super fedt med at han skal ses med dem. Jeg kender dem heller ikke. Men det vil sige det samme hvis jeg mødtes med 3 mænd på en gang.. Selvfølig der er ikke noget forkert i det.. Jeg føgler bare det underligt..

Men sådan er jeg nok bare engang.. Har det ikke særlig godt med det.! Der sker jo intet at han ser sine bekendte, han er en mand med få venner, lige som jeg..  

Det var blevet et nej tak herfra.. det havde jeg ikke accepteret

Anmeld Citér

5. juli 2018

Mamalou

Hvorfor skal han ses med dem?

Anmeld Citér

5. juli 2018

Rosa-Sophia

Hvilke kvinder er der tale om? Gamle veninder? Kolleger? Det ville have betydning for min holdning til det. Jeg ville aldrig sige nej til  at han kunne møde gamle veninder, klassekammerater, kolleger mm. Talte vi om ekskærester, tidligere flirts eller nye bekendtskaber han sådan pludselig havde stiftet ud af det blå, ville jeg også være utilfreds. 

Anmeld Citér

5. juli 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Jeg tænker også hvad slags bekendte? Det lyder som nogen han for nylig har mødt. Da du siger at du heller ikke kender dem. 

hvorfor skal han mødes med dem? 

Anmeld Citér

6. juli 2018

Anonym trådstarter

Den ene af dem har han snakket en 10 gange med via et misbrugcentr, de andre to har han snakket måske lidt mindre med..  Og nu vil de så mødes igen. Alle 4 inkl ham 

Anmeld Citér

6. juli 2018

Sprit25

Anonym skriver:

Den ene af dem har han snakket en 10 gange med via et misbrugcentr, de andre to har han snakket måske lidt mindre med..  Og nu vil de så mødes igen. Alle 4 inkl ham 

Så de har et fællesskab qua de alle 4 er kommet ud af et misbrug? 

Anmeld Citér

6. juli 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart

Det var blevet et nej tak herfra.. det havde jeg ikke accepteret

Seriøst? Det er 3 kvinder han skal mødes med, ikke 1. Han fortæller åbent om det?  Det er da simpelthen ikke noget man bare går ind og bestemmer over for hinanden. Så må man tage en snak om usikkerheden og hvad ved jrg.

Anmeld Citér

6. juli 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Så de er fire der har fået kontakt på grund af misbrug, og de vil nu gerne mødes? 

Så er der jo en grund, det er jo ikke bare for at mødes. 

Anmeld Citér

6. juli 2018

Carina:-)

Han vil næppe mødes med dem For en firkant .

De har et fællesskab via deres fortid som misbruger ( går jeg ud Fra siden du skriver det om misbrugscentret)

Han er åben om det osv  så arbejd med din egen usikkerhed og glæd dig over din mand har fundet nogen han har et fællesskab med.

Herregud de vil alle 4 mødes og snakke hvor uskyldigt kan det lige være .....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.