Lidt skuffet :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2018

Tine B

Anonym skriver:

Vi plejer altid at lave noget på vores fødselsdage, sidste år var vi i Tyrkiet, en gave han havde givet mig en uge før, så ferien var min gave. Og det var vildt hyggeligt! Året før var han desværre på arbejde, men tog mit unglyngs takeout med hjem og vi hyggede om aften med en god gyser “noget han ikke rigtig vil se” og kage fra tidligere på dagen jeg havde bagt da min søster kom og huggede med mig, så ja det er en engangsforestilling i år. 

Så ville jeg helt klart fortælle ham, at jeg var skuffet og spørge om der er noget galt, om han/I er okay.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2018

lineog4

Smølfine123 skriver:

Men har du lyst til et barn med en man der er så doven på det romantiske område. Det kan da kun blive værre efter et barn ..??

Min mand har aldrig været den romantiske type, men han er da verdens bedste far. Og romantikken, ja den er såmænd hverken blevet mere eller mindre efter ankomsten af børnene.

Og jeg har nu efter snart 26 år lært jeg skal sige til, ikke tro han kan forstå med hentydninger - skriver gladeligr: I dag har vi bryllupsdag og bliver så glad for de blomster han lige fandt i Føtex da han alligevel skulle købe mælk og som helst var på tilbud fordi de hang med hovederne 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.