Smølfine123 skriver:
Men har du lyst til et barn med en man der er så doven på det romantiske område. Det kan da kun blive værre efter et barn ..??
Han har aldrig været romantisk, og elsker ham jo alligevel af den grund. Han viser han elsker mig på mange måder, han siger det hver dag inden han tager på arbejde, vi kysser og krammer. Men feks overraskelser, blomster osv er ikke noget der ligger til ham. Ville da aldrig smide ham ud pga han er doven på den romantiske kant.
Han er en fantastisk mand, min tråd lyder nok som han er en nar, men det er ikke tilfældet. Den kan jo smutte engang imellem. Jeg har taget snakken med ham omkring keg var lidt skuffet over vi intet lavede på min fødselsdag, og han kan godt se at han måske kunne have været lidt mere til stede på dagen, og har inviteret mig ud og spise på lørdag, sammen med min søster. Så han prøver at oprette fejlen.
Jeg er ikke på p.piller da vi faktisk venter på en plads ved fertilitet klinik. Så kommtarene omkring børn, stikker lidt maven da vi faktisk har prøvet i 3 år.
Anmeld
Citér