Lidt skuffet :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2018

Tine B

I har været sammen 8 år? Hvordan plejer det at være på fødselsdage? Hvis det altid er sådan, er det jo klart han ikke ved anderledes.. 

Selv ville jeg være helt absurd skuffet, men vi gør det generelt anderledes.. 

Jeg har fødselsdag i dag, min mand kyssede mig i nat kl. 00.45 og sagde tillykke da vi alligevel vågnede pga vores datter kaldte. 
Så stod han op sammen med datteren da hun vågnede, de gik i stuen og pyntede med flag både inde og ude og lavede morgenbord parat og hentede rundstykker. 
Jeg blev "vækket" med gave i sengen. 
Så kørte vi i centeret og shoppede lidt, afleverede vores datter hos mine forældre og kørte ud at spise og hygge. Nu hygger vi hjemme med lidt slik og vores datter overnatter hos mormor og morfar.  

Sådan gør vi altid her. Men det er jo svært for din kæreste at vide, at du gerne vil noget mere, hvis ikke du fortæller ham det..  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2018

Anonym

Anonym skriver:

Ja, jeg er lidt skuffet. 

Jeg har idag fødselsdag (2juli) 27 år 

Jeg lever med min kæreste på 8 år og han er ikke den romantiske type, hvilket også er helt fint :-) 

men idag har virkelig været en skuffelse, vi vågner ved min svigerfar ringer og siger tillykke. Kæresten reagere ikke ved dette. Godt 3 timer senere siger han, forresten tillykke med fødselsdagen. Jeg siger selvfølgelig tak og så var den skid slået. 

Vi har siddet hele dagen på sofaen og set tv! Spurgte flere gange om vi ikke skulle have noget, og hans svar på det var hvad skulle det være .. okay, omkring kl 15 vælger han at han skal have en lur og ligger sig ind og sove til kl 19. Så måtte også selv stå og lave mad uden nogen form for hjælp. 

Har heller ikke fået nogen gave, men dette gør mig ikke så meget da jeg ikke går op i materielle ting, men kunne da godt havde tænkt mig en tur i byen og spise eller noget. 

Jeg har ikke selv rigtig noget familie som jeg kunne have holdt med, da min mor døde da jeg var 21 og min far sidste år i august. Så denne fødselsdag var første uden nogle forældre, mine veninder og venner har selvfølgelig ringet og sagt tillykke, men kan først fejre mig i weekenden :-) og ja er lidt skuffet rent ud sagt. 

Ved ikke rigtig hvad jeg ville med det her opslag udover at komme lidt ud med skuffelsen

Hvad kan man også forvente af en kæreste på 8 år?  Ej undskyld. Kunne ikke lade være. Havde kun lige læst de to øverste linjer og blev ved med at tænke, han var da ung.  Måtte lige vende den et par gange i hovedet, for at forstå du mente på ottende år 

Anmeld Citér

3. juli 2018

Anonym

Anonym skriver:

Ja, jeg er lidt skuffet. 

Jeg har idag fødselsdag (2juli) 27 år 

Jeg lever med min kæreste på 8 år og han er ikke den romantiske type, hvilket også er helt fint :-) 

men idag har virkelig været en skuffelse, vi vågner ved min svigerfar ringer og siger tillykke. Kæresten reagere ikke ved dette. Godt 3 timer senere siger han, forresten tillykke med fødselsdagen. Jeg siger selvfølgelig tak og så var den skid slået. 

Vi har siddet hele dagen på sofaen og set tv! Spurgte flere gange om vi ikke skulle have noget, og hans svar på det var hvad skulle det være .. okay, omkring kl 15 vælger han at han skal have en lur og ligger sig ind og sove til kl 19. Så måtte også selv stå og lave mad uden nogen form for hjælp. 

Har heller ikke fået nogen gave, men dette gør mig ikke så meget da jeg ikke går op i materielle ting, men kunne da godt havde tænkt mig en tur i byen og spise eller noget. 

Jeg har ikke selv rigtig noget familie som jeg kunne have holdt med, da min mor døde da jeg var 21 og min far sidste år i august. Så denne fødselsdag var første uden nogle forældre, mine veninder og venner har selvfølgelig ringet og sagt tillykke, men kan først fejre mig i weekenden :-) og ja er lidt skuffet rent ud sagt. 

Ved ikke rigtig hvad jeg ville med det her opslag udover at komme lidt ud med skuffelsen

Sikke da en forfærdelig tom fornemmelse du måtte stå med  kan godt forstå det må have været hårdt med begge dine forældre væk og en kæreste der ligger sig til at sove halvdelen af din fødselsdag væk og intet gør, for at du fik en god dag.  Sender dig en krammer 

Anmeld Citér

4. juli 2018

Babilooo

Men har du lyst til et barn med en man der er så doven på det romantiske område. Det kan da kun blive værre efter et barn ..??

Anmeld Citér

4. juli 2018

Abracadabra

Smølfine123 skriver:

Men har du lyst til et barn med en man der er så doven på det romantiske område. Det kan da kun blive værre efter et barn ..??

Enig! Find p-pillerne frem nu!! Ingen børn til den mand.

Anmeld Citér

4. juli 2018

JD

Sikke en klaphat. 

Jeg havde slet ikke ville bruge mit liv med én, som var så ligeglad med mig på "min" dag. Og en lur på 4 timer midt på dagen kan jeg slet ikke arbejde med.

Håber det kun er en engangsoplevelse du har med ham, og ikke noget der I bund og grund er ham som person.

Anmeld Citér

4. juli 2018

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Han har aldrig været romantisk, og elsker ham jo alligevel af den grund. Han viser han elsker mig på mange måder, han siger det hver dag inden han tager på arbejde, vi kysser og krammer. Men feks overraskelser, blomster osv er ikke noget der ligger til ham. Ville da aldrig smide ham ud pga han er doven på den romantiske kant. 

Han er en fantastisk mand, min tråd lyder nok som han er en nar, men det er ikke tilfældet. Den kan jo smutte engang imellem. Jeg har taget snakken med ham omkring keg var lidt skuffet over vi intet lavede på min fødselsdag, og han kan godt se at han måske kunne have været lidt mere til stede på dagen, og har inviteret mig ud og spise på lørdag, sammen med min søster. Så han prøver at oprette fejlen. 

Jeg er ikke på p.piller da vi faktisk venter på en plads ved fertilitet klinik. Så kommtarene omkring børn, stikker lidt maven da vi faktisk har prøvet i 3 år. 

Anmeld Citér

4. juli 2018

Anonym trådstarter

Tine B skriver:

I har været sammen 8 år? Hvordan plejer det at være på fødselsdage? Hvis det altid er sådan, er det jo klart han ikke ved anderledes.. 

Selv ville jeg være helt absurd skuffet, men vi gør det generelt anderledes.. 

Jeg har fødselsdag i dag, min mand kyssede mig i nat kl. 00.45 og sagde tillykke da vi alligevel vågnede pga vores datter kaldte. 
Så stod han op sammen med datteren da hun vågnede, de gik i stuen og pyntede med flag både inde og ude og lavede morgenbord parat og hentede rundstykker. 
Jeg blev "vækket" med gave i sengen. 
Så kørte vi i centeret og shoppede lidt, afleverede vores datter hos mine forældre og kørte ud at spise og hygge. Nu hygger vi hjemme med lidt slik og vores datter overnatter hos mormor og morfar.  

Sådan gør vi altid her. Men det er jo svært for din kæreste at vide, at du gerne vil noget mere, hvis ikke du fortæller ham det..  

Vi plejer altid at lave noget på vores fødselsdage, sidste år var vi i Tyrkiet, en gave han havde givet mig en uge før, så ferien var min gave. Og det var vildt hyggeligt! Året før var han desværre på arbejde, men tog mit unglyngs takeout med hjem og vi hyggede om aften med en god gyser “noget han ikke rigtig vil se” og kage fra tidligere på dagen jeg havde bagt da min søster kom og huggede med mig, så ja det er en engangsforestilling i år. 

Anmeld Citér

5. juli 2018

Sprit25

Smølfine123 skriver:

Min mand er heller ikke den mest romantiske kniv i skuffen. Men han er verdens bedste far. De to ting hænger heldigvis ikke sammen

Anmeld Citér

5. juli 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart
Anonym skriver:

Han har aldrig været romantisk, og elsker ham jo alligevel af den grund. Han viser han elsker mig på mange måder, han siger det hver dag inden han tager på arbejde, vi kysser og krammer. Men feks overraskelser, blomster osv er ikke noget der ligger til ham. Ville da aldrig smide ham ud pga han er doven på den romantiske kant. 

Han er en fantastisk mand, min tråd lyder nok som han er en nar, men det er ikke tilfældet. Den kan jo smutte engang imellem. Jeg har taget snakken med ham omkring keg var lidt skuffet over vi intet lavede på min fødselsdag, og han kan godt se at han måske kunne have været lidt mere til stede på dagen, og har inviteret mig ud og spise på lørdag, sammen med min søster. Så han prøver at oprette fejlen. 

Jeg er ikke på p.piller da vi faktisk venter på en plads ved fertilitet klinik. Så kommtarene omkring børn, stikker lidt maven da vi faktisk har prøvet i 3 år. 

Men det jo så kun godt hvis han godt kan finde af at være opmærksom. Det var ikke til at læse ud af det første opslag hvor det mere lød som om det var hans normale stil at være ligeglad. Så får du forhåbentlig en dejlig middag som plaster på såret.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.