Ja, jeg er lidt skuffet.
Jeg har idag fødselsdag (2juli) 27 år 
Jeg lever med min kæreste på 8 år og han er ikke den romantiske type, hvilket også er helt fint :-)
men idag har virkelig været en skuffelse, vi vågner ved min svigerfar ringer og siger tillykke. Kæresten reagere ikke ved dette. Godt 3 timer senere siger han, forresten tillykke med fødselsdagen. Jeg siger selvfølgelig tak og så var den skid slået.
Vi har siddet hele dagen på sofaen og set tv! Spurgte flere gange om vi ikke skulle have noget, og hans svar på det var hvad skulle det være .. okay, omkring kl 15 vælger han at han skal have en lur og ligger sig ind og sove til kl 19. Så måtte også selv stå og lave mad uden nogen form for hjælp.
Har heller ikke fået nogen gave, men dette gør mig ikke så meget da jeg ikke går op i materielle ting, men kunne da godt havde tænkt mig en tur i byen og spise eller noget.
Jeg har ikke selv rigtig noget familie som jeg kunne have holdt med, da min mor døde da jeg var 21 og min far sidste år i august. Så denne fødselsdag var første uden nogle forældre, mine veninder og venner har selvfølgelig ringet og sagt tillykke, men kan først fejre mig i weekenden :-) og ja er lidt skuffet rent ud sagt.
Ved ikke rigtig hvad jeg ville med det her opslag udover at komme lidt ud med skuffelsen 
Anmeld
Citér