Da vi gik i gang med projekt baby i 2003 stoppede jeg med at ryge, drikke og tænkte over ALT hvad jeg gjorde. Læste alt hvad jeg kunne og fulgte alle anbefalinger. Jeg var hysterisk!! Men der skete intet. Efter 1 1/2 år startede vi så i behanling. Efter 3 iui-h forsøg var der stadig intet sket og der var nu gået 3 år fra vi startet. Jeg var meget meget træt af det hele og da jeg skulle til min venindes 30 års fødselsdag besluttede jeg mig for at give den fuld gas med make-up, parfume, vin, øl, sprut og cigaretter. Velvidende at jeg 5 dage senere skulle insimineres (jeg tænket at det alligevel ikke ville virke) Ja og så blev jeg altså gravid og vi fik Amalie i Juli 07. Som er sund og rask!!!
Denne gang hvor jeg har været igennem 5 iui-h forsøg, og nu er gravid, har jeg selvfølgelig ikke drukket eller røget, men jeg har altså slet slet ikke været fanatisk som jeg var i første forsøg. Jeg tror at hvis bare man bruger sin sunde fornuft så er man nået langt!!! Og havregryn come on - selvfølgelig bliver man ikke infertil af havregryn.
Held og lykke med projektet
Anmeld