Meget skal man høre..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.130 visninger
25 svar
0 synes godt om
15. oktober 2009

otlitrom

.. Men der skal ikke meget til at forvirre os, der ønsker sig at blive gravide..

Er det dumt at spise havregryn når man gerne vil blive gravid? Det er det nyeste jeg har hørt.. Det skulle være lige så sikkert som prævention? er skeptisk, men ih hvor er der mange af sådanne "gode råd"..

Ud af skabet med de ting I har hørt.. Så kan vi i fællesskab be- eller afkræfte nogle af dem.. Er jeg mon den eneste der nogle gange tænker "Sikke noget vås!"..?

-Kitty, som har 4 års kæreste dag idag.. Iiiih

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2009

Mor.sander

Først og fremmest tillykke med 4 års dagen

Og ja man skal høre på meget om hvad man skal ikke skal gøre for at blive gravid.. Bla. den med at man skal ligge med numsen oppe efter man er kommet for det øger chancerne, sikke noget vås

Anmeld

15. oktober 2009

NoName

HAHAHAHAHAH

Det har jeg da aldrig hørt før...  men så er det da godt jeg ikke spiser havregryn til morgenmad

og tillykke med årsdagen...

Anmeld

15. oktober 2009

otlitrom

noname skriver:

HAHAHAHAHAH

Det har jeg da aldrig hørt før...  men så er det da godt jeg ikke spiser havregryn til morgenmad

og tillykke med årsdagen...

Jeg spiser det gerne til morgenmad, plus at jeg lige har bagt havregrynskiks efter en opskrift herinde fra.. Det var nok derfor det fik ram på mig Men jeg tror ikke på det!! Jeg spiser lige en kiks mere

Og tak

Anmeld

15. oktober 2009

Sujan

Jamen så skal alle mødre der er bekymret for deres teenage piger da bare købe masser af havregryn

Anmeld

15. oktober 2009

otlitrom

Sujan skriver:

Jamen så skal alle mødre der er bekymret for deres teenage piger da bare købe masser af havregryn

Ahahahaha, JA! Jeg tænker straks på Malou Stella fra D.U.M, hvor hun skal tage sine p-piller inden havnefesten.. Den ku skrives om til "Malou Stella, spis dine havregryn, du skal til havnefest!!"... Ahahaha.. 2 sek, jeg skal lige kaste op af grin

Anmeld

15. oktober 2009

NoName

kitty skriver:

Ahahahaha, JA! Jeg tænker straks på Malou Stella fra D.U.M, hvor hun skal tage sine p-piller inden havnefesten.. Den ku skrives om til "Malou Stella, spis dine havregryn, du skal til havnefest!!"... Ahahaha.. 2 sek, jeg skal lige kaste op af grin

HAHAHAHA... go humor...

Anmeld

15. oktober 2009

Sujan

kitty skriver:

Ahahahahahah... ja den var god.

Anmeld

15. oktober 2009

oo

jamen vi er jo nogle rigtige googlere herhjemme, og der er satme meget man skal undgå eller ikke få for meget af, og jeg gør det så godt jeg kan, men der er også nogle ting som man bare ikke kan gøre rigtigt. og det må man så leve med, selvom det er dybt frustrerende - jeg er selv en af dem der gokker mig selv i låget hvis jeg har trådt den mindste smule forkert

Anmeld

15. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

kitty skriver:

.. Men der skal ikke meget til at forvirre os, der ønsker sig at blive gravide..

Er det dumt at spise havregryn når man gerne vil blive gravid? Det er det nyeste jeg har hørt.. Det skulle være lige så sikkert som prævention? er skeptisk, men ih hvor er der mange af sådanne "gode råd"..

Ud af skabet med de ting I har hørt.. Så kan vi i fællesskab be- eller afkræfte nogle af dem.. Er jeg mon den eneste der nogle gange tænker "Sikke noget vås!"..?

-Kitty, som har 4 års kæreste dag idag.. Iiiih

havregryn, det har jeg aldrig hørt.. det spiste jeg da jeg blev gravid, så det tror jeg bestemt ikke du skal ligge noget i..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.