Tjuhl skriver:
jamen vi er jo nogle rigtige googlere herhjemme, og der er satme meget man skal undgå eller ikke få for meget af, og jeg gør det så godt jeg kan, men der er også nogle ting som man bare ikke kan gøre rigtigt. og det må man så leve med, selvom det er dybt frustrerende - jeg er selv en af dem der gokker mig selv i låget hvis jeg har trådt den mindste smule forkert 
Sådanne dage har jeg også, hvor det hele bare går op i en spids.
Jeg prøver på ikke at lade mig påvirke, for folk har trods alt fået børn i evigheder, og lur mig om de ikke har spist noget der minder om havregryn i stenalderen.. Og drukket litervis af mjød.. Og det sagde sundhedsstyrrelsen vel ingenting til dengang 
Men jeg er gået hen og blevet meget fokuseret på alting, fordi vi har prøvet så længe, og jeg bliver bedre og bedre til at give mig selv og mine dårlige vaner skylden for, at det ikke lykkes.. Og det er ærlig talt ikke særlig konstruktivt.. Men hold kæft (undskyld sproget) hvor vi ønsker os det barn.... Og så vil man jo amputere alt, undtagen det nødvendige underliv... For pokker altså
Når baby kommer er vi nok så lykkelige at folk tror vi tager stoffer 
Anmeld