Meget skal man høre..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2009

otlitrom

Tjuhl skriver:

jamen vi er jo nogle rigtige googlere herhjemme, og der er satme meget man skal undgå eller ikke få for meget af, og jeg gør det så godt jeg kan, men der er også nogle ting som man bare ikke kan gøre rigtigt. og det må man så leve med, selvom det er dybt frustrerende - jeg er selv en af dem der gokker mig selv i låget hvis jeg har trådt den mindste smule forkert

Sådanne dage har jeg også, hvor det hele bare går op i en spids.

Jeg prøver på ikke at lade mig påvirke, for folk har trods alt fået børn i evigheder, og lur mig om de ikke har spist noget der minder om havregryn i stenalderen.. Og drukket litervis af mjød.. Og det sagde sundhedsstyrrelsen vel ingenting til dengang

Men jeg er gået hen og blevet meget fokuseret på alting, fordi vi har prøvet så længe, og jeg bliver bedre og bedre til at give mig selv og mine dårlige vaner skylden for, at det ikke lykkes.. Og det er ærlig talt ikke særlig konstruktivt.. Men hold kæft (undskyld sproget) hvor vi ønsker os det barn.... Og så vil man jo amputere alt, undtagen det nødvendige underliv... For pokker altså Når baby kommer er vi nok så lykkelige at folk tror vi tager stoffer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

jeg ved ikke lige om jeg hørte noget i den retning før jeg blev gravid med Nikoline.... men jeg har til gengæld en KÆMPE samvittighed, og det betyder at jeg idag godt kan finde på at gokke mig selv oveni hovedet fordi jeg af og til brugte makeup under graviditeten..... nu hvor Nikoline har alt det eksem...

Anmeld

15. oktober 2009

otlitrom

ka-ri-na skriver:

jeg ved ikke lige om jeg hørte noget i den retning før jeg blev gravid med Nikoline.... men jeg har til gengæld en KÆMPE samvittighed, og det betyder at jeg idag godt kan finde på at gokke mig selv oveni hovedet fordi jeg af og til brugte makeup under graviditeten..... nu hvor Nikoline har alt det eksem...

Jeg tror jeg kunne blive ligesådan... Ved selvfølgelig ikke, hvordan jeg kommer til at opføre mig som gravid, men tror jeg bliver riiimelig sart og påpasselig.. Men det må tiden vise. Jeg tror netop jeg ville tænke det samme som du, hvis der f.eks. kommer eksem eller den slags... Men nu, mens vi prøver, prøver jeg at holde mig selv nede, for ellers bliver min krop bare endnu mere stresset tror jeg!

Anmeld

15. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Jeg tror jeg kunne blive ligesådan... Ved selvfølgelig ikke, hvordan jeg kommer til at opføre mig som gravid, men tror jeg bliver riiimelig sart og påpasselig.. Men det må tiden vise. Jeg tror netop jeg ville tænke det samme som du, hvis der f.eks. kommer eksem eller den slags... Men nu, mens vi prøver, prøver jeg at holde mig selv nede, for ellers bliver min krop bare endnu mere stresset tror jeg!

ja du skal tage den med ro :0) og nye livet

Anmeld

15. oktober 2009

oo

kitty skriver:

Sådanne dage har jeg også, hvor det hele bare går op i en spids.

Jeg prøver på ikke at lade mig påvirke, for folk har trods alt fået børn i evigheder, og lur mig om de ikke har spist noget der minder om havregryn i stenalderen.. Og drukket litervis af mjød.. Og det sagde sundhedsstyrrelsen vel ingenting til dengang

Men jeg er gået hen og blevet meget fokuseret på alting, fordi vi har prøvet så længe, og jeg bliver bedre og bedre til at give mig selv og mine dårlige vaner skylden for, at det ikke lykkes.. Og det er ærlig talt ikke særlig konstruktivt.. Men hold kæft (undskyld sproget) hvor vi ønsker os det barn.... Og så vil man jo amputere alt, undtagen det nødvendige underliv... For pokker altså Når baby kommer er vi nok så lykkelige at folk tror vi tager stoffer

haha, ja det er det samme herhjemme!

Anmeld

15. oktober 2009

Ansemusen

Mor.sander skriver:

Først og fremmest tillykke med 4 års dagen

Og ja man skal høre på meget om hvad man skal ikke skal gøre for at blive gravid.. Bla. den med at man skal ligge med numsen oppe efter man er kommet for det øger chancerne, sikke noget vås

Det er der faktisk nogle der mener hjælper hvis man har bagudvendt livmoder, fordi sædcellerne så skal over en ekstra hurdle!

Anmeld

15. oktober 2009

Ansemusen

Forleden var jeg til familiefødselsdag og der var en (ikke fra min familie) som prøvede at bilde mig ind at eksperterne nu siger, at man slet ikke må vaske hår i noget andet end vand, heller ikke svanemærket shampoo. Og at svanemærkede produkter uden parfume osv. var lige så slemmme som at afblege håret.. Hmm!!

Anmeld

15. oktober 2009

otlitrom

Ansemusen skriver:

Forleden var jeg til familiefødselsdag og der var en (ikke fra min familie) som prøvede at bilde mig ind at eksperterne nu siger, at man slet ikke må vaske hår i noget andet end vand, heller ikke svanemærket shampoo. Og at svanemærkede produkter uden parfume osv. var lige så slemmme som at afblege håret.. Hmm!!

Oh God.. Så man skal rende rundt og lugte og have fedtet hår, for ikke at skade sit barn? Jamen så ender det jo med at man bliver så beskidt at man evt. får kommunen på nakken, fordi man ikke kan passe på sig selv, og derfor heller ikke kan passe et barn... Ej, nu stopper det

Sund fornuft, dét må være nok!

Anmeld

15. oktober 2009

Ansemusen

Altså tror ikke på at de siger det. Tror det var noget hun fandt på!

Anmeld

15. oktober 2009

dorthemus

Hmmm ja alle de ammestuehistorier...kan bare ikke lade være med at tænke; hvorfor kan nogle narkomanmødre få det ene barn efter det andet eller underernærede kvinder i den tredje verden der måske oven i købet lever i en krigszone får ofte flere børn???

Det er da mærkeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.