Er jeg forkert på den eller er der ikke fair nok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har et godt samarbejde med far. 

Jeg lukker bare debatten her. Jeg har fået formuleret mig forkert og bliver ret ked af det med de der antydninger om at jeg ikke anser far som lige værdig eller at han ikke får nogen gaver hans søn har lavet. 

Jeg synes ikke jeg har skrevet noget der skulle antyde du ikke anser far som ligeværdig. Det har ikke været meningen at give dig den følelse. 

For jeg forstår dig udemærket godt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2018

Anonymor

Anonym skriver:

Ah. Vær du lige sød og læs hvad jeg skriver. Han FÅR allerede gaver fra vuggestuen. Han har fået fine kopper og tegninger osv. Det har jeg altså allerede skrevet. Har da aldrig sagt han intet dår eller at han ikke er ligeså vigtig!?

Her handler det kun om den ene ting jeg rigtig godt kunne tænke mig. Og ja jeg vil spørger far stille og rolig. Jeg fik bare formuleret mig forkert. 

Hehe, måske skal du også læse, hvad jeg skriver  jeg siger ikke, at du har sagt, at far ikke er vigtig. Jeg prøvede at sige til dig, at når jeg synes det er lidt svært, så giver jeg lige mig selv en mental huskenote om, at fordi han er lige så vigtig, har han lige så meget ret til den slags. Jeg tror det er ret almindeligt man kan komme ud i den den der "jeg har ret til" osv. Det fordømmer jeg dig ikke for. Jeg reagerede som jeg gjorde i første svar, fordi jeg forstod dit indlæg som at du mente, at du havde krav på tingene, pga du er bopælsforældre. Men det er fint, at det ikke forholder sig sådan 

Anmeld Citér

22. juni 2018

Sprit25

Gaven er ikke din eller fars. Den er jeres søn. Dermed skal den være der hvor søn tilbringer mest tid. Hvis han er 50/50 tjah så må du pænt spørge far om den ikke skal hænge på sønnikes værelse hos dig

Anmeld Citér

22. juni 2018

Anonym trådstarter

Anonymor skriver:

Hehe, måske skal du også læse, hvad jeg skriver  jeg siger ikke, at du har sagt, at far ikke er vigtig. Jeg prøvede at sige til dig, at når jeg synes det er lidt svært, så giver jeg lige mig selv en mental huskenote om, at fordi han er lige så vigtig, har han lige så meget ret til den slags. Jeg tror det er ret almindeligt man kan komme ud i den den der "jeg har ret til" osv. Det fordømmer jeg dig ikke for. Jeg reagerede som jeg gjorde i første svar, fordi jeg forstod dit indlæg som at du mente, at du havde krav på tingene, pga du er bopælsforældre. Men det er fint, at det ikke forholder sig sådan 

Det beklager jeg. 

Jeg har lige talt med far og vuggestuen har fra start allerede tænkt på at vi er to. Så der er lavet et til hver. Det har de aldrig gjort før. Så glædelig overraskelse 

Anmeld Citér

22. juni 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvad med at spørge vuggestuen om de kan sende disse billeder til dig pr mail? Hvis det ikke er digitalt måske give dig negativerne så du kan fremkalde.

så kan du og dit barn lave en ramme sammen som sikkert også giver nogen gode snakke om hans tid i vuggestuen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.