TV i soveværelset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2018

Kay

Vi har tv i soveværelset, men det er meget sjældent det bliver brugt... For min skyld kunne vi droppe det men min mand vil gerne beholde det... Men når det en dag ikke virker mere tror jeg ikke vi køber et nyt 

Vi ser heller ikke voldsomt meget tv, vi streemer serier en gang i mellem og vores børn på 3 og 5 er ikke store nok til tv på værelset og ved ikke om det nogensinde bliver aktuelt... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2018

Hck

Profilbillede for Hck

Næe, I er ikke en mærkelig familie, smag og behov er jo forskelligt.

Vi har tv i stue, soveværelse og på datterens værelse (18 år), alle sammen bliver brugt, men det er meget forskelligt hvor meget. Nogle dage har vi ikke tændt for nogle af dem, men andre dage er de alle 3 i brug på en gang. f.eks vil min mand meget gerne se Formel 1 en søndag eftermiddag og det gider jeg absolut ikke, så er det en kedelig regnvejrs søndag, nyder jeg at smide mig i sengen og se en krimi i stedet for.

Anmeld Citér

22. juni 2018

ErDuHerIkkeSnart

Vi har ikke noget fjersyn (altså ingen TV-pakke med kanaler), men vi har en fjersynsskærm i soveværelset til at se en film på i ny og næ (som vi så streamer fra telefonen) under dynen. 

Vi har ikke noget fjernsyn i stuen og det fungerer virkelig godt for os. Min erfaring var at vi alt for ofte kom til at tænde det bare sådan lidt unødvendigt og pr. automatik, i stedet for at tale sammen og lege med vores datter 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.