TV i soveværelset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvorfor lyder det som om at de fem mennesker du hentyder til, skal gå på kompromis, så de kan sidde sammen og se en fælles ting.

der er vel ikke noget galt med at se hver sin ting, hvert sit sted?

Nej, som jeg nu gentager igen, så har jeg skrevet at mit opslag ikke skulle forstås negativt, men at det blot er en undren, fordi det er fjernt for mig at vi i vores familie skulle dele os op.

Min mand og jeg gør fx stort set alt sammen og har altid gjort det, derfor ville det virke forkert for os, hvis min mand fx så noget i tv i stuen og jeg i soveværelset. Det synes jeg personligt ikke er hyggeligt. 

Men dermed ikke sagt at det sikkert fungerer fint på den måde,  for nogen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2018

Carina:-)

Anonym skriver:

Nej, som jeg nu gentager igen, så har jeg skrevet at mit opslag ikke skulle forstås negativt, men at det blot er en undren, fordi det er fjernt for mig at vi i vores familie skulle dele os op.

Min mand og jeg gør fx stort set alt sammen og har altid gjort det, derfor ville det virke forkert for os, hvis min mand fx så noget i tv i stuen og jeg i soveværelset. Det synes jeg personligt ikke er hyggeligt. 

Men dermed ikke sagt at det sikkert fungerer fint på den måde,  for nogen. 

Alt?

Så i er aldrig sammen ned venner alene?

Det undre til gengæld mig. 

Jeg elsker tid med venner alene og det samme gør min mand 

Vi tager i byen  uden hinanden engang imellem på ferie  med andre end hinanden 

Lige nu er han på copenhell .

Det er han hvert år sammen med hans venner 

Jeg ville personligt dø af kedsomhed hvis der aldrig var noget at fortælle /få fortalt af min partner fordi alt var gjort sammen. 

Anmeld Citér

21. juni 2018

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Alt?

Så i er aldrig sammen ned venner alene?

Det undre til gengæld mig. 

Jeg elsker tid med venner alene og det samme gør min mand 

Vi tager i byen  uden hinanden engang imellem på ferie  med andre end hinanden 

Lige nu er han på copenhell .

Det er han hvert år sammen med hans venner 

Jeg ville personligt dø af kedsomhed hvis der aldrig var noget at fortælle /få fortalt af min partner fordi alt var gjort sammen. 

STORT SET ALT. Du læser jo ikke hvad jeg skriver, men kun det du vil. 

Nej, vi kunne ikke drømme om at tage på ferie uden hinanden. Vi har fælles vennepar som vi er sammen med og også hver vores venner, som vi ser ind i mellem. Men ofte er vi begge hjemme selvom vi hver især har venner/veninder på besøg. 

Og vi keder os ikke. 

Anmeld Citér

21. juni 2018

Anonym skriver:

STORT SET ALT. Du læser jo ikke hvad jeg skriver, men kun det du vil. 

Nej, vi kunne ikke drømme om at tage på ferie uden hinanden. Vi har fælles vennepar som vi er sammen med og også hver vores venner, som vi ser ind i mellem. Men ofte er vi begge hjemme selvom vi hver især har venner/veninder på besøg. 

Og vi keder os ikke. 

Hvorfor starte en debat hvor du stiller dig undrende over andre folks valg.

Og så blive tøsesur når andre stiller sig tvivlende over dit valg ?

Anmeld Citér

21. juni 2018

Anonym trådstarter

Hvorfor starte en debat hvor du stiller dig undrende over andre folks valg.

Og så blive tøsesur når andre stiller sig tvivlende over dit valg ?

Synes egentlig ikke jeg bliver tøsesur, men du læser ikke hvad jeg skriver og kommenterer lidt hen i skoven. 

Det er helt fint at du er anderledes med de ting end jeg, det bliver jeg ikke sur over. Men jeg bliver irriteret, når du får det til at lyde som om at jeg nærmest dikterer hvad der er det rigtige at gøre, for det har jeg ingen steder skrevet. Hvis nu du virkelig læste ordentligt efter, vil du godt kunne se, at jeg skriver det som undrende spørgsmål, ikke som man fx SKAL gå på kompromis og at min mand og jeg laver ALT SAMMEN. Det er slet ikke det jeg skriver, men det er sådan du vælger at dreje mine indlæg. 

Anmeld Citér

21. juni 2018

Anonym skriver:

Synes egentlig ikke jeg bliver tøsesur, men du læser ikke hvad jeg skriver og kommenterer lidt hen i skoven. 

Det er helt fint at du er anderledes med de ting end jeg, det bliver jeg ikke sur over. Men jeg bliver irriteret, når du får det til at lyde som om at jeg nærmest dikterer hvad der er det rigtige at gøre, for det har jeg ingen steder skrevet. Hvis nu du virkelig læste ordentligt efter, vil du godt kunne se, at jeg skriver det som undrende spørgsmål, ikke som man fx SKAL gå på kompromis og at min mand og jeg laver ALT SAMMEN. Det er slet ikke det jeg skriver, men det er sådan du vælger at dreje mine indlæg. 

Vil du ikke godt lige vise mig hvor jeg skriver du diktere hvad der er rigtigt at gøre ,og hvor jeg skriver du ikke mener det undrende ?

Jeg svarer på dit indlæg med et modsvar.

Og jeg er jo ikke den eneste du bliver fornærmet over ,og mener de bare læser hvad de vil .

Måske det er dig der læser det du tror andres agenda er med deres svar....

Du er ihvertfald meget agressiv i hele din fremtoning når nogen vover at spørge ind til dine valg. 

Anmeld Citér

21. juni 2018

Anonym

Vi har tv i soveværelset af den grund af jeg i perioder har rigtig mange smerter i min ryg og hofter og har brug for at ligge helt udstrakt og så kan jeg se lidt tv imens. Vi har ingen kanaler deroppe, kun appletv med streaming. Vores søn har tv på værelset, men bruger det kun til at spille PlayStation. Ellers ser vi tv i stuen sammen eller sønnen sidder ved siden af os i sofaen med sin ipad

Anmeld Citér

21. juni 2018

Anonym trådstarter

Vil du ikke godt lige vise mig hvor jeg skriver du diktere hvad der er rigtigt at gøre ,og hvor jeg skriver du ikke mener det undrende ?

Jeg svarer på dit indlæg med et modsvar.

Og jeg er jo ikke den eneste du bliver fornærmet over ,og mener de bare læser hvad de vil .

Måske det er dig der læser det du tror andres agenda er med deres svar....

Du er ihvertfald meget agressiv i hele din fremtoning når nogen vover at spørge ind til dine valg. 

Jeg beklager. Jeg er kommet til at forveksle dig med en der er anonym som også har skrevet og troet du var den samme, har ikke liget fået set at det først var den anonyme jeg havde svaret på. 

Hensigten har ikke været at starte en debat om hvorvidt det ene er rigtigt i forhold til det andet. Blot en undren over, at vores venner og benkendte synes vi er underlige fordi vi kun ejer et tema. 

Håber du vil være med til at lukke vores “diskussion,” for det var ikke det jeg ønskede tråden skulle være. 

Anmeld Citér

21. juni 2018

lineog4

Anonym skriver:

Hej

Jeg bliver ofte mødt med rullende øjne og bliver "gjort til grin," over at vi "kun" ejer ét TV i husstanden - og det befinder sig i stuen. 

Nu spørger jeg kun om I har TV i soveværelset - men kommenter gerne om I har flere steder, hvad grunden er osv. 

Vi ser generelt ikke særlig meget tv, så nok derfor vi jo ikke har tænkt at investere i flere. I øvrigt har vi også et lille tv 32".

Vi taler så småt om at give vores ældste på 10 år et tv til værelset, udelukkende til playstationbrug. Men jeg bliver lidt ked ved tanken om at han så vil komme til at isolere sig på værelset. Jeg synes det er hyggeligt når han er i stuen og spiller - også selvom det er med legekammarater. Vores datter virker ikke interesseret i tv og spiller heller ikke meget - måske lidt wii, men der er jeg/vi ofte med, fordi de synes det er sjovt. 

Er vi en mærkelig familie? 

Vi har et fungerende tv i huset. Derudover er der også en skærm på et lille værelse, hvor det var ideen de kunne spille wii - men det er ikke blevet til noget. 

Vi har så også Ipad, hvor teenageren kan lave marathon på serie (Friends kører vist for 4. gang). 

Anmeld Citér

21. juni 2018

Boyz2

Profilbillede for Boyz2

Vi har ikke noget tv. Vi har en skærm i stuen, som vi kan se ting fra laptop på eller spille PS3, men det er yderst sjællent det bliver brugt. 

Vi har heller ikke Netflix eller tv pakker.

vi har 2 laptops vi ser programmer på og jeg og de store drenge har hver en ipad, som de kan bruge en gang imellem. Ellers har vi ikke andet skærm.

min kæreste og jeg ser programmer sammen på laptoppen om aftenen i soveværelset. 

Børnene ser fjernsyn sammen på laptoppen om eftermiddagen (nogle gange), det er programmer, som vi godkender. Vi har nul skæmtid efter aftensmaden for børnene.

jeg synes mine børn bruger for meget tid foran skærmen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.