TV i soveværelset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har I TV i soveværelset?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.802 visninger
42 svar
22 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. juni 2018

Anonym trådstarter

Hej

Jeg bliver ofte mødt med rullende øjne og bliver "gjort til grin," over at vi "kun" ejer ét TV i husstanden - og det befinder sig i stuen. 

Nu spørger jeg kun om I har TV i soveværelset - men kommenter gerne om I har flere steder, hvad grunden er osv. 

Vi ser generelt ikke særlig meget tv, så nok derfor vi jo ikke har tænkt at investere i flere. I øvrigt har vi også et lille tv 32".

Vi taler så småt om at give vores ældste på 10 år et tv til værelset, udelukkende til playstationbrug. Men jeg bliver lidt ked ved tanken om at han så vil komme til at isolere sig på værelset. Jeg synes det er hyggeligt når han er i stuen og spiller - også selvom det er med legekammarater. Vores datter virker ikke interesseret i tv og spiller heller ikke meget - måske lidt wii, men der er jeg/vi ofte med, fordi de synes det er sjovt. 

Er vi en mærkelig familie? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2018

Ciss

Har kun tv i stuen.

Savner det ikke i soveværelset, og der er jo absolut ingen fornuftig grund til at have det der.  Blant mine nære venner er der heller ingen andre som har tv i soveværelset. 

Anmeld Citér

20. juni 2018

Mort3

I er bestemt ikke mærkelige. Vi er en familie på 6 mand, og vi har kun 1 tv i hjemmet. Datteren på 14 efterspørger det ikke engang. Hun bruger hendes computer, men det er egentlig meget sjældent.

Vores tv står i stuen sammen med en Xbox, og de må spille og se tv uden det generer os. Ofte er sofaen fyldt med unger fra vejen, og det er hyggeligt, så finder vi voksne en anden plads��

Anmeld Citér

20. juni 2018

Anonym trådstarter

Mort3 skriver:

I er bestemt ikke mærkelige. Vi er en familie på 6 mand, og vi har kun 1 tv i hjemmet. Datteren på 14 efterspørger det ikke engang. Hun bruger hendes computer, men det er egentlig meget sjældent.

Vores tv står i stuen sammen med en Xbox, og de må spille og se tv uden det generer os. Ofte er sofaen fyldt med unger fra vejen, og det er hyggeligt, så finder vi voksne en anden plads��

Ihh det er lige sådan vi har det. Jeg elsker når de indtager stuen og jeg delvist må/kan være en del af det og jeg føler faktisk også mine børn og deres legekammarater synes det er hyggeligt. 

Børnene har hver deres ipad, hvis de trænger til noget "alenetid," men de sidder ofte i stuen med deres ipad. Det er mest vores datter der godt kan lide at trække sig lidt og være på værelset. 

Anmeld Citér

20. juni 2018

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Har kun tv i stuen.

Savner det ikke i soveværelset, og der er jo absolut ingen fornuftig grund til at have det der.  Blant mine nære venner er der heller ingen andre som har tv i soveværelset. 

Jeg har aldrig haft tv i soveværelset - altså lige bort set fra min kollegietid, men der havde jeg ligesom kun et rum. 

Min mand havde i soveværelset, da vi lærte hinanden at kende, men jeg er slet ikke tilhænger af det og vi brugte det aldrig. 

Anmeld Citér

20. juni 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Vi har i soveværelset, men vil egentligt gerne have det ud. Den er min mand ikke med på. 

Nej I er ikke mærkelige  

Anmeld Citér

20. juni 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej

Jeg bliver ofte mødt med rullende øjne og bliver "gjort til grin," over at vi "kun" ejer ét TV i husstanden - og det befinder sig i stuen. 

Nu spørger jeg kun om I har TV i soveværelset - men kommenter gerne om I har flere steder, hvad grunden er osv. 

Vi ser generelt ikke særlig meget tv, så nok derfor vi jo ikke har tænkt at investere i flere. I øvrigt har vi også et lille tv 32".

Vi taler så småt om at give vores ældste på 10 år et tv til værelset, udelukkende til playstationbrug. Men jeg bliver lidt ked ved tanken om at han så vil komme til at isolere sig på værelset. Jeg synes det er hyggeligt når han er i stuen og spiller - også selvom det er med legekammarater. Vores datter virker ikke interesseret i tv og spiller heller ikke meget - måske lidt wii, men der er jeg/vi ofte med, fordi de synes det er sjovt. 

Er vi en mærkelig familie? 

Her har jeg ikke tv i soveværelset af den grund at det at jeg ikke har behov for det. Når jeg går i seng er det for at sove - ikke for at se tv. 

Anmeld Citér

20. juni 2018

Black Rose

Vi har TV i stue og soveværelse. Det i soveværelset er kun sjældent i brug.

Min kæreste og jeg bor i lejlighed, hvor vi har byttet rundt på nogle rum for et lille års tid siden. Før vi rykkede rundt, havde vi fjernsyn i køkkenet (der nu er køkken/stue) og stuen (der nu er soveværelse)  Vi har ikke flyttet vores fjernsyn, da vi ikke synes det i soveværelset er i vejen.

Anmeld Citér

20. juni 2018

Mom

Profilbillede for Mom

Vi har Tv i stuen, i soveværelset og en af børnene har i deres værelse, og jeg ville ikke undvære det

Vi er 5 personer, og det sker forholdsvis ofte at vi ikke alle sammen vi se det samme, og det hænder også at der er en eller flere der gerne vil have lov til at trække sig for sig selv og stene lidt tv.

Så hos os fungere det fantastisk med Tv i flere rum.

Anmeld Citér

20. juni 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart

Vi har ikke TV i soveværelset. Jo mindre skærm i soveværelset desto bedre. Hvis vi endelig vil sidde under dynen og se noget, så bliver det på en iPad. Jeg foretrækker dog at læse på kindle inden sovetid.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.