Nogle lærer og socialrådgiver? Løn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.689 visninger
27 svar
38 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. juni 2018

Anonym trådstarter

Hej!

Nogle lærer og socialrådgivere som vil dele hvad de får i løn før skat? Og med time antal.

Jeg regner med at søge ind på de to uddannelser, men bliver jo lidt nysgerrig

Anonyme svar er tilladt  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2018

Tip!

Anonym skriver:

Hej!

Nogle lærer og socialrådgivere som vil dele hvad de får i løn før skat? Og med time antal.

Jeg regner med at søge ind på de to uddannelser, men bliver jo lidt nysgerrig

Anonyme svar er tilladt  

Du kan da nemt google dig til det.. 

Anmeld Citér

12. juni 2018

Anonym trådstarter

Tip! skriver:

Du kan da nemt google dig til det.. 

Jeg synes bare at tallene sviger ufatteligt 

Anmeld Citér

12. juni 2018

Tip!

Anonym skriver:

Jeg synes bare at tallene sviger ufatteligt 

Men det kommer jo an på lokal aftaler osv! 

Jeg er som pædagog klar over at lønnen er højere på Sjælland, end her i Østjylland. 

Anmeld Citér

12. juni 2018

Anonym

Jeg er socialrådgiver, arbejder 35,5 timer om ugen inkl frokost. Jeg får ca. 43.200 kr pr mdr og derudover 15 procent i arbejdsgiverbetalt pension.

jeg er privatansat og har været uddannet i 13 år.

Anmeld Citér

13. juni 2018

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

Jeg er socialrådgiver, arbejder 35,5 timer om ugen inkl frokost. Jeg får ca. 43.200 kr pr mdr og derudover 15 procent i arbejdsgiverbetalt pension.

jeg er privatansat og har været uddannet i 13 år.

Det var dog en voldsomt høj løn for en socialrådgiver på deltid. Må man spørge, hvad du laver?

Jeg arbejder med HR i staten. Vi har rigtig mange dygtige socialrådgivere med mange års erfaring ansat og ingen af dem komme i nærheden af den løn.

Anmeld Citér

13. juni 2018

Tobis

Profilbillede for Tobis

Socialrådgiver i en forvaltning - 34 timer og ca. 28.000 brutto. Jeg har 3 års erfaring

Anmeld Citér

13. juni 2018

Anonym

Jeg er socialrådgiver i et beskæftigelsestilbud, arbejder 35 timer/ugen og får 33.000 og så pension derudover. Jeg blev uddannet i 2013 og har været på barsel af 2 omgange, så reelt har jeg vel omkring 3 års erfaring.. 

Anmeld Citér

13. juni 2018

Anonym

SØS skriver:

Det var dog en voldsomt høj løn for en socialrådgiver på deltid. Må man spørge, hvad du laver?

Jeg arbejder med HR i staten. Vi har rigtig mange dygtige socialrådgivere med mange års erfaring ansat og ingen af dem komme i nærheden af den løn.

Ja da, jeg er ansat i en fagforening, hvor jeg kører social sager, erstatningssager, arbejdsskadesager, fagretslige sager , samt underviser og laver fagpolitiskarbejde.

men ja det er godt lønnet. Før dette job var jeg i en patientforening hvor jeg fik ca 38.000 plus pension. 

Der er stor forskel på løn i det offentlige ( hvor jeg også har været) og det private.

Anmeld Citér

13. juni 2018

Abracadabra

Bare HVIS du nu vælger lærergerningen:

Det hedder en lærer, flere lærere. Grammatik og stavning virker måske som ligegyldigheder, men man fremstår ligeså uprofessionel som en slagter i beskidt klovnekostume, hvis man ikke har styr på de basale ting som lærer.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.