at stjæle fra arbejdspladsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79
BML skriver:

Jeg kommer engang i mellem til at tage brugt (og ikke ulækre) handsker med hjem i baglommen.. �� har jeg lige målt blodsukker, så er handskerne jo ikke beskidte, og jeg folder dem sammen og tænker, bum, jeg smider dem ud om lidt.. videre næste beboer, så er baglommen bare tættest på ��

Håber ikke min chef ser det som tyveri, hun vil næppe have dem igen ��

Den med hansker har jeg nok gjort en million gange. Dog ik med brugte hansker, men fordi jeg var et sted, hvor vi brugte hansker til alt.

Der rendte jeg altid rundt med baglommen fyldt, fordi vi aldrig vidste hvornår de sku bruges. Og når jeg så kørte hjem efter en vagt, plejede jeg at tømme lommer, men det skete da jævnligt at det glippede også havde jeg lige 2 par i lommen.

Da jeg kørte som hjemme vejleder, havde jeg altid en æske hansker i bilen, fordi man aldrig ku være sikker på, hvor beskidt det sted man kom hen var. Da jeg stoppede dernede, havde jeg 2 æsker, en i hver vores bil. Alle kørte rundt med dem, og helt ærlig, vores chef plejede at sige at så længe vi brugte vores egne biler på arbejde, var det ik noget problem. Det samme med små håndsprit. Den har jeg godt nok også fået mange med hjem af, i løbet af de sidste 10 år. Så har man lige haft en lille en i tasken, og når man så tømte tasken 1 mdr sener opdaget man den stadig er der.

Det der er i den her historie, er jo at beboerne selv betaler for lagnerne. Men det er sikkert ik noget, hende der spørg ved, for ellers ville hun nok ik spørge. Vh Stine 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2018

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Fitmommyherning skriver:

Og den kan så vaskes i maskinen?

Jeps. Den er genial

Anmeld Citér

7. juni 2018

Anonym

Jeg arbejder selv på et plejehjem og jeg kunne ALDRIG finde på at stjæle. Synes det er så forkert. 

Anmeld Citér

7. juni 2018

Carina:-)

Her er det fyringsgrund .

Vi oplever ret meget svind   og tager jeg nogen i det er det ud.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.