at stjæle fra arbejdspladsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.385 visninger
23 svar
19 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. juni 2018

Anonym trådstarter

Jeg arbejder på at plejehjem. Forleden spurgte min svigerinde mig om jeg ikke kunne tage nogle vådliggerlagner med hjem fordi deres barn tisser ofte i sengen. 

Jeg har sagt nej, jeg kunne ikke drømme om at stjæle fra min arbejdsplads. Og så er det i øvrigt sådan at der skrives beboernes værelsesnummer på hvert våd-lagen, så det kan slet ikke lade sig gøre at der lige pludselig mangler flere lagener. 

Min svigerinde var ret uforstående for at jeg sagde nej.

Jeg snakkede med min kæreste der slet ikke ser noget problem i at tage små-ting fra arbejdspladsen og jeg kan da heller ikke sige at jeg aldrig er kommet til at få en kuglepen med hjem i lommen ved en smutter. 

Men hvad siger I?

Må man tage ting fra arbejdspladen? gør du det?

Der kan svares anonymet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2018

Soonmom

Nej selvfølgelig må man ikke stjæle fra sin arbejdsplads 

Anmeld Citér

5. juni 2018

Mom

Profilbillede for Mom

Jeg tænker at det er fuldstændig absurd at din veninde overhovedet spørger dig.

Jeg arbejder nogen gange hjemmefra, og derfor tager jeg indimellem papir med hjem til printeren, men det er jo til arbejdsformål.

Men nej, jeg kunne aldrig finde på at stjæle fra mit arbejde.

Anmeld Citér

5. juni 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart

Man bliver chokeret over hvor mange mennesker der har en rådden moral. Man stjæler selvfølgelig ikke fra sin arbejdsplads. 

Anmeld Citér

5. juni 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Nej.. det er dumt... og virkelig dårlig moral at have...

din veninde kan da købe dem selv istedet for at bede andre stjæle.. 

Anmeld Citér

5. juni 2018

LSS

Chokerende! Man stjæler ikke fra sin arbejdsplad! I det hele taget stjæler man ikke fra nogen. Gad vide om hun heller ingen skrubler har med at stjæle fra venner/familie. Fuldstændig usmageligt!

Anmeld Citér

5. juni 2018

serinasmor

Der er eksempler på at medarbejdere er blevet fyret, fordi de tog en kuglepen med hjem fra job. 

Så nej - man må ikke stjæle fra sin arbejdsplads, heller ikke selv om det er en lille ting.

Anmeld Citér

5. juni 2018

Mamman

Profilbillede for Mamman

Nogle steder er det fyringsgrund

Anmeld Citér

5. juni 2018

Anonym

Nej selvfølgelig stjæler man ikke fra sit arbejde men jeg er faktisk også engang blevet spurgt af en tidligere kollega om min kæreste ikke ville tage noget båd maling med hjem fra sit arbejde til ham.. ved virkelig ikke hvad han havde regnet med  

Anmeld Citér

5. juni 2018

Babilooo

Nej ... absurd. Du bliver fyret.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.