Kan ikke mærke baby mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2018

Black Rose

csigvard skriver:

Åh er glad for at høre, at en anden også har oplevet det og så fået et sundt og raskt barn ud af det.. 

Har så lige været ind og tjekke op om en angelsound, og den ender jeg nok med at bestille.. Så vil jeg få ro på, når jeg kan høre hjertet slå, samt min kæreste også kan følge med i graviditeten.. Tænker at det er bedre end at genere lægen hele tiden

Jeg oplevede lidt af det samme  Begyndte at mærke liv, da jeg var 17-18 uger henne. Det var dagligt og både indefra og udenpå maven.

Omkring da jeg var 21 uger henne, mener jeg det var, havde jeg en weekend, hvor jeg ikke mærkede noget. Det var egentlig ikke noget der bekymrede mig, for jeg var jo ikke 24 uger henne og alt var da også i skønneste orden - mandag var der i hvert fald masser af gang i ham i maven igen  Jeg er nu 33 uger henne med en fin lille dreng i maven

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2018

migxher

csigvard skriver:

Åh er glad for at høre, at en anden også har oplevet det og så fået et sundt og raskt barn ud af det.. 

Har så lige været ind og tjekke op om en angelsound, og den ender jeg nok med at bestille.. Så vil jeg få ro på, når jeg kan høre hjertet slå, samt min kæreste også kan følge med i graviditeten.. Tænker at det er bedre end at genere lægen hele tiden

Hjertelyd er jo ikke alt min jordemoder under min 2. Graviditet sagde at de der angelsound mm bare giver enten falsk tryghed eller unødig bekymring. 

Anmeld Citér

4. juni 2018

Camillos

csigvard skriver:

Hvad er det der angelsound? 

Og ja sidder også og får lyst til at ringe til fødegangen nu.. Min egen læge har lukket, så det bliver ikke hos hende

Hvor i landet bor du?? Det er en dobtor du sætter på maven for at finde hjertelyd..   ganske nem og ufarlig. Det var bare jeg har en du kunne låne hvis det var 

Anmeld Citér

4. juni 2018

Camillos

migxher skriver:

Hjertelyd er jo ikke alt min jordemoder under min 2. Graviditet sagde at de der angelsound mm bare giver enten falsk tryghed eller unødig bekymring. 

Det kan tænkes at det er sådan for nogle... Men har brugt min angelsound Max. 4 gange i graviditeten da min paranoia var ved at stikke af med mig, af frygten for at miste grundet adskillige aborter tidligere. Den gav mig tryghed da jeg først har kunne mærke liv sent grundet foranliggende moderkage... 

Anmeld Citér

4. juni 2018

csigvard

Black Rose skriver:

Jeg oplevede lidt af det samme  Begyndte at mærke liv, da jeg var 17-18 uger henne. Det var dagligt og både indefra og udenpå maven.

Omkring da jeg var 21 uger henne, mener jeg det var, havde jeg en weekend, hvor jeg ikke mærkede noget. Det var egentlig ikke noget der bekymrede mig, for jeg var jo ikke 24 uger henne og alt var da også i skønneste orden - mandag var der i hvert fald masser af gang i ham i maven igen  Jeg er nu 33 uger henne med en fin lille dreng i maven

Åh det er jeg glad for at høre.. Det beroliger mig da en del 

Anmeld Citér

4. juni 2018

csigvard

migxher skriver:

Jeg ved godt, at den selvfølgelig ikke viser, om der er noget galt med baby.. Men det er også bare hjertelyden, jeg er interesseret i nu, da jeg før har haft en MA, så jeg er hele tiden bange for, at den pludselig holder op med at leve 

Anmeld Citér

4. juni 2018

csigvard

Camillos skriver:

Hvor i landet bor du?? Det er en dobtor du sætter på maven for at finde hjertelyd..   ganske nem og ufarlig. Det var bare jeg har en du kunne låne hvis det var 

Ja var lige inde og kigge på den, og er også ved at købe en, for kan godt lide tanken om, at min kæreste kan følge med, og at jeg kan høre baby, når jeg bliver nervøs.. 

Jeg bor i Odense, men jeg får måske en i morgen, hvis min kærestes ven lige vil køre forbi og hente den

Anmeld Citér

4. juni 2018

Camillos

csigvard skriver:

Ja var lige inde og kigge på den, og er også ved at købe en, for kan godt lide tanken om, at min kæreste kan følge med, og at jeg kan høre baby, når jeg bliver nervøs.. 

Jeg bor i Odense, men jeg får måske en i morgen, hvis min kærestes ven lige vil køre forbi og hente den

Okay.. . Der er også for lang vej desværre . Men det har ihvertfald hjulpet mig i de usikre perioder at der var hjertelyd 

Anmeld Citér

4. juni 2018

csigvard

Camillos skriver:

Okay.. . Der er også for lang vej desværre . Men det har ihvertfald hjulpet mig i de usikre perioder at der var hjertelyd 

Ja det tænker jeg også.. Men nu håber jeg, at vores ven vil hente den i morgen, så jeg kan høre babys hjerte i morgen eftermiddag.. For ja det vil helt klart også hjælpe mig i mine usikre perioder 

Anmeld Citér

4. juni 2018

HBV

Jeg har også været helt utrolig glad for min angelsounds i denne graviditet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.