idontknow skriver:
Da dette åbenlyst er en troll, er det utroligt tråden kan blive kørende.
Men for det første, om du har en lille pik på 3 cm eller en stor pølse på 30 cm så har det intet at sige omkring at du kan få børn. Kan du trænge op i hende, så kan i også få børn. (Hvis der selvfølgelig ikke er noget galt på andre punkter)
for det andet, så stop med at være SÅ fikseret på hvor stor den er og hvad andre mener om det, selv fyre med alm str har nogle gange svært at tilfredsstille en kvinde.
Jeg personligt ville aldrig have fundet sammen med dig, ikke pga du har en lille diller, men simpelhen pga dit lave selvværd. Det er virkelig et stort turn OFF og det tror jeg mange kvinder at give mig ret i.
Hvis din kæreste er bange for jeres måske barn vil arve dine gener omkring kønsdelen, så er det meget sjælent at sådan noget går i arv, men der er andre muligheder for at få børn..
Årsagen til micropenis kan meget vel være en hormonel sygdom (se abstract på den artikel, jeg linkede til), derfor er der en betydelig arvelighed. Artiklen omhandler 26 drenge, som umiddelbart havde fået udelukket hormonel sygdom som årsag til micropenis (altså de raskeste af dem med micropenis), og trods dette fandt man genfejl hos 4, hvis man undersøgte mere. Og det er de hos dem, hvor man troede, at man havde udelukket genetisk sygdom.
Med (muligvis arvelig) sygdom, der umuliggør normal befrugtning, skal man tænke sig grundigt om, inden man giver sin genetik videre.
Anmeld
Citér