Jeg har en micro pik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2018

Abracadabra

idontknow skriver:

Da dette åbenlyst er en troll, er det utroligt tråden kan blive kørende. 

Men for det første, om du har en lille pik på 3 cm eller en stor pølse på 30 cm så har det intet at sige omkring at du kan få børn. Kan du trænge op i hende, så kan i også få børn. (Hvis der selvfølgelig ikke er noget galt på andre punkter) 

for det andet, så stop med at være SÅ fikseret på hvor stor den er og hvad andre mener om det, selv fyre med alm str har nogle gange svært at tilfredsstille en kvinde. 

Jeg personligt ville aldrig have fundet sammen med dig, ikke pga du har en lille diller, men simpelhen pga dit lave selvværd. Det er virkelig et stort turn OFF og det tror jeg mange kvinder at give mig ret i.

Hvis din kæreste er bange for jeres måske barn vil arve dine gener omkring kønsdelen, så er det meget sjælent at sådan noget går i arv, men der er andre muligheder for at få børn.. 

Årsagen til micropenis kan meget vel være en hormonel sygdom (se abstract på den artikel, jeg linkede til), derfor er der en betydelig arvelighed. Artiklen omhandler 26 drenge, som umiddelbart havde fået udelukket hormonel sygdom som årsag til micropenis (altså de raskeste af dem med micropenis), og trods dette fandt man genfejl hos 4, hvis man undersøgte mere. Og det er de hos dem, hvor man troede, at man havde udelukket genetisk sygdom. 

Med (muligvis arvelig) sygdom, der umuliggør normal befrugtning, skal man tænke sig grundigt om, inden man giver sin genetik videre. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2018

bendy

idontknow skriver:

Da dette åbenlyst er en troll, er det utroligt tråden kan blive kørende. 

Men for det første, om du har en lille pik på 3 cm eller en stor pølse på 30 cm så har det intet at sige omkring at du kan få børn. Kan du trænge op i hende, så kan i også få børn. (Hvis der selvfølgelig ikke er noget galt på andre punkter) 

for det andet, så stop med at være SÅ fikseret på hvor stor den er og hvad andre mener om det, selv fyre med alm str har nogle gange svært at tilfredsstille en kvinde. 

Jeg personligt ville aldrig have fundet sammen med dig, ikke pga du har en lille diller, men simpelhen pga dit lave selvværd. Det er virkelig et stort turn OFF og det tror jeg mange kvinder at give mig ret i.

Hvis din kæreste er bange for jeres måske barn vil arve dine gener omkring kønsdelen, så er det meget sjælent at sådan noget går i arv, men der er andre muligheder for at få børn.. 

Syntes ikke det er rigtig det du skriver med troll.

Det er nok rigtig jeg mangler selvtillid og lav selvværd. Har bare levet i mange år med det problem og blevet drillet rigtig meget. Beklager hvis det støder dig.

Anmeld Citér

2. februar 2019

bendy

Jeg er lige blevet udret omkring min Micro penis. Den siger ganske rigtig at det er arveligt så det med jeg skal gøre en kvinde gravid kommer aldrig til at ske.  

Anmeld Citér

2. februar 2019

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Hvad med et et donorbarn med en donor der ligner dig meget? 

Anmeld Citér

3. februar 2019

bendy

libramarie12 skriver:

Hvad med et et donorbarn med en donor der ligner dig meget? 

Kunne være en oki ide. Nu er det ikke noget vi har snakket om endnu kan man se hvordan en doner ser ude ?

Anmeld Citér

3. februar 2019

libramarie12

Profilbillede for libramarie12
bendy skriver:

Kunne være en oki ide. Nu er det ikke noget vi har snakket om endnu kan man se hvordan en doner ser ude ?

Mhm min veninde har et doner barn. Og hun valgt at barns ( biologisk far s  øjne skulle være grønne/blå som hendes. Hans hår farve også hud farve som hendes. Men ved ikke mere desværre 

Anmeld Citér

4. februar 2019

bendy

libramarie12 skriver:

Mhm min veninde har et doner barn. Og hun valgt at barns ( biologisk far s  øjne skulle være grønne/blå som hendes. Hans hår farve også hud farve som hendes. Men ved ikke mere desværre 

Min kæreste er ikke helt afvisende for den ide med en Doner man kan se hvem er. Lyder som en god løsning. 

Anmeld Citér

11. marts 2019

BenjaminCondomcity

18. maj 2019

bendy

Så blev min kærest gravid og skal føde i januar. For ikke at løbe den risiko at det bliver en dreng og han vil få samme problem som mig med en micro penis. Har vi haft en fremme mand til at gøre hende gravid. Det var den bedste løsning syntes vi.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.