Jeg har en micro pik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.475 visninger
28 svar
30 synes godt om
11. maj 2018

bendy

Efter den gamle tråd er blevet lidt lang og handler om min kæreste vil have lov til at finde en fremmet mand og have sex med fordi min kunne hun ikke mærke ved sex. Hun er nu flyttet her til aften op til Blokhus hvor han bor så må sige det er forbi med hende. Vi snakke meget om og få børn sammen og hvordan det kunne ske. Hun vælger desværre og blive gravid med ham hun dyrker sex med. Jeg har fået mange råd herinde fra og er glad for dem. knus fra Bendy

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2018

Camillos

bendy skriver:

Efter den gamle tråd er blevet lidt lang og handler om min kæreste vil have lov til at finde en fremmet mand og have sex med fordi min kunne hun ikke mærke ved sex. Hun er nu flyttet her til aften op til Blokhus hvor han bor så må sige det er forbi med hende. Vi snakke meget om og få børn sammen og hvordan det kunne ske. Hun vælger desværre og blive gravid med ham hun dyrker sex med. Jeg har fået mange råd herinde fra og er glad for dem. knus fra Bendy

Det gik sørme stærkt fra hun ville have den aftale. Hvor er det bare så nedværdigende for dig og undskyld mig men hvor er hun langt ude at såre dig på den måde. Næste gang skal du altså mærke efter i dig selv og ikke lade nogen træde over dine grænser på den måde.  Du som troede i havde en fremtid sammen. 

Du får lige et med på vejen. 

Anmeld Citér

26. maj 2018

bendy

Hej igen alle. Puha det bliver svært at finde en ny kæreste jeg kan få børn med. Har datet 3 piger inden for 3 uger og alle skriver at de ikke vil kunne leve med at jeg kun har 3 cm at gøre med. Alle skriver at sex betyder meget i et forhold. Har i samme holdning ??? knus fra Bendy.  

Anmeld Citér

26. maj 2018

Abracadabra

bendy skriver:

Hej igen alle. Puha det bliver svært at finde en ny kæreste jeg kan få børn med. Har datet 3 piger inden for 3 uger og alle skriver at de ikke vil kunne leve med at jeg kun har 3 cm at gøre med. Alle skriver at sex betyder meget i et forhold. Har i samme holdning ??? knus fra Bendy.  

Ja, sex betyder ret meget. 

Findes der online fora, hvor du kan finde ligesindede? Måske amerikanske? Du har brug for rådgivning fra andre mænd med samme problem. Jeg tror, at du skal lægge kræfterne dér og ikke på baby.dk. Jeg ville i øvrigt gøre mig nogle tanker om, HVORFOR du har mikropenis, inden jeg fik børn med dig: Er det arveligt? Så ville jeg ikke få børn med dig - groft sagt. Men det er jo et kæmpe handicap, som jeg ikke ville ønske for nogen.

Anmeld Citér

26. maj 2018

Abracadabra

26. maj 2018

bendy

Abracadabra skriver:

Du kunne fx kontakte ham:

://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/lawan-har-en-mikro-penis-mit-liv-har-vaeret-et-helvede/6613223

Han vil muligvis kunne vejlede dig.

Hej jeg kan ikke få den link frem. ved ikke om du vil sende den igen.

Det er klart jeg er interesseret i at nogen kan hjælpe mig..  

Anmeld Citér

26. maj 2018

bendy

Abracadabra skriver:

Ja, sex betyder ret meget. 

Findes der online fora, hvor du kan finde ligesindede? Måske amerikanske? Du har brug for rådgivning fra andre mænd med samme problem. Jeg tror, at du skal lægge kræfterne dér og ikke på baby.dk. Jeg ville i øvrigt gøre mig nogle tanker om, HVORFOR du har mikropenis, inden jeg fik børn med dig: Er det arveligt? Så ville jeg ikke få børn med dig - groft sagt. Men det er jo et kæmpe handicap, som jeg ikke ville ønske for nogen.

Efter hvad jeg har fået af vide er det ikke arveligt. Ingen har kunne forklare hvorfor jeg har fået en mikropenis. Jeg er ellers hel normal vægt og høje osv. Vil selv sige jeg er normal sød ærlig fyr. Jeg har nem ved at komme i kontakt med piger.

Anmeld Citér

26. maj 2018

Abracadabra

Det er lidt vanskeligt med linket. Forsøg at Google teksten.

Der er mange mulige hormonelle sygdomme, som kan give micropenis. Jeg ved jo ikke, hvilke undersøgelser du har gennemgået, men jeg ville være særdeles bekymret for risikoen for at give tilstanden videre til en søn. 

Nettet er fyldt med fine artikler omkring micropenis, også omkring de vanskeligheder mænd med denne lidelse har i forhold til dating. 

Jeg tror, at du relativt nemt vil kunne finde hjælp, hvis du googler lidt. Jeg tror helt ærligt ikke, at du finder hverken en kæreste eller en ligesindet på baby.dk - sidstnævnte fordi lidelsen trods alt er temmelig sjælden.

Anmeld Citér

27. maj 2018

Meandu

Det kan være at du ikke skal nævne det med din penis fra starten af. Piger fortæller heller ikke med det samme hvis de ikke kan få børn, har hængebryster eller hvad man nu ikke kn lide ved sig selv. Du skal måske give en kvinde en chance for at lære dig at kende. Glem din penis og sex i starten. Lær kvinden at kende. Date hende. Når hun lære dig at kende og finder ud af hvor sød du er osv. Så kan det være at hun kan se alternativer. Altså sex legetøj osv. Ja, sex betyder meget, men for mange betyder personlighed mere. 

Da jeg lærte min mand at kende, da havde han et andet stort problematik med sin krop. Ærligt, havde han fortalt det med det samme, så ville jeg have løbet væk. Vi saltede i starten, sex kom først efter et stykke tid. Da jeg så fandt ud af hvad der var “galt” med ham, så kunne jeg acceptere det på en anden måde end hvis han sagde det i starten. Fokusere på dine gode egenskaber, sex betyder ikke alt  

Anmeld Citér

29. december 2018

bendy

Hej igen her inde. Det er nogen tid siden jeg sidst har skrevet her.

Jeg har her først i december fundet en pige som jeg er rigtig glad for. Jeg har naturligvis sagt at jeg har en Micro penis som hun siger at hun godt kan leve med. Nu er det så igen kommet frem at hun bliver i tvivl om det med det kan være arveligt. Hun har en pige fra tidligere forhold og ønsker at få et barn mere. Hun tør bare ikke med mig da hun er bange for hvis det bliver en dreng og han så arver min Micro penis. Den lille penis syntes jeg giver mange problemer øv øv.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.