Jeg har en micro pik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2018

AnoMor

bendy skriver:

Hej igen her inde. Det er nogen tid siden jeg sidst har skrevet her.

Jeg har her først i december fundet en pige som jeg er rigtig glad for. Jeg har naturligvis sagt at jeg har en Micro penis som hun siger at hun godt kan leve med. Nu er det så igen kommet frem at hun bliver i tvivl om det med det kan være arveligt. Hun har en pige fra tidligere forhold og ønsker at få et barn mere. Hun tør bare ikke med mig da hun er bange for hvis det bliver en dreng og han så arver min Micro penis. Den lille penis syntes jeg giver mange problemer øv øv.  

Størrelsen på penis er ikke arvelig med mindre det handler om Robinows syndrom som samtidig medfører for korte arme, ben og hoved udfra hvad jeg kan google mig frem til 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2018

Abracadabra

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/21535007/

Jeg ville være meget bekymret for en genetisk årsag. Før fornyet stillingtagen til børn, bør du blive grundigt udredt. 

Anmeld Citér

29. december 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
bendy skriver:

Hej igen her inde. Det er nogen tid siden jeg sidst har skrevet her.

Jeg har her først i december fundet en pige som jeg er rigtig glad for. Jeg har naturligvis sagt at jeg har en Micro penis som hun siger at hun godt kan leve med. Nu er det så igen kommet frem at hun bliver i tvivl om det med det kan være arveligt. Hun har en pige fra tidligere forhold og ønsker at få et barn mere. Hun tør bare ikke med mig da hun er bange for hvis det bliver en dreng og han så arver min Micro penis. Den lille penis syntes jeg giver mange problemer øv øv.  

Jeg ville være nervøs for det samme - uanset som jeg var din kæreste eller dig! Har du overvejet at kigge på adoption? Jeg ved det er omstændigt, men jeg ville hellere gennemgå den lange process end risikere at give min kommende søn de samme problemer som jeg selv. <3 

Anmeld Citér

29. december 2018

Babilooo

Dejligt at du har fundet en sød pige der kan acceptere det.

Jeg ville “tilbyde” at benytte sæddonor. Så er du over den problemstilling. Ellers kan I tage til udlandet og få sorteret embryoner med mandlige gener fra og så kun få piger. 

Anmeld Citér

29. december 2018

Babilooo

..og du har mødt hende i december og taler allerede om børn..? Det lyder umiddelbart meget hurtigt..?

Anmeld Citér

29. december 2018

bendy

Tjullehej skriver:

..og du har mødt hende i december og taler allerede om børn..? Det lyder umiddelbart meget hurtigt..?

Hejsa . Nej rolig det er i fremtiden vi snakker. Hun har kun en pige og ønsker en mere med tiden ikke noget fast eller panik.

Anmeld Citér

29. december 2018

bendy

Mor11 skriver:

Jeg ville være nervøs for det samme - uanset som jeg var din kæreste eller dig! Har du overvejet at kigge på adoption? Jeg ved det er omstændigt, men jeg ville hellere gennemgå den lange process end risikere at give min kommende søn de samme problemer som jeg selv. <3 

jeg har overvejet mange ting gennem årene. Bare det at gøre hende gravid på normal måde er et problem for mig da den kun er lidt under 3 cm når den er stiv. Det du skriver er også noget af det min kæreste er nervøs for hvis det skulle blive en søn.

Anmeld Citér

29. december 2018

Babilooo

bendy skriver:

jeg har overvejet mange ting gennem årene. Bare det at gøre hende gravid på normal måde er et problem for mig da den kun er lidt under 3 cm når den er stiv. Det du skriver er også noget af det min kæreste er nervøs for hvis det skulle blive en søn.

Men hvis du har svært ved at trænge ind i hende, og måske kan videregive dit handicap.. så kan du jo evt bruge sæddonor 

Anmeld Citér

29. december 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
bendy skriver:

Men er du ikke selv nervøs for at give det videre til en søn??

Anmeld Citér

29. december 2018

idontknow

Da dette åbenlyst er en troll, er det utroligt tråden kan blive kørende. 

Men for det første, om du har en lille pik på 3 cm eller en stor pølse på 30 cm så har det intet at sige omkring at du kan få børn. Kan du trænge op i hende, så kan i også få børn. (Hvis der selvfølgelig ikke er noget galt på andre punkter) 

for det andet, så stop med at være SÅ fikseret på hvor stor den er og hvad andre mener om det, selv fyre med alm str har nogle gange svært at tilfredsstille en kvinde. 

Jeg personligt ville aldrig have fundet sammen med dig, ikke pga du har en lille diller, men simpelhen pga dit lave selvværd. Det er virkelig et stort turn OFF og det tror jeg mange kvinder at give mig ret i.

Hvis din kæreste er bange for jeres måske barn vil arve dine gener omkring kønsdelen, så er det meget sjælent at sådan noget går i arv, men der er andre muligheder for at få børn.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.