Tidlig scanning, men intet foster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2018

Ea1

God-mor skriver:

hvad skal der ske nu? 

Håber du er okay trods den triste nyhed 

Tak for din omsorg 

jeg er okay, kan dog godt mærke jeg sybes det lige rammer mig når jeg som o dag sidder til kursus og der er to nygravide, med små fine maver.

MEN, jeg skal til min læge i dag, og håber han henviser mig hurtigt til en kirurgisk abort, så jeg forhåbentligt snart kan komme af med morgenkvalmen, konstant sult, ømme bryster, og den voksende mave (som er den værste i det her).

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2018

God-mor

Ea1 skriver:

Tak for din omsorg 

jeg er okay, kan dog godt mærke jeg sybes det lige rammer mig når jeg som o dag sidder til kursus og der er to nygravide, med små fine maver.

MEN, jeg skal til min læge i dag, og håber han henviser mig hurtigt til en kirurgisk abort, så jeg forhåbentligt snart kan komme af med morgenkvalmen, konstant sult, ømme bryster, og den voksende mave (som er den værste i det her).

Åh altså  Det kan jeg godt forstå stikke i hjertet  Jeg håber at du hurtigt får en udskrabning og i hurtigt bliver gravide med en lille spire igen, som vokser sig stor og stærk 

Anmeld Citér

17. maj 2018

Babydreams

Ea1 skriver:

Stadig ingen baby. Gestationssæk var dog vokset en del, men scanningsdamen synes der lå noget blod derinde. Men har det heldigvis godt, har fået afklaring, hvilket har været så vigtigt for mig 

Er ked af at høre dette på dine vegne, det er ulideligt at have alle symptomerne men vide at der bare ikke er noget der inde der er levedygtigt!  

Jeg kan trøste dig med, at jeg som skrevet i februar fik min adskrabning og i maj stod vi igen med en positiv test, der gav os en skøn datter der nu er 15 mdr 

Anmeld Citér

20. maj 2018

Ea1

Babydreams skriver:

Er ked af at høre dette på dine vegne, det er ulideligt at have alle symptomerne men vide at der bare ikke er noget der inde der er levedygtigt!  

Jeg kan trøste dig med, at jeg som skrevet i februar fik min adskrabning og i maj stod vi igen med en positiv test, der gav os en skøn datter der nu er 15 mdr 

Ja efter nemlig ulideligt! �� Men jeg fik en medicinsk abort i onsdags, og har blødt på livet løs siden(dog værst i onsdags med kæmpe klumper og blod der bogstaveligt løb ud).

og alle synptomer forsvandt i torsdag - helt fantastisk! Kunne igår trække min mave ind igen, hvilket var vidunderligt!!!! Har det virkelig godt, og er ved godt mod, og glæder mig til at prøve med graviditet igen ❤️ 

Hvor er det dejligt at høre at det lykkedes så hurtigt, jeg håber at kunne gøre jer kunsten efter ☀️��

Anmeld Citér

20. maj 2018

csigvard

Åh har fulgt lidt med i din tråd her, og jeg får nærmest lyst til at tude på dine vegne ..

Jeg er glad for at høre, at du er ved godt mod, og jeg krydser fingre for, at det går hurtigt, og at det går bedre næste gang

Anmeld Citér

21. maj 2018

Ea1

csigvard skriver:

Åh har fulgt lidt med i din tråd her, og jeg får nærmest lyst til at tude på dine vegne ..

Jeg er glad for at høre, at du er ved godt mod, og jeg krydser fingre for, at det går hurtigt, og at det går bedre næste gang

Tusind tak ❤️ Ja, det hsr været en hård omgang, den halvanden uge det tog fra at få afvide der nok intet var, til jeg fik piller til abort var jeg en skygge af mig selv. Det var sådan en vanvittig lang ventetid synes jeg. 

Men nu er det ude, og det har bare ændret alt. Jeg er så glad, fordi det er slut med symptomer på at være gravid. Det var det værste ved dette. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.