Tidlig scanning, men intet foster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2018

Ea1

God-mor skriver:

Det er også super uprofessionelt  Hvis de har en ris og ros det sted, ville jeg bestemt lige lægge en klage der. Det er da ikke noget man skal have at vide så offentligt. Det er meget intimt og følsomt! 

Jeg tror det er godt at du har indstillet dig på det værste, for så kan du kun blive positivt overrasket. Intet er slut endnu, du kan vitterligt have en sund og rask voksende baby i maven. Det lyder jo slet ikke til at du er undersøgt grundigt tilnærmelsesvis. Hold os opdateret. 

Tusind tak for dine søde ord, jeg lover lige at komme med en opdatering ❤️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2018

Ea1

Ikke så meget nyt under solen, men har fået taget blodprøve i dag. Skal ringe til lægen i morgen tidligt og få svar + plan. Går ud fra jeg skal have taget blodprøve igen, medmindre hcg ligger meget lavt.

har dig haft ligamentsmerter i hele maven i dag, og kvalmen har været her igen, selvom den har været væk i weekenden. Hold kæft jeg er træt af at føle mig gravid hvis jeg alligevel ikke er rigtigt gravid 

Anmeld Citér

8. maj 2018

Ea1

Mit hcg fra igår ligger på 20.000. Lægen var tilfreds med dette tal. Skal først have taget blodprøve igen på mandag.

overvejer kraftigt en scanning mandag, ventetiden er ved at tage livet af mig 

Anmeld Citér

9. maj 2018

Babydreams

Ea1 skriver:

Mit hcg fra igår ligger på 20.000. Lægen var tilfreds med dette tal. Skal først have taget blodprøve igen på mandag.

overvejer kraftigt en scanning mandag, ventetiden er ved at tage livet af mig 

Dette er ikke skrevet for at gøre ondt værre 

men tilbage i februar 2016 prøvede jeg det samme som dig, intet at se i livmoderen, men er flot stigende hcg tal, jeg betalte mig til en scanning fordi jeg ikke magtede at vente en ige mere på en scanning på sygehuset, for at finde ud af om jeg var købt eller solgt, og den scanning vidste det samme som alle andre, Intet foster, jeg havde kvalme, kastede op, følte mig oppustet, havde ømme bryster ja alle tegn på at jeg var gravid, jeg fik en udskrabning en uge efter, da jeg på det tidspunkt ville være 9+5 så man skulle kun se noget der, jeg blev ramt af et såkaldt vindæg, derfor havde jeg også alle symptomerne på graviditet! Min livmoder troede jeg var gravid og opførte sig derefter, den havde ikke opdaget at fosteret var gået til grunde i uge 4. Mit hcg steg flot under hele forløbet.. ikke st jeg siger at det samme sker for dig, men kender bare den der følelse af forvirring og magtesløshed fordi man netop ikke ved hvad tiden bringer 

Anmeld Citér

9. maj 2018

Ea1

Babydreams skriver:

Dette er ikke skrevet for at gøre ondt værre 

men tilbage i februar 2016 prøvede jeg det samme som dig, intet at se i livmoderen, men er flot stigende hcg tal, jeg betalte mig til en scanning fordi jeg ikke magtede at vente en ige mere på en scanning på sygehuset, for at finde ud af om jeg var købt eller solgt, og den scanning vidste det samme som alle andre, Intet foster, jeg havde kvalme, kastede op, følte mig oppustet, havde ømme bryster ja alle tegn på at jeg var gravid, jeg fik en udskrabning en uge efter, da jeg på det tidspunkt ville være 9+5 så man skulle kun se noget der, jeg blev ramt af et såkaldt vindæg, derfor havde jeg også alle symptomerne på graviditet! Min livmoder troede jeg var gravid og opførte sig derefter, den havde ikke opdaget at fosteret var gået til grunde i uge 4. Mit hcg steg flot under hele forløbet.. ikke st jeg siger at det samme sker for dig, men kender bare den der følelse af forvirring og magtesløshed fordi man netop ikke ved hvad tiden bringer 

Ja, det er virkelig ulideligt, for dagene går utrolig langsomt!!!! Og en umådelig magtesløshed.

Jeg nærer dog lidt håb, men forventer ikke at der er noget derinde.

Får taget blodprøver igen fredag, og en scanning mandag.

Kan du huske hvordan og hvor højt dine hcg tal lå på? 

Anmeld Citér

13. maj 2018

Babydreams

Ea1 skriver:

Ja, det er virkelig ulideligt, for dagene går utrolig langsomt!!!! Og en umådelig magtesløshed.

Jeg nærer dog lidt håb, men forventer ikke at der er noget derinde.

Får taget blodprøver igen fredag, og en scanning mandag.

Kan du huske hvordan og hvor højt dine hcg tal lå på? 

Mit højste hcg tal kom faktisk på 24.000, det stoppede blot med at fordoble sig  hvordan går det med dig?

Anmeld Citér

13. maj 2018

Ea1

Babydreams skriver:

Mit højste hcg tal kom faktisk på 24.000, det stoppede blot med at fordoble sig  hvordan går det med dig?

Min læge har fortalt mig de ikke skal fordoble sig, når de kommer op over ca 10.000 hcg. De skal bare stige. Men ja, så kom de jo flot højt op. Jeg skal til scanning i morgen, så der får jeg afklaring.

Anmeld Citér

13. maj 2018

Camellia

14. maj 2018

Ea1

Stadig ingen baby. Gestationssæk var dog vokset en del, men scanningsdamen synes der lå noget blod derinde. Men har det heldigvis godt, har fået afklaring, hvilket har været så vigtigt for mig 

Anmeld Citér

14. maj 2018

God-mor

Ea1 skriver:

Stadig ingen baby. Gestationssæk var dog vokset en del, men scanningsdamen synes der lå noget blod derinde. Men har det heldigvis godt, har fået afklaring, hvilket har været så vigtigt for mig 

hvad skal der ske nu? 

Håber du er okay trods den triste nyhed 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.