Ea1 skriver:
Mit hcg fra igår ligger på 20.000. Lægen var tilfreds med dette tal. Skal først have taget blodprøve igen på mandag.
overvejer kraftigt en scanning mandag, ventetiden er ved at tage livet af mig 
Dette er ikke skrevet for at gøre ondt værre 
men tilbage i februar 2016 prøvede jeg det samme som dig, intet at se i livmoderen, men er flot stigende hcg tal, jeg betalte mig til en scanning fordi jeg ikke magtede at vente en ige mere på en scanning på sygehuset, for at finde ud af om jeg var købt eller solgt, og den scanning vidste det samme som alle andre, Intet foster, jeg havde kvalme, kastede op, følte mig oppustet, havde ømme bryster ja alle tegn på at jeg var gravid, jeg fik en udskrabning en uge efter, da jeg på det tidspunkt ville være 9+5 så man skulle kun se noget der, jeg blev ramt af et såkaldt vindæg, derfor havde jeg også alle symptomerne på graviditet! Min livmoder troede jeg var gravid og opførte sig derefter, den havde ikke opdaget at fosteret var gået til grunde i uge 4. Mit hcg steg flot under hele forløbet.. ikke st jeg siger at det samme sker for dig, men kender bare den der følelse af forvirring og magtesløshed fordi man netop ikke ved hvad tiden bringer 
Anmeld
Citér