Anonym skriver:
Det kan jeg sagtens forstå du tænker . Men i bund og grund er det jo så også fuldstændigt ligegyldig , at jeg vælger at skrive som Ano. For du er jo lige så anonym som mig. Forskellen er bare , at der er folk herinde som kender mig i virkeligheden , Jeg har familie som er herinde . Som kender mit bruger navn. Som jeg IKKE ønsker skal vide alt. Denne situation er for mig meget privat, og har ramt mig meget . Derfor jeg også har den holdning som jeg har. Jeg har prøvet en anonym underretning som handlede om hævn. Og det syntes jeg faktisk er en skide ubehagelig oplevelse . At der går en rundt og har underrettet mig kun for at ramme mig ! Uden jeg ved hvem denne person er . Men igen det regner jeg bestemt ikke med de sammefolk som altid herinde kan forstå.
Du synes, det er værre, at folk, du kender herinde, finder ud af, at du har været offer for en ubegrundet underretning, end at du og din familie bliver chikaneret, fordi du har skrevet en velbegrundet underretning om børn, der lider overlast?
Nu var det mig, der først kommenterede dit indlæg. Du har på intet tidspunkt forholdt dig til essensen, men haft mere travlt med at kommentere på, at det altid er de samme herinde, der svarer negativt. Jeg har intet imod, du er anonym. Overhovedet ikke. Jeg undrer mig derimod over, at du ikke kan overføre dit ønske om anonymitet til en langt alvorligere situation.
Det er fuldstændigt underordnet, at DU (hævder du) ikke ville frygte at stå ved en underretning med navn. Det er der mange, der ville. Dermed ville børn, der voksede op med fx vold, ikke blive reddet. Er det betryggende??
Anmeld
Citér