Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:
Jeg syntes simpelthen at muligheden for anonym underretning skulle bortskaffes. Har selv modtaget en underretning, ingen tvivl om den handlede om at ramme mig personligt . Og ikke det den handlede om ! Bliver SÅ harm over at dolk synker så dybt. Stå da for pokker ved jeres valg . Jeg syntes , det er mega ubehageligt ,at der blev sendt en underretning , og det påvirker mig den dag idag . Ved kommunen skal tage alle underretninger seriøse , men det er spild af ressourcer ( som der ikke er mange af i forvejen ) især når mange handler om “ ondt i røven / hævn “ folk som af en eller anden grund har set sig sure på en ... den muligheden syntes jeg ikke skal være der ..
så synes jeg da at du skal stå ved dit eget forslag og ikke gemme dig bag en anonymknap, at det ikke lidt dobbelt moralsk.?? hvorfor er du anonym? Fordi du er bange for hvad folk så tænker om dig?
Så fordi du synes at nogle bruger den fordi de har ondt i røven, skal den afskaffes? Jeg er ret sikker på at der så kommer mindre henvendelser om ting, som vold, mishandling m.m, fordi folk ikke kan gemme sig og folk kan komme efter en/gøre gengæld.
prøv lige at tænk over hvad du skriver og hvad du trykker på og så tænk på andre end dig selv, ja jeg ked af at du har oplevet noget slemt med anonym, men det skal ikke betyde at det skal fjernes, hvis det kan hjælper, kvinder, børn og unge til et bedre liv.
Anmeld
Citér