Underrettet af kommunen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Jeg syntes simpelthen at muligheden for anonym underretning skulle bortskaffes. Har selv modtaget en underretning, ingen tvivl om den handlede om at ramme mig personligt . Og ikke det den handlede om ! Bliver SÅ harm over at dolk synker så dybt. Stå da for pokker ved jeres valg . Jeg syntes , det er mega ubehageligt ,at der blev sendt en underretning , og det påvirker mig den dag idag . Ved kommunen skal tage alle underretninger seriøse , men det er spild af ressourcer ( som der ikke er mange af i forvejen ) især når mange handler om “ ondt i røven / hævn “ folk som af en eller anden grund har set sig sure på en ... den muligheden syntes jeg ikke skal være der ..

Det forstår jeg simpelthen ikke noget af den holdning. Du vil gerne have lov til at være anonym herinde, hvor du reelt bare kan oprette en anonymt brugernavn, og ved at være anonym vil du ikke stå ved din holdning, af en eller flere årsager - og dette er bare et intetnetforum, men du syntes at funktionen om at kunne lave en bekymringsunderretning til en kommune skal sløjfes, fordi man da skal stå ved hvem man er...?

Behøver jeg skrive mere 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Jeg syntes simpelthen at muligheden for anonym underretning skulle bortskaffes. Har selv modtaget en underretning, ingen tvivl om den handlede om at ramme mig personligt . Og ikke det den handlede om ! Bliver SÅ harm over at dolk synker så dybt. Stå da for pokker ved jeres valg . Jeg syntes , det er mega ubehageligt ,at der blev sendt en underretning , og det påvirker mig den dag idag . Ved kommunen skal tage alle underretninger seriøse , men det er spild af ressourcer ( som der ikke er mange af i forvejen ) især når mange handler om “ ondt i røven / hævn “ folk som af en eller anden grund har set sig sure på en ... den muligheden syntes jeg ikke skal være der ..

så synes jeg da at du skal stå ved dit eget forslag og ikke gemme dig bag en anonymknap, at det ikke lidt dobbelt moralsk.?? hvorfor er du anonym? Fordi du er bange for hvad folk så tænker om dig? 

Så fordi du synes at nogle bruger den fordi de har ondt i røven, skal den afskaffes? Jeg er ret sikker på at der så kommer mindre henvendelser om ting, som vold, mishandling m.m, fordi folk ikke kan gemme sig og folk kan komme efter en/gøre gengæld. 

prøv lige at tænk over hvad du skriver og hvad du trykker på og så tænk på andre end dig selv, ja jeg ked af at du har oplevet noget slemt med anonym, men det skal ikke betyde at det skal fjernes, hvis det kan hjælper, kvinder, børn og unge til et bedre liv. 

Anmeld Citér

4. maj 2018

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Dine børn bliver ikke bare fjernet -

Hvis der var mistanke om vold og desideret skade på dine børns vel og trivsel ,skal de troppe op med politi osv. 

Men her vil de tage en snak ,og evt indhente oplysninger fra sp og inst. Og er der intet at komme efter ,lukker de den. 

Kan godt forstå du er træt af det,men jeg glæder mig over at systemet trods alt fungere i de fleste kommuner. 

Jeg har set det modsatte,og også konsekvenserne ved at der ikke bliver gjort noget ved folks bekymringer....

Børnene er vores svageste borgere- og det skal vi tage seriøst. 

Ja er enig om det er godt kommunen reagere på alle underretninger Bare synd de skal bruget tid på en falsk underretning men det sådan det nu er. Og vi skal bare have det møde overstået så jeg kan komme videre. Det er godt nok et slag at få i hoved og et chok. Heldigvis ved jeg at jeg er en god mor!! 

Har os indraget vores sp for kan mærke det har taget psykisk på mig så går nok længe før jeg kommer mig over det her... om det er chokket, eller følelsen af en gammel veninde kan såre mig så dybt ved jeg ikke... 

Anmeld Citér

6. maj 2018

Anonym

J-star skriver:

så synes jeg da at du skal stå ved dit eget forslag og ikke gemme dig bag en anonymknap, at det ikke lidt dobbelt moralsk.?? hvorfor er du anonym? Fordi du er bange for hvad folk så tænker om dig? 

Så fordi du synes at nogle bruger den fordi de har ondt i røven, skal den afskaffes? Jeg er ret sikker på at der så kommer mindre henvendelser om ting, som vold, mishandling m.m, fordi folk ikke kan gemme sig og folk kan komme efter en/gøre gengæld. 

prøv lige at tænk over hvad du skriver og hvad du trykker på og så tænk på andre end dig selv, ja jeg ked af at du har oplevet noget slemt med anonym, men det skal ikke betyde at det skal fjernes, hvis det kan hjælper, kvinder, børn og unge til et bedre liv. 

Om jeg er anonym eller ej ændre ikke på min holdning. Det kan du og de andre ( samme folk ) som hver gang er ude med riven syntes , hvad I vil om . Min holdning er som den er og den har jeg helt ret til at have ! Jeg er anynom fordi dette er et offentligt forum , hvor alle indlæg kan Googles for evigt . Da jeg skriver om en personlig hendlede som er sket for mig , vælger jeg at være anonym . Ikke fordi jeg ikke kan stå ved min Holding . Men det tænker jeg ikke I samme folk herinde kan forstå . Der er jo en årsag til en del vælger at være Ano herinde, fordi man altid skal angribes af de samme folk . 

Anmeld Citér

6. maj 2018

Pikku Myy

Om jeg er anonym eller ej ændre ikke på min holdning. Det kan du og de andre ( samme folk ) som hver gang er ude med riven syntes , hvad I vil om . Min holdning er som den er og den har jeg helt ret til at have ! Jeg er anynom fordi dette er et offentligt forum , hvor alle indlæg kan Googles for evigt . Da jeg skriver om en personlig hendlede som er sket for mig , vælger jeg at være anonym . Ikke fordi jeg ikke kan stå ved min Holding . Men det tænker jeg ikke I samme folk herinde kan forstå . Der er jo en årsag til en del vælger at være Ano herinde, fordi man altid skal angribes af de samme folk . 

"Om jeg er anonym eller ej ændrer ikke på (at jeg har overværet noget, der bør underrettes)." ...

"(Da oplevelsen strækker sig ind i min personlige sfære) vælger jeg at være anonym. Ikke fordi jeg ikke kan stå ved min (oplevelse). Men det tænker jeg ikke (de underrettede) kan forstå. Der er jo en årsag til at en del vælger at (underrette anonymt), fordi man (kan blive angrebet af folk man er tvunget til at dele sin hverdag med)."

Jeg har ændret lidt i din tekst. Dine argumenter var meget nemme at overføre til hvorfor man kunne vælge at lave en anonym underretning

Anmeld Citér

6. maj 2018

Anonym

"Om jeg er anonym eller ej ændrer ikke på (at jeg har overværet noget, der bør underrettes)." ...

"(Da oplevelsen strækker sig ind i min personlige sfære) vælger jeg at være anonym. Ikke fordi jeg ikke kan stå ved min (oplevelse). Men det tænker jeg ikke (de underrettede) kan forstå. Der er jo en årsag til at en del vælger at (underrette anonymt), fordi man (kan blive angrebet af folk man er tvunget til at dele sin hverdag med)."

Jeg har ændret lidt i din tekst. Dine argumenter var meget nemme at overføre til hvorfor man kunne vælge at lave en anonym underretning

Godt du fik lidt ud af mit indlæg. Håber du hyggede dig med det jøsses som alting herinde kan blive konkluderet , vendt og drejet.   Jeg har aldrig oplevet noget som skal underrettes, hvis jeg stod i den situation ville jeg til hver en tid gøre det . Også uden at være anonymt. Det kommet ikke bag på mig, du ikke kan forstå,  hvorfor jeg vælger at være anonym herinde. Men det er heldigvis ikke noget , det gør mig en s... ! For mig er det nu engang 2 vidt forskellige ting. Dette er et offentligt forum så ALT kan Googles . Jeg ved IKKE hvem der kikker med herinde . Derfor jeg er Ano . Men igen det forstår de sædvandlige folk herinde ikke . Sjovt nok ALTID de samme 

Anmeld Citér

6. maj 2018

Anonym

Pikku Myy skriver:

griner seriøst af det du kan tolke og få ud af hvad jeg har skrevet . Fatter hat af hvad du vil med dit indlæg .. 

Anmeld Citér

6. maj 2018

Rosa-Sophia

Anonym skriver:

Godt du fik lidt ud af mit indlæg. Håber du hyggede dig med det jøsses som alting herinde kan blive konkluderet , vendt og drejet.   Jeg har aldrig oplevet noget som skal underrettes, hvis jeg stod i den situation ville jeg til hver en tid gøre det . Også uden at være anonymt. Det kommet ikke bag på mig, du ikke kan forstå,  hvorfor jeg vælger at være anonym herinde. Men det er heldigvis ikke noget , det gør mig en s... ! For mig er det nu engang 2 vidt forskellige ting. Dette er et offentligt forum så ALT kan Googles . Jeg ved IKKE hvem der kikker med herinde . Derfor jeg er Ano . Men igen det forstår de sædvandlige folk herinde ikke . Sjovt nok ALTID de samme 

Jeg tror, at det handler om, at du kan lave en helt anonym profil herinde i forvejen, uden navn, billeder, din alder, by, profession osv. Så ingen vil kende andet end dit profilnavn og det gør ekstra anonymitet en smule overflødig. Det er i hvert fald min tanke om det. 

Anmeld Citér

6. maj 2018

Anonym trådstarter

Altså det faktisk ret irretende mit indlæg skulle ende i diskussion havde brug for gode råd og lidt beroligelse men kan man da ikke få her 

Anmeld Citér

6. maj 2018

Anonym

Abracadabra skriver:

Spot on!!! Hvis man ikke en gang tør være 'anonymorella' på et internetforum, så kan man da umuligt argumentere troværdigt for afskaffelse af 'anonym-funktionen' ved underretninger.

Havde heller ikke forventet folk ( de samme ) herinde forstår . Men ved du,  hvad det gør mig ingenting . Jeg viste de samme folk som altid ville komme frem med riven . For mig er de 2 forskellige ting . Det her er et offenligt forum , hvor jeg har skrevet om en ret privat situation for mig. Derfor er jeg Ano . Det ændre IKKE på at stod jeg i en situation , hvor jeg skulle underrrette en ville jeg gerne stå ved det. Men igen det forventer jeg slet slet ikke du / I kan forstå . 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.